Wie weet welke remschijf dit is?

DennyzfR6

MF veteraan
3 mei 2004
2.849
22
Puttershoek
Beste,

Kan iemand mij misschien vertellen van welke Harley de onderstaande remschijf afkomstig is? Zodat ik een nieuwe kan bestellen, in de huidige zit nmlk een slag.

Motor is verbouwd gekocht en ik weet niet van welk type de schijf afkomstig is maar de vorige eigenaar heeft wel aangegeven dat deze van Harley Davidson afkomstig is.

Alvast bedankt voor de input!


13900137_1074113232666297_4114797344319764843_n.jpg


13962771_1074113272666293_4728572348197884465_n.jpg
 
Beste,

Kan iemand mij misschien vertellen van welke Harley de onderstaande remschijf afkomstig is? Zodat ik een nieuwe kan bestellen, in de huidige zit nmlk een slag.

Motor is verbouwd gekocht en ik weet niet van welk type de schijf afkomstig is maar de vorige eigenaar heeft wel aangegeven dat deze van Harley Davidson afkomstig is.

Alvast bedankt voor de input!


[afbeelding]

[afbeelding]
Lijkt mij een after market schijf, lastig te traceren.

Weet je ook niet uit welk model motor het wiel is gekomen?

Je kunt verder komen door diameter van de schijf te nemen, en het naafgat, liefste in inch.
Harley heeft ook weer niet zoveel verschillende maten...
 
Ik heb wat google speur werk gedaan en wat mij vooral opvalt is dat bij een enkele schijf hij altijd (zo het lijkt) aan de linker kant zit bij HD, en bij jou zit hij rechts, komt je vork uit een motor met standaard dubbele schijf? dus zitten of hebben er aan de andere kant ook remklauw opnemers gezeten?
 
Ben ik nu gek? Dat is toch helemaal geen Harley? Waarom zou dat dan een Harley schijf zijn?
Is idd geen harley. Dat zie je meteen. Is een vs.

Maar iemand heft gezegd dat, en nu weet ts niet meer wat er aan de hand is.

Lijkt me idd een 16" wiel, veel voorkomend in hd, niet bij een intruder.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
.
edit:
Ik moet beter lezen, ik dacht dat het ging om een verbouwde HD, maar dat is helemaal niet gezegd, het is een Intruder 1400, of niet?
 
Laatst bewerkt:
Sorry voor de late reactie! En bedankt voor alle input!

De motor in kwestie is inderdaad een Suzuki VS1400 (intruder) Welke enigzins verbouwd is.

De voorvork zou standard VS1400 zijn. Wel breder gezet. De klauw is naar mijn idee ook standaard.
De vorige eigenaar heeft aangegeven dat de naaf, het wiel, en de remschijf van een HD afkomen.

Maar hij kon niet aangeven waar vanaf. Hij is nu op vakantie dat maakt verder vragen wat lastig.

Misschien helpt dit iets? Ik ga nu even nog eens goed naar de schijf kijken!
 
Laatst bewerkt:
Sorry voor de late reactie! En bedankt voor alle input!

De motor in kwestie is inderdaad een VS1400 (intruder) Welke enigzins verbouwd is.

De voorvork zou standard zijn. Wel breder gezet. De klauw is naar mijn idee ook standaard.
De vorige eigenaar heeft aangegeven dat de naaf, het wiel, en de remschijf van een HD afkomen.

Maar hij kon niet aangeven waar vanaf. Hij is nu op vakantie dat maakt verder vragen wat lastig.

Misschien helpt dit iets? Ik ga nu even nog eens goed naar de schijf kijken!


Remklauw heb ik ook nog nooit op een Harley gezien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan