Het Husqvarna TC/TE/SMR/FE/FC/FS Topic Deel 6

eerste onderdelen zitten er weer op, voorrem en de rechterkant van de bediening ook maar dat was na de foto.
een deze dagen wordt het kleppengedeelte van het blok gefixt. deze hoop ik rond de 2e week van januari terug te hebben.
nog even volhouden en dan lekker gassen!
15exvk4.jpg
 
Alleen dat abonnement is genoeg blijkbaar, contact anders even met Barry Veneman. Die organiseert dat

Hoe kom je hier nou weer bij ? Barry Veneman is KNMV bondscoach voor de wegrace afdeling. Hij begeleid jong talent en gebruikt daar vaak het junior cicuit voor omdat dat erg geschikt is voor o.a de nsf100 cup. Veneman is geen organisatie van circuitdagen.
 
Hoe kom je hier nou weer bij ? Barry Veneman is KNMV bondscoach voor de wegrace afdeling. Hij begeleid jong talent en gebruikt daar vaak het junior cicuit voor omdat dat erg geschikt is voor o.a de nsf100 cup. Veneman is geen organisatie van circuitdagen.

Kun jij dan misschien zeggen hoe het wel zit want jij weet er blijkbaar meer van. Grts
 
Hoe kom je hier nou weer bij ? Barry Veneman is KNMV bondscoach voor de wegrace afdeling. Hij begeleid jong talent en gebruikt daar vaak het junior cicuit voor omdat dat erg geschikt is voor o.a de nsf100 cup. Veneman is geen organisatie van circuitdagen.

Volgens mij heeft Barry een dikke vinger in de pap voor wat betreft de uitbating van het junior track. Hij heeft in ieder geval ook oproepen geplaatst voor supermoto rijders om daar te komen trainen, én hij is aanwezig geweest bij het KNMV supermoto organisatieoverleg.
 
Hoe kom je hier nou weer bij ? Barry Veneman is KNMV bondscoach voor de wegrace afdeling. Hij begeleid jong talent en gebruikt daar vaak het junior cicuit voor omdat dat erg geschikt is voor o.a de nsf100 cup. Veneman is geen organisatie van circuitdagen.

vorig jaar liep al het contact ook al via barry, voor dit jaar heb ik dat ook al meegekregen.
hij poste ook iedere keer via facebook wanneer er mogelijkheid was voor de sm rijders.

op deze dagen werd er ook getraind door die andere klasses die jij bedoeld op het junior track. misschien dat we daarom met het contact hebben.

*edit*

voor de zekerheid nog nagevraagd, is inderdaad via veneman :t
 
Laatst bewerkt:
Ik heb licentie aangevraagd bij knmv dit kost 60 euro👍Moet nu nog ff uitvinden of je ook lid moet zijn van juniortrack.
 
vorig jaar liep al het contact ook al via barry, voor dit jaar heb ik dat ook al meegekregen.
hij poste ook iedere keer via facebook wanneer er mogelijkheid was voor de sm rijders.

op deze dagen werd er ook getraind door die andere klasses die jij bedoeld op het junior track. misschien dat we daarom met het contact hebben.

*edit*

voor de zekerheid nog nagevraagd, is inderdaad via veneman :t

Boeken gaat gewoon bij circuit Assen/Juniortrack. Barry Veneman doet daar erg veel voor maar is geen organisator. Enkel één van de vele contactpersonen. Kijk uit wie je als organisator bombardeert via een forum ivm aansprakelijkheid. In Assen is het allemaal wat officiëler geregeld dan de houtje-touwtje-MVD-Landsard-consctructie.
 
Boeken gaat gewoon bij circuit Assen/Juniortrack. Barry Veneman doet daar erg veel voor maar is geen organisator. Enkel één van de vele contactpersonen. Kijk uit wie je als organisator bombardeert via een forum ivm aansprakelijkheid. In Assen is het allemaal wat officiëler geregeld dan de houtje-touwtje-MVD-Landsard-consctructie.

Das wel een beetje negatief he. Ben blij dat er iets georganiseerd word.
 
Boeken gaat gewoon bij circuit Assen/Juniortrack. Barry Veneman doet daar erg veel voor maar is geen organisator. Enkel één van de vele contactpersonen. Kijk uit wie je als organisator bombardeert via een forum ivm aansprakelijkheid. In Assen is het allemaal wat officiëler geregeld dan de houtje-touwtje-MVD-Landsard-consctructie.

als je het allemaal zo goed weet. leg jij het dan uit ipv alles afzeiken.
zelf kom je ook niet met ideen
 
als je het allemaal zo goed weet. leg jij het dan uit ipv alles afzeiken.
zelf kom je ook niet met ideen

Waarom zou ik nu met ideeën moeten komen ? Toen jij je luier nog rustig zat vol te schijten was ik al met supermoto bezig als één van de eerste in Nederland. In de periode vanaf +/- 2003 heb ik ism o.a Paul Bon en de Mon meer voor de sport, en promotie ervan, gedaan dan jij ooit zal doen. Wij moesten alles nog zelf uitzoeken en regelen en hebben daar ook héél veel tijd in gestoken. Dat is heel wat anders dan de grote wannabee uit hangen, wat bekende namen roepen, en bij iedereen lopen te slijmen waar je denkt dat wat te halen valt. Ik zeik daarom ook niet alles af, alleen dit gedrag.
Als het op supermoto aankomt zit jij nog in de lagere klas en heb ik mijn universitaire titel al jaren geleden gehaald.
 
Terug
Bovenaan Onderaan