Michael van der Mark Deel 4: Meeuwenmeer Hoge Heide

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeker wel, en dan met 1 coureur op de oude Blade, de GP10 zeg maar

Enerzijds voor de ontwikkeling van de nieuwe motor is dat geen gek idee. Anderzijds, dan lijkt het mij toch wel dat er echt een hoofdsponsor moet zijn. Wordt anders een beste kostenpost voor Honda.

Ze rijden nu in de Wss wel met maar 1 coureur. Als ze dat volgend jaar ook doen dan compenseert dat een deel.

-O-

Daar gaat de Yamaha theorie.
 
Enerzijds voor de ontwikkeling van de nieuwe motor is dat geen gek idee. Anderzijds, dan lijkt het mij toch wel dat er echt een hoofdsponsor moet zijn. Wordt anders een beste kostenpost voor Honda.

Ze rijden nu in de Wss wel met maar 1 coureur. Als ze dat volgend jaar ook doen dan compenseert dat een deel.

-O-

Daar gaat de Yamaha theorie.

Maar omdat de oude Blade standaard geen ride by wire heeft, zou hij het in 2017 in het wsbk zonder moeten doen en dan heb je een probleem. Daar gaat de 3 machines theorie....
 
3 nieuwe doel ik op. Om de ontwikkeling te bespoedigen.

Of mag dat niet?
 
Wat Livo vertelde daar kreeg hij juist een compliment voor van Peter ....heel professioneel zei hij.

:') , ja dat bedoelde ik dus ook. Livio zei op een hele professionele manier wat er mis is binnen "zijn" team.
Ik bedoelde dat niet negatief over Livio, ik denk nl dat hij daar echt wel verdient rondrijd. :Y
 
En zijn nieuwe Merchandise heeft gewoon vrolijk een Honda op een T shirt...

Just saying...
 
Beetje verkeerd topic maar aangezien het toch komkommer tijd is bij Yamaha

Niet alleen leuk maar wat Peter Bom allemaal verteld en uitlegd, zeer interessant.... :Y

En wat Livio Loi allemaal eigenlijk net "net niet" zegt.... :X :X
:^ :^
Wat was precies de reden waarom Peter zijn hand voor z'n ogen deed na de opmerking dat livio toch 1 gp zege had? Omdat dat een "mazzeltje" was met 40s voorsprong?
 
Laatst bewerkt:
Enerzijds voor de ontwikkeling van de nieuwe motor is dat geen gek idee. Anderzijds, dan lijkt het mij toch wel dat er echt een hoofdsponsor moet zijn. Wordt anders een beste kostenpost voor Honda.

Ze rijden nu in de Wss wel met maar 1 coureur. Als ze dat volgend jaar ook doen dan compenseert dat een deel.

-O-

Daar gaat de Yamaha theorie.

Dikke kans dat ze volgend jaar geen WSS meer rijden. Honda stopt met de productie (bron MCN).
Kom maar op met je 4 mans team :+
 
Dat is vooralsnog een gerucht.

Honda heeft nog niets bevestigd voor zover ik heb gelezen.

MCN is naar mijn inziens vaak ook sensatienieuws zoals de Telegraaf. Hebben het soms bij het recht eind en soms is het puur sensatie creëren.
 
Dat is vooralsnog een gerucht.

Honda heeft nog niets bevestigd voor zover ik heb gelezen.

MCN is naar mijn inziens vaak ook sensatienieuws zoals de Telegraaf. Hebben het soms bij het recht eind en soms is het puur sensatie creëren.

Waar komt dit gerucht vandaan? Ik zie nergens een bron.
 
Waar komt dit gerucht vandaan? Ik zie nergens een bron.

Er is geen bron.

Honda heeft er helemaal niets over bekend gemaakt dus het is allemaal natte vingerwerk.

Terugvallende verkoopcijfers, niet aan de nieuwe Euro4 norm kunnen voldoen (en dan concludeert men dat ze dus maar heel de 600RR uit het productie halen) en nog meer van zulke verbeeldingspraat. Naar mijn mening typisch nieuws voor (onder andere) MCN.

Een beetje hetzelfde als dat de Fireblade end of life zou zijn. Dan is die toch weer niet end of life. Dan toch weer wel, want er komt een V4 superbike. Dan toch weer niet.....

Ondertussen geen officiële statement(s) van Honda. Alles wat men dus roept is gebaseerd op hun eigen verbeelding. Zo zie ik het.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan