De 500 Euro Challenge 2017: David vs Goliath

Welke route heeft je voorkeur?

  • Oostroute

    Stemmen: 5 35,7%
  • Zuidroute

    Stemmen: 9 64,3%

  • Totaal aantal stemmers
    14
pfft, Roukama...praatme.ernietvan...

verkopen revisiesetjes voor je benzinekraan waar de helft niet in zit.
 
Laatst bewerkt:
Ow ja, voor wat betreft de aanmeldingen om als support-crew mee te gaan: elke deelnemer mag 1 support-crew lid meenemen!
Er kunnen dus evenveel support crew leden mee als er challengers zijn.

Mag dit ook in de Openingspost als dit doorgaat ?
 
Daar heb ik misschien wel belangstelling voor,als support-crew, en dan hoop ik ook met een "oudje" mee te gaan, echter al langer in mijn bezit dan de regelementen voorschrijven.
 
Daar heb ik misschien wel belangstelling voor,als support-crew, en dan hoop ik ook met een "oudje" mee te gaan, echter al langer in mijn bezit dan de regelementen voorschrijven.
Ik vind het op zich een ok regel, maar erg makkelijk te omzeilen, toch? Daarom nauwelijks te handhaven.
 
Ik vind het op zich een ok regel, maar erg makkelijk te omzeilen, toch? Daarom nauwelijks te handhaven.
Andere regels zijn toch ook meer fatsoensnormen? Het verschil tussen voor €10 nieuwe voorvork-keerringen zelf plaatsen - of de voorvork voor €250 naar HK Suspension brengen voor een complete revisie, is voor de topiclezers ook niet te merken.
 
Vandaar dat de handeling mbv foto's gedocumenteerd het middel is om je eerlijkheid te tonen.

Verder zal iemand die sjoemelt altijd wel een keer door de mand vallen, door eigen onopmerkzaamheid of door doorvragen van anderen :+
 
Laatst bewerkt:
Zeker een mooie! Die heeft toch een tandwieloverbrenging naar de nokkenas ipv een distributieketting?

Maar wat apart dat de link van Martell het ineens wel doet.
 
Zeker een mooie! Die heeft toch een tandwieloverbrenging naar de nokkenas ipv een distributieketting?

Maar wat apart dat de link van Martell het ineens wel doet.
Als je naar je eigen advo's kijkt, krijg je andere waarden in de browserregel.
Misschien is dat het.

Maar CB1 is idd een erg leuk fietsje :Y
Stuurt goed, fel zat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Route is nog niet bekend. Er worden een paar opties voor de te rijden route gepitched tijdens de premeet. Deze routes worden ruim vantevoren hier in dit topic gepost. Iedereen kan er dan zijn gedachten over laten gaan. Tijdens de premeet word dmv stemming besloten welke route er gereden gaat worden.
Reken inderdaad maar op zon en bergen!
 
Nou de Dolomieten liggen er nog steeds erg mooi bij hoor, dat was vorig jaar de oostroute.
Maar een maandje terug lag de Izoard er ook erg mooi bij :P keuzes keuzes ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan