Het Husqvarna TC/TE/SMR/FE/FC/FS Topic Deel 6

Waarom zou ik nu met ideeën moeten komen ? Toen jij je luier nog rustig zat vol te schijten was ik al met supermoto bezig als één van de eerste in Nederland. In de periode vanaf +/- 2003 heb ik ism o.a Paul Bon en de Mon meer voor de sport, en promotie ervan, gedaan dan jij ooit zal doen. Wij moesten alles nog zelf uitzoeken en regelen en hebben daar ook héél veel tijd in gestoken. Dat is heel wat anders dan de grote wannabee uit hangen, wat bekende namen roepen, en bij iedereen lopen te slijmen waar je denkt dat wat te halen valt. Ik zeik daarom ook niet alles af, alleen dit gedrag.
Als het op supermoto aankomt zit jij nog in de lagere klas en heb ik mijn universitaire titel al jaren geleden gehaald.

Volgens je geboortedatum in je profiel was je toen 12 :X En Jverdijk is slechts een jaartje jonger _O-

Wel grappig :+
 
laten we met onze sport/hobby bezig houden ipv verwijten maken👍Voor kleuterschool gedrag zijn andere forums :+
Vind dit juist een geweldig topic waar je om hulp en advies kan vragen😎
 
Vandaag contact gehad met knmv en zoals ik het begrijp heb je basis licentie nodig en lidmaatschap juniortrack dit samen zou iets van 160 euro zijn en dan Kun je 45 dagen je uitleven op juniortrack👍😎
Is nie veel geld want volgens mij betaal je in Lelystad 75 euro per dag en komt daar ook nog je knmv lidmaatschap bij per jaar.
Heb zelf een grote voorkeur voor Assen omdat ik daar al regelmatig ben ivm baco werk😎
 
Dit kreeg ik nog per mail
full
 
Ik twijfel nog. Opzich klinkt het wel interessant, maar het is een eind rijden voor mij en (vooralsnog) heeft het junior track geen off-road.

Met die KNMV basis licentie kan je überhaupt niet mee doen aan wedstrijden. Daarvoor heb je een gewone licentie nodig a 236 Euro.

Btw, lucyducy, je hebt géén KNMV licentie nodig voor de circuitdagen van SMT of MVD op Lelystad of de Landsard, daar betaal je enkel inschrijving.
 
Ik twijfel nog. Opzich klinkt het wel interessant, maar het is een eind rijden voor mij en (vooralsnog) heeft het junior track geen off-road.

Met die KNMV basis licentie kan je überhaupt niet mee doen aan wedstrijden. Daarvoor heb je een gewone licentie nodig a 236 Euro.

Btw, lucyducy, je hebt géén KNMV licentie nodig voor de circuitdagen van SMT of MVD op Lelystad of de Landsard, daar betaal je enkel inschrijving.

voor de smt dagen niet? is dat komen te vervallen na afgelopen seizoen?
afgelopen jaar was het toch nog met dagpas/licentie?
 
Klopt wat betreft lelystad,dit is voor mij het dichtste bij.Maar daar betaal je toch 75 euro voor dagje rijden?
Ik ga zo wie zo geen wedstrijden rijden maar puur voor fun dagjes rijden :)
Volgens de KNMV site betaal je voor basis licentie 65 euro en kun je op Assen z'n 45 dagen rijden, kan dus gewoon per weekend bekijken qua weer of ik ga rijden 8-) .
Weet niet hoe het bij andere gaat,moet je daar vooraf boeken of gewoon aankomen betalen een rijden?
Ik twijfel nog. Opzich klinkt het wel interessant, maar het is een eind rijden voor mij en (vooralsnog) heeft het junior track geen off-road.

Met die KNMV basis licentie kan je überhaupt niet mee doen aan wedstrijden. Daarvoor heb je een gewone licentie nodig a 236 Euro.

Btw, lucyducy, je hebt géén KNMV licentie nodig voor de circuitdagen van SMT of MVD op Lelystad of de Landsard, daar betaal je enkel inschrijving.
 
voor de smt dagen niet? is dat komen te vervallen na afgelopen seizoen?
afgelopen jaar was het toch nog met dagpas/licentie?

Die MON licentie is geïntroduceerd i.v.m. de Endurance Cup. Voorheen was die er niet en werd er gewoon een dagverzekering afgesloten. Ik denk dat het voortaan weer op de oude manier gaat.
 
Klopt wat betreft lelystad,dit is voor mij het dichtste bij.Maar daar betaal je toch 75 euro voor dagje rijden?
Ik ga zo wie zo geen wedstrijden rijden maar puur voor fun dagjes rijden :)
Volgens de KNMV site betaal je voor basis licentie 65 euro en kun je op Assen z'n 45 dagen rijden, kan dus gewoon per weekend bekijken qua weer of ik ga rijden 8-) .
Weet niet hoe het bij andere gaat,moet je daar vooraf boeken of gewoon aankomen betalen een rijden?

met dat "knmv abonnement" misschien alleen aanmelden doormiddel van een mail ofzo.
deze info zal je toch even bij de KNMV zelf moeten ophalen. mail barry nogmaals of bel het KNMV-hoofdkantoor even zou ik zeggen
ik heb me nog niet zover in die dagen verdiept.
voor mij is het +-2u rijden zonder aanhanger :/

laat het maar weten als je meer info heb, altijd handig om te weten
 
Klopt wat betreft lelystad,dit is voor mij het dichtste bij.Maar daar betaal je toch 75 euro voor dagje rijden?
Ik ga zo wie zo geen wedstrijden rijden maar puur voor fun dagjes rijden :)
Volgens de KNMV site betaal je voor basis licentie 65 euro en kun je op Assen z'n 45 dagen rijden, kan dus gewoon per weekend bekijken qua weer of ik ga rijden 8-) .
Weet niet hoe het bij andere gaat,moet je daar vooraf boeken of gewoon aankomen betalen een rijden?

Dat verschilt per organisatie. Op Lelystad heb je voor €75,- wel off-road er bij. Bilstain in België, meestal via MadBoyRacing, is goedkoper en heeft een gaaf stuk off-road. Op Spa Francorchamps kan je zo'n beetje heel het jaar terecht. Arriveren, 2 tientjes betalen en rijden. Wel wederom zonder off-road. Mettet is weer wat duurder, wel met off-road, weer een andere organisatie...

Je moet gewoon wat websites in de gaten houden... :)
 
Inderdaad, youp. Misschien wel leuk om eens een dagje te plannen met een club van hieruit? Leuk om de gezichten eens bij elkaar te zien
 
Het is in ieder geval een stuk goedkoper dan circuitdagen rijden op spa en assen en dat staat mij wel aan. Met de funfactor weet ik nog niet wat leuker is want ik heb nog geen ervaring met sm rijden op afgesloten banen.
 
Voor de liefhebber heb ik nog setje supermotard 17" wielen in de aanbieding.
Set is compleet met banden grote 320 schijf en adapter , haan naven met exel velgen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan