Michael van der Mark Deel 4: Meeuwenmeer Hoge Heide

Status
Niet open voor verdere reacties.
De motorsport zal nooit zo groot worden als de autosport en dreigt nu soms onder te sneeuwen door Max in de F1. Toch krijgen Bo, Jeffrey en Michael ieder op hun beurt aandacht in de diverse media, en dat is jaren niet het geval geweest.

Ik denk dat dit grotendeels komt door social media, hierdoor is het wat makkelijker geworden om coureurs te volgen.
Op teletekst of in de krant moet je echt goed zoeken hoor
 
Ik herinner mij in die geest Inderdaad ook nog Trust, ik reed vaak langs het hoofdgebouw dat aan de snelweg zit.
Een giga billboard, eerst met Jos, later met Christian Albers. :)

Autosport valt inderdaad gewoon bij een breder publiek.
De verdienste van de reclame is dan gewoon hoger.

Wel heb ik het idee dat in de tijd van Samson/Rizla het wat gemakkelijker was. / tabaksreclame.

Eigenaar woont bij mij 2 minuten verderop,Michel Peridon,was verleden week nog in het huis naast hem.Is goed voor een paar honderd miljoen.
Heeft nu 2 Bugatti's Veyron staan waarvan 1 Grand Sport en ook de nieuwe Bugatti Chiron sinds kort,dus die kan wel wat aan sponsoring doen maar is helaas een hele enge man die in de kroeg loopt te verkondigen dattie de rijkste man van Rotterdam is,zelf meegemaakt.
 
Laatst bewerkt:
Motorsport zal nooit zo groot worden als autosport.

De meeste mensen kunnen zich beter identificeren met autosport, want ze rijden zelf ook auto en er zijn meer auto(sport) liefhebbers dan motor(sport) liefhebbers.
 
Motorsport zal nooit zo groot worden als autosport.

De meeste mensen kunnen zich beter identificeren met autosport, want ze rijden zelf ook auto en er zijn meer auto(sport) liefhebbers dan motor(sport) liefhebbers.

Wie weet wanneer iedereen een zelf rijdende auto heeft. Zelf rijdende motor zie ik nog niet echt een markt in
 
Lorenzo is een goede coureur onder constante omstandigheden maar een enorme kwal als hij iets wint/vind, vooral zijn arrogante acties na een overwinning maken hem voor mij een gigantische eikel.
MM vind ik een geweldige stuurman, als die valt ( in de race ) vind ik dat mooi voor het kampieonschap maar ik heb liever dat hij gewoon rechtstreeks verslagen word door Rossi/ Dovi / Vinales etc.

Mocht Lorenzo dit seizoen in Valencia zn eerste zege halen gun ik hem dat gerust maar hoop wel dat hij zichzelf dan in kan houden ! Zn teammaat wint namelijk redelijk wat wedstrijden en doet zelfs mee op het kampioenschap

Niet helemaal mee eens, maar dat is dan ook meer 'eigen mening'.
Lorenzo doet het goed als hij als eerste weg is, en voor blijft.
Met close-2-close (uitwisseling van sponsor kleuren) wordt hij al wat minder, en met regen
nog minder..
Ok, iedereen kan wel eens een slechte dag hebben etc, maar bij Lorenzo vindt ik het wel opvallend.
Ook al heeft hij soms wel mooie acties laten zien..
Maar steeds weer dat jammeren, als het niet gaat zo als hij dat wil B|
Die is gevaarlijk, dat is gevaarlijk, dat mag hij niet doen...
Kom op, de hele tak van sport is gevaarlijk.

En ja, verder, je gunt het niemand om met 200+ onderuit te zien stuiteren
of je er nu wel of geen van bent (al is het wel spectaculair om te zien natuurlijk)
 
Staat Michael van der Mark’s MotoGP debuut op losse schroeven?

Staat Michael van der Mark’s MotoGP debuut op losse schroeven?

Nou ja, dan moet The Doctor wel het volgende kunnen doen:

  1. Een mobiliteit van minstens 50% van de heup- en kniegewrichten.
  2. Op één been staan, zowel rechts als links, voor meer dan vijf seconden.
  3. Zonder hulp een afstand van twintig meter afleggen in minder dan vijftien seconden.
  4. Tien traptreden op en af in minder dan twintig seconden.
 
Zou jammer voor vdM zijn...
Maar afwachten tot volgende week.


Straks voor niets een vrije dag opgenomen :+
 
Niet helemaal mee eens, maar dat is dan ook meer 'eigen mening'.
Lorenzo doet het goed als hij als eerste weg is, en voor blijft.
Met close-2-close (uitwisseling van sponsor kleuren) wordt hij al wat minder, en met regen
nog minder..
Ok, iedereen kan wel eens een slechte dag hebben etc, maar bij Lorenzo vindt ik het wel opvallend.
Ook al heeft hij soms wel mooie acties laten zien..
Maar steeds weer dat jammeren, als het niet gaat zo als hij dat wil B|
Die is gevaarlijk, dat is gevaarlijk, dat mag hij niet doen...
Kom op, de hele tak van sport is gevaarlijk.


En ja, verder, je gunt het niemand om met 200+ onderuit te zien stuiteren
of je er nu wel of geen van bent (al is het wel spectaculair om te zien natuurlijk)


Het gedeelte over close racing was ik bewust niet over begonnen, daar heb je namelijk helemaal gelijk in.
Als bij Lorenzo alles klopt en hij front row heeft dan zit het wel goed maar volgens mij geldt dat voor alle coureurs :+
 
Als er resultaten komen, komt media aandacht, komt er sponsering.
Daarom is elk beetje media welkom.
Stel je voor als bij voorbeeld Rabobank, ING, Heineken, Shell enz. gaan sponseren in de Nederlandse motorsport?

Waarom zouden ze? De motorsport is veel te marginaal. Die stoppen liever hun geld in projecten die groter zijn en beter te verkopen. Motorsport word ook vaak geassocieerd met ruiger en asocialer allicht zelfs.

Afgezien van het image wat motorracen heeft voor het grote publiek is de afzet markt gewoon te klein. Die ene inval beurt van vdm zal hem ook niks opleveren aan sponsors ook al doet hij het leuk.

Het is niet zo dat men in het bedrijfsleven dan ineens denkt van joh dat is een goede voor marketing! we gaan ons richten op de motorsport.

Dan moet Een vdm echt al bij het fabrieks team of ander groot team in de motogp terecht komen anders is de exposure gewoon weg niet groot genoeg en dan zit je nog met je imago probleem.
 
Staat Michael van der Mark’s MotoGP debuut op losse schroeven?

Staat Michael van der Mark’s MotoGP debuut op losse schroeven?

Nou ja, dan moet The Doctor wel het volgende kunnen doen:

  1. Een mobiliteit van minstens 50% van de heup- en kniegewrichten.
  2. Op één been staan, zowel rechts als links, voor meer dan vijf seconden.
  3. Zonder hulp een afstand van twintig meter afleggen in minder dan vijftien seconden.
  4. Tien traptreden op en af in minder dan twintig seconden.

Die rijdt dus zelf weer. Heb er in het verleden wel meer MotoGP wedstrijden zien rijden, terwijl ze nog niet eens konden lopen. Was dat Rossi zelf niet, in zijn Duc tijd?
 
Die rijdt dus zelf weer. Heb er in het verleden wel meer MotoGP wedstrijden zien rijden, terwijl ze nog niet eens konden lopen. Was dat Rossi zelf niet, in zijn Duc tijd?


Mocht hij dan ontzettend lullig en hard vallen kan het einde racecarrière betekenen ??
 
Was dus nog in zijn Yamaha periode in 2010:
2010-motogp-german-gp-iannone-and-rossi-photos-3.jpg

AAEAAQAAAAAAAAOgAAAAJDRhZWM3MWExLWUwNjEtNGRhZS05OGU0LTJlNzA2MTkwZDY3ZA.jpg
 
Hopelijk kan het debuut van Van der Mark wel doorgang vinden volgende week. Dat Lin Jarvis Rossi dan nog maar een weekje aan de stoel mag vastbinden o.i.d. :)
 
Ik zie het nergens op de betrouwbare websites voorbij komen verder..Italiaanse media hebben wel vaker mooie verhalen ;)
Daarintegen is het wel een linksom circuit en Rossi had zn rechter onderbeen toch gebroken?
-O-
 
Behalve circuitrijden/racen op elektrische motoren. Geen geluidsdagen meer.

En hoezo? Alle auto's ontwijken je automatisch :+

Ontwijken? Nee. Dat is nu net het probleem. Wanneer het systeem moet kiezen tussen een motorrijder of een boom, wordt het de motorrijder. De kans dat een een automobilist dat overleeft is nl groter.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan