Het Big-Ass Bandit Topic | Deel 37!

Bedankt!

Zo, gisteren bij Blade4Fun zijn Bandit wezen kijken. Wat een rit naar Hilversum.. B|
Nette motor en uiteindelijk met Blade4fun uit kunnen komen. Trotse eigenaar van een 2e Bandit.
Staat nu naast mijn schade Bandit.

[afbeelding]

Nu heb ik rustig de tijd om e.e.a. over te gaan zetten van mijn rode Bandit naar de zwarte (hele) Bandit.

Project Bandit 2.0 gestart :] :

  • Steetbikestuur, clip-ons is niet mijn ding. Iemand geïnteresseerd in de clip-ons?
  • Koppelinghuis RF900 van mijn oude Bandit swappen. Deze koppeling is namelijk wat sterker en begin dit jaar nog voorzien van nieuwe koppelings- en frictieplaten.
  • Hugger en bugspoiler van mijn rode Bandit zwart spuiten en overzetten.
  • Er zit helaas geen originele toerenteller meer op. Die van mijn rode Bandit is wellicht nog te redden.
  • Taartschep nog verder inkorten / kenteken hoger bevestigen.
  • Verwijderen van alle stickers, clean maken.
  • RVS motorschroeven overzetten.

Genoeg te doen dus.


Wat een pracht motor heb je gekocht, heb er een paar keer naar staan kwijlen en uiteindelijk zelf ook een 1200 gekocht.

Veel plezier ermee!!
 
Otto veel plezier ermee man ! Ging me wel aan m'n hart maar rij nu veel op de SRAD . Was erg gezellig met je broer erbij . Succes !!! 😎
 
Ik heb vandaag mijn zadel afgemaakt van de Bandit 400. Mooie band met een rode stiksel laten maken.

full
 
Laatst bewerkt:
Hallo Bandits!!

Is er ook iemand hier die nog een goeie achterremschijf van een 1200 heeft liggen?
(en hem dan ook verkopen wil?)

Groet Willem
 
Te koop: Topkofferdrager. Origineel Suzuki.

Gebruikt op mijn Bandit GSF1250SA (2007). Artikelnummer is 990D0-38G10-060 en op website Suzuki zag ik bij alle Bandit-varianten hetzelfde artikel staan (check het wel even).
Monokey aansluiting voor Givi/Kappa.

Prijs teab. Denk om de a in die afkorting :)
web
 
Laatst bewerkt:
Had ik dat eerder geweten, dan had ik die van mij niet laten poedercoaten :)
Ik kan bevestigen dat hij ook past op een 2006 model.
 
Iemand geïnteresseerd in een originele, werkende benzine meter voor '96 MK1 model?

Teab:

0wioap16ymlcj.jpg


kwuwmj6radqw6.jpg


Kabelboom voor teller units krijg je er eventueel erbij.
 
Laatst bewerkt:
Mocht iemand geïnteresseerd zijn.

Ik heb ook nog een maroon red tank 1200 '96 liggen. Een klein deukje en kras. Ziet er verder netjes uit. Niet verkleurd.

Achtervelg met tandwiel, as etc. Compleet. Velg heeft gepolijste randen. Heeft wel wat aandacht lees poetswerk nodig.
 
Mijn 1200 schommelt erg in toeren bij stationair, dat is op 1000rpm ingesteld maar na een paar seconden begint hij heen en weer te schommelen tussen 700 en 1200 rpm..

Heb de carbs al gesynchroniseerd maar dat helpt niet..
Klein beetje gas of een tikje choke en hij loopt stabiel.

Wat zou het kunnen zijn? CO afstelling?
 
Valse lucht misschien ergens?
Mijn 1200 schommelt erg in toeren bij stationair, dat is op 1000rpm ingesteld maar na een paar seconden begint hij heen en weer te schommelen tussen 700 en 1200 rpm..

Heb de carbs al gesynchroniseerd maar dat helpt niet..
Klein beetje gas of een tikje choke en hij loopt stabiel.

Wat zou het kunnen zijn? CO afstelling?
 
En heb je voor je de carbs ging synchroniseren ook de kleppen gesteld, of is dat recent nog gebeurd? Slechte bougies kunnen ook schommelingen veroorzaken.
 
Kan jemand voor mij dit opmeten bij zijn Bandit 1200; voorvork vanaf bovenkant voorvorkkeering tot eind voorvork hoogte (kroonplaat).

Alvast bedankt!
 
Ik zie net dat ik geen gereedschap setje bij mijn motor heb. Op internet kan ik niet vinden wat er normaal allemaal in het setje zit.

Heeft iemand een lijstje met gereedschap dat standaard bij een Badit 400 zit?
 
En heb je voor je de carbs ging synchroniseren ook de kleppen gesteld, of is dat recent nog gebeurd? Slechte bougies kunnen ook schommelingen veroorzaken.
Kleppen zijn een kleine 1000 km terug gesteld, bougies toen ook vervangen en daarna heeft ie gewoon perfect stationair gelopen.
Ook al gecheckt op valse lucht maar dat is t ook niet..
 
Beetje lopen hobbyen aan de 400. Heeft al jaren niet meer gelopen, 2.5 jaar geleden overgenomen van een mede-forumlid en nu voor het eerst tijd gehad om er eens naar te kijken.

Even de carburateur geleend van mijn dagelijkse 400 en de bobines vervangen door penbobines van een Honda CBR600RR. Er zit leven in de brouwerij :) De originele carburateur moet ik nog een keer naar kijken, ultrasoon gereinigd en nieuwe rubbers geplaatst maar krijg de motor er nog niet lekker mee aan het lopen.

https://goo.gl/photos/j52bfHpyDwsEMQSv9
 
Laatst bewerkt:
Ik zie net dat ik geen gereedschap setje bij mijn motor heb. Op internet kan ik niet vinden wat er normaal allemaal in het setje zit.

Heeft iemand een lijstje met gereedschap dat standaard bij een Badit 400 zit?

Dit zit erin:


Je kunt beter zelf het gereedschap kopen, er staat dan wel "made in Japan" op maar het is niet veel beter dan het spul wat je in de grabbelbak vindt.
 
Dit zit erin:
[~[url="http://s18.postimg.org/tzksh10mt/IMG_20160925_171649.jpg"]afbeelding~][/url]

Je kunt beter zelf het gereedschap kopen, er staat dan wel "made in Japan" op maar het is niet veel beter dan het spul wat je in de grabbelbak vindt.


Bedankt!! Ik ga er eens even naar kijken. Wat ik nog wel vreemd vind is dat het setje onder het qchterste zadel zit. Deze zit bij mij vast met twee inbus bouten. Dan kan je niet bepaald makkelijk bij het gereedschap.
 
Terug
Bovenaan Onderaan