Michael van der Mark Deel 4: Meeuwenmeer Hoge Heide

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou het ook onbegrijpelijk vinden. Een schuiver komend weekend en hij heeft nog meer tijd nodig om te herstellen. Titel heeft hij al geen reële kans meer op.
 
Het zou wel een stunt zijn als Rossi zou rijden.Gaat denk ik niet gebeuren , teveel risico mocht hij nogmaals vallen.Italiaanse media zijn altijd wel om te smullen vol drama ,hectiek & sensatie gericht.
 
Laatst bewerkt:
Stel: vd Mark rijdt dit weekend. Stel: hij heeft podiumplaats of wint zelfs. Wat zal het stil zijn bij de critici. En Crashlow rijdt goed moet ik nageven, maar valt statistisch gezien nog te veel. Hij kent zijn grenzen nog steeds niet, steeds er net overheen. Mark valt bijna nooit en rijdt bijna altijd top 10.
Wishful thinking :')
 
Stel: vd Mark rijdt dit weekend. Stel: hij heeft podiumplaats of wint zelfs. Wat zal het stil zijn bij de critici. En Crashlow rijdt goed moet ik nageven, maar valt statistisch gezien nog te veel. Hij kent zijn grenzen nog steeds niet, steeds er net overheen. Mark valt bijna nooit en rijdt bijna altijd top 10.
Wishful thinking :')
Als die voor Crashlow finisht dan lig ik dubbel. Tell him it's payback time. :+
 
Iedereen vindt Crutchlow altijd leuk om dat hij zo recht voor z'n raap is en gewoon zegt wat hij denkt. Behalve nu dus even, nu had ie juist z'n bek moeten houden. _O-

Het is hartstikke logisch dat Crutchlow liever Lowes had zien rijden ipv Michael. Die broertjes zijn vrienden van hem, dus niet meer dan normaal lijkt me.
 
Lekker boeiend wat Crutchlow vindt. Die is geen eens best of the rest. Dat is net zo boeiend als wat Petrucci of Rins vindt.

Leuk, ik heb ook een mening. Lekker boeiend denken jullie nu :9


Het zou mijn verbazen als Rossi rijdt in Aragon. Waarom zou hij dat risico nemen zo kort na zijn crash. Dat been zit midden in het herstelproces....
 
Precies Crutchlow is op zich een grappige gast, maar begint wel een oude zemelaar te worden. En idd, het zou super zijn als vd Mark voor hem finisht, maar dat is wishful thinking. Verwacht hem eerder rond p15 ofzo, dus een top 10 zou al fantastisch zijn. Hoe dan ook, deze hele kans is al fantastisch voor VdM. Als er ook nog eens een leuk resultaat uit rolt zou dat alleen maar meegenomen zijn :Y
 
Precies Crutchlow is op zich een grappige gast, maar begint wel een oude zemelaar te worden. En idd, het zou super zijn als vd Mark voor hem finisht, maar dat is wishful thinking. Verwacht hem eerder rond p15 ofzo, dus een top 10 zou al fantastisch zijn. Hoe dan ook, deze hele kans is al fantastisch voor VdM. Als er ook nog eens een leuk resultaat uit rolt zou dat alleen maar meegenomen zijn :Y

Over wishful thinking gesproken :W

Ik hoop natuurlijk het beste, maar ik denk niet dat hij het naar maar 5 sessies(!!) het in de wedstrijd al zo ver kan schoppen. Ik hoop dat ie Lowes voor kan blijven, maar zelfs die heeft al behoorlijk wat uren op die fiets aan ervaring. Het zou dus helemaal geen schande zijn om stijf achteraan te rijden.

Anyways, ik laat me graag verassen :t
 
Over wishful thinking gesproken :W

Ik hoop natuurlijk het beste, maar ik denk niet dat hij het naar maar 5 sessies(!!) het in de wedstrijd al zo ver kan schoppen. Ik hoop dat ie Lowes voor kan blijven, maar zelfs die heeft al behoorlijk wat uren op die fiets aan ervaring. Het zou dus helemaal geen schande zijn om stijf achteraan te rijden.

Anyways, ik laat me graag verassen :t
Je hebt gelijk, laatste wordt íe dus sowieso niet als íer erop blijft zitten, gezien vergeleken bij Lowes zelfs Randy de Pineut nog zadelvast lijkt haha
 
Laatst bewerkt:
Nog maar een keer als reminder:
2010-motogp-german-gp-iannone-and-rossi-photos-3.jpg

AAEAAQAAAAAAAAOgAAAAJDRhZWM3MWExLWUwNjEtNGRhZS05OGU0LTJlNzA2MTkwZDY3ZA.jpg


Hij heeft het eerder geflikt: Niet kunnen lopen en toch een raceweekend rijden! Toegegeven, Rossi was toen al verder met het revalidatieproces, maar toch: Mij zal het niet verbazen als hij toch zelf rijdt. Morgenavond weten we meer.
 
Laatst bewerkt:
Iedereen vindt Crutchlow altijd leuk om dat hij zo recht voor z'n raap is en gewoon zegt wat hij denkt. Behalve nu dus even, nu had ie juist z'n bek moeten houden. _O-

Het is hartstikke logisch dat Crutchlow liever Lowes had zien rijden ipv Michael. Die broertjes zijn vrienden van hem, dus niet meer dan normaal lijkt me.

Precies er zijn grenzen :+
 
Nog maar een keer als reminder:
[afbeelding]
[afbeelding]

Hij heeft het eerder geflikt: Niet kunnen lopen en toch een raceweekend rijden! Toegegeven, Rossi was toen al verder met het revalidatieproces, maar toch: Mij zal het niet verbazen als hij toch zelf rijdt. Morgenavond weten we meer.

Met deze nieuwe regels had hij toen ook niet gereden:

Een mobiliteit van minstens 50% van de heup- en kniegewrichten.
Op één been staan, zowel rechts als links, voor meer dan vijf seconden.
Zonder hulp een afstand van twintig meter afleggen in minder dan vijftien seconden.
Tien traptreden op en af in minder dan twintig seconden.
 
Gewoon live stream gepakt omdat ik er veel vertrouwen in had, en verder niks te doen :P

Goed gestreden met Laverty , daardoor mooi tijd gepakt op Melandri.
Prachtig om te zien dat hij gewoon bleef pushen zelfs toen hij een gat voor en achter hem had en nog maar 2 ronden te rijden.

Weekendje M1 zou toch een mooie beloning zijn
 
Met deze nieuwe regels had hij toen ook niet gereden:

Een mobiliteit van minstens 50% van de heup- en kniegewrichten.
Op één been staan, zowel rechts als links, voor meer dan vijf seconden.
Zonder hulp een afstand van twintig meter afleggen in minder dan vijftien seconden.
Tien traptreden op en af in minder dan twintig seconden.

Benieuwd hoe streng ze zijn mbt. deze regels! Afgelopen weken Jorge Martin gezien? Die kon zonder krukken niet blijven staan en moest op de motor getild worden.
 
Benieuwd hoe streng ze zijn mbt. deze regels!
Afgelopen weken Jorge Martin gezien?
Die kon zonder krukken niet blijven staan en moest op de motor getild worden.
Misschien moeten we wat steekpenningen over gaan maken aan de grote baas :+ Carmelo Ezpeleta.

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan