Het Husqvarna TC/TE/SMR/FE/FC/FS Topic Deel 6

In België word een kroonplaat set aangeboden van een SMR 510👍Iets van 150 euro en ook een achterbrug👍
Dat heb ik nu ook alleen komt dan de schijf met de ringen tegen de remadaptor. Heb daarom een andere 3 mm langere bus laten maken. Nadeel is dat nu het wiel 3mm uit het lood staat. Beste oplossing is idd bredere kroonplaten maar die zijn nergens 2e hands te vinden.
 
Voor de liefhebber heb ik nog een nette gebruikte Motomaster 320 wave schijf.
Mag weg voor 80 euro excl. verzenden.
full
 
Ik kom mij hier ook even melden *O* Er is namelijk weer een Husky rijder bij op het forum 8-)

Ik heb vorige week de oude van Duckman overgenomen en ik hoop hier natuurlijk veel plezier mee te gaan beleven, het is mijn eerste enduro dus ik ga er vanuit dat dat wel gaat lukken 8-)
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe tank stickers laten...

Mooi! Ik zoek zelf ook nieuwe stickerset voor de mijne (SM630). Waar druk jij ze/bestel je ze?

Weten jullie of een voorspatbord van een TE630 groter/langer is dan dat van de SMS630? Want met een natte baan houdt dat spatbord niets tegen, alles vuil als gevolg... :/
 
Ik laat mijn nieuwe set maken bij Dws Decals. Hoop die begin maart erop te hebben.
Dan de Bike klaar maken voor de eerste wedstrijd van het jaar.
Gelijk op naar het mooie circuit van mettet
 
Laatst bewerkt:
Ik laat ze maken bij Cees effect in Klarenbeek
Mooi! Ik zoek zelf ook nieuwe stickerset voor de mijne (SM630). Waar druk jij ze/bestel je ze?

Weten jullie of een voorspatbord van een TE630 groter/langer is dan dat van de SMS630? Want met een natte baan houdt dat spatbord niets tegen, alles vuil als gevolg... :/
 
Mannen ik heb proefgereden wat mij opvalt is dat volgens mij alle supermotard rijders lucifers zijn qua bouw. Ik als beer van een kerel ben gewoon te zwaar voor de standaard vering 😋 nu kan ik zelf gaan klote met veren of raden jullie aan om hem weg te brengen en een professionel de afstelling te laten doen. Kosten hiervoor zijn best hoog. Ik weeg ongeveer 20 kilo zwaarder dan waarop de stad vering is afgesteld.
 
Laatst bewerkt:
Hoe bedoel je ? De motor zakt een best eindje door voor mijn gevoel. Std vering is voor 85 met alle zooi aan weeg ik 105
 
Terug
Bovenaan Onderaan