Michael van der Mark Deel 4: Meeuwenmeer Hoge Heide

Status
Niet open voor verdere reacties.
Duurt maar lang zeg..... Honda is sowiezo exit voor Michael. Heb al genoeg artikels gelezen dat ze uit elkaar gaan.
 
Duurt maar lang zeg..... Honda is sowiezo exit voor Michael. Heb al genoeg artikels gelezen dat ze uit elkaar gaan.

ja ze schreven ook dat hij naar Yamaha gaat daar hoor je ook niks meer over.
 
Terwijl die zelf toch dit weekend aankondigde volgende week te gaan testen.. ik ben benieuwd.
 
Wel vreemd dat MvdM eerst laat weten dat ie weg gaat bij Ten Kate en nog niets bekend maakt over het nieuwe team. Vaak is het toch zo dat je bekend maakt waar je naar toe gaat en dat dan ook gelijk duidelijk is dat je weg gaat bij huidige team.
Geen oude schoenen weg gooien voordat je nieuwe hebt dacht ik zo.
Hoop maar dat er wel iets moois uit de hoed gaat komen?
 
Wel vreemd dat MvdM eerst laat weten dat ie weg gaat bij Ten Kate en nog niets bekend maakt over het nieuwe team. Vaak is het toch zo dat je bekend maakt waar je naar toe gaat en dat dan ook gelijk duidelijk is dat je weg gaat bij huidige team.
Geen oude schoenen weg gooien voordat je nieuwe hebt dacht ik zo.
Hoop maar dat er wel iets moois uit de hoed gaat komen?

Volgens mij heeft van der mark er zelf nog helemaal niets over gezegd. Komt allemaal bij Honda en ten Kate vandaan dat hij weg gaat. En aan zijn twitter reactie te zien vlak na dat het bekend werd had hij het nieuws niet zo snel verwacht. Dat Yamaha verhaal gaat echt wel door maar het zal officieel nog wel niet rond zijn.
 
Volgens mij heeft van der mark er zelf nog helemaal niets over gezegd. Komt allemaal bij Honda en ten Kate vandaan dat hij weg gaat. En aan zijn twitter reactie te zien vlak na dat het bekend werd had hij het nieuws niet zo snel verwacht. Dat Yamaha verhaal gaat echt wel door maar het zal officieel nog wel niet rond zijn.

Heeft tijd nodig .....Wilco was op vakantie.
 
't Lijkt mij dat het nieuws dichter bij het WSBK evenement in Duitsland als volgende op de kalender bekend zal worden gemaakt? Nu focust alles zich op Oostenrijk en de MotoGP dit weekend, de finale van het EWC komt ook rap dichterbij dacht ik... Als het goed getimed wordt zal de reikwijdte ook veel breder dragen in een periode dat er weinig nieuws is?
 
't Lijkt mij dat het nieuws dichter bij het WSBK evenement in Duitsland als volgende op de kalender bekend zal worden gemaakt? Nu focust alles zich op Oostenrijk en de MotoGP dit weekend, de finale van het EWC komt ook rap dichterbij dacht ik... Als het goed getimed wordt zal de reikwijdte ook veel breder dragen in een periode dat er weinig nieuws is?
:^
 
't Lijkt mij dat het nieuws dichter bij het WSBK evenement in Duitsland als volgende op de kalender bekend zal worden gemaakt? Nu focust alles zich op Oostenrijk en de MotoGP dit weekend, de finale van het EWC komt ook rap dichterbij dacht ik... Als het goed getimed wordt zal de reikwijdte ook veel breder dragen in een periode dat er weinig nieuws is?

Suzuka was toch de laatste van de kalender? September nieuwe seizoen. Of is dat volgend jaar pas
 
Suzuka was toch de laatste van de kalender? September nieuwe seizoen. Of is dat volgend jaar pas
Volgens mij het laatste weekend van augustus in Oschersleben is de seizoensfinale (?), Yamaha trommelt Bradley Smith er speciaal voor op dacht ik.

Edit:

As Eurosport Events announced it last year as FIM EWC promoter, next season will feature a new calendar structure. 2016/2017 season will start next 17/18 September at Paul Ricard with Bol d’Or, and end next July 2017 at Suzuka, for a total of 6 events in Europe and Asia.

Van de FIM EWC website. Oschersleben dus de laatste race van dit seizoen, en in september begint dan het nieuwe seizoen. Wordt even wennen. :P
 
Laatst bewerkt:
Manager van vdm had toch ook al gezegd dat hij ergens getekend had? De bekend making moest alleen nog wachten.
 
Mischien mag guintoli wel niet zomaar ontslagen worden terwijl die in de ziektewet zit, net zoals in 't echte leven :P
 
Dat is vooralsnog een gerucht.

Honda heeft nog niets bevestigd voor zover ik heb gelezen.

MCN is naar mijn inziens vaak ook sensatienieuws zoals de Telegraaf. Hebben het soms bij het recht eind en soms is het puur sensatie creëren.
Nee, dat is geen gerucht. De CBR600RR zal in 2017 niet meer geleverd gaan worden (met uitzondering van wat er nog op voorraad staat). Dat is WEL bevestigd door Honda, en komt door de invoer van de nieuwe EURO-4 norm.
Ik heb echter geen idee of die levering van restvoorraden voldoende is om nog door te mogen rijden in WSS.
 
Nee, dat is geen gerucht. De CBR600RR zal in 2017 niet meer geleverd gaan worden (met uitzondering van wat er nog op voorraad staat). Dat is WEL bevestigd door Honda, en komt door de invoer van de nieuwe EURO-4 norm.
Ik heb echter geen idee of die levering van restvoorraden voldoende is om nog door te mogen rijden in WSS.

De vraag zal eerder zijn of het commercieel gezien nog interessant is om met een fiets te rijden die niet meer geproduceerd wordt.
 
Nee, dat is geen gerucht. De CBR600RR zal in 2017 niet meer geleverd gaan worden (met uitzondering van wat er nog op voorraad staat). Dat is WEL bevestigd door Honda, en komt door de invoer van de nieuwe EURO-4 norm.
Ik heb echter geen idee of die levering van restvoorraden voldoende is om nog door te mogen rijden in WSS.

Heb jij een officiele bron?

Bron-loos is dit namelijk niets meer dan nog een "gerucht".
 
Laatst bewerkt:
De vraag zal eerder zijn of het commercieel gezien nog interessant is om met een fiets te rijden die niet meer geproduceerd wordt.

Er wordt gezegd dat deze niet meer in de EU geleverd wordt. De productie stopt niet.

USA, Azië, Australië, etc.

Offiële berichten van Honda ben ik vooralsnog niet tegengekomen. Daar ben ik dus benieuwd naar.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan