Het Husqvarna TC/TE/SMR/FE/FC/FS Topic Deel 6

Monaco Moto Echappement

FF By Fresco » Modelli di Terminali

Ik heb zelf naar de mannen in Monaco gemaild dat ik een uitlaat wilde voor mijn 2010 SMR, iets van die andere site geplukt wat er op leek en een fototje van een Arrow er bij gedaan. Even later kreeg ik dit. :)
Ze zijn wel wat duurder geworden, ik zie dat "mijn" uitlaat nu ook op de site staat voor €630,- ("double conico" onder 510 SMR). Ik heb destijds ~570 betaald.
 
Ik heb hem!! *O* *O*
full
 
gefeliciteerd!

ik heb de 990 spiegels erop gezet... aanrader :)
maak zo wel even een fotootje
en je moet nog velgstickertjes plakken :)
Velgstickertjes kreeg ik erbij weet alleen nog niet of ik ze erop plak :?
Eerst maar snel ff 1000 km erop zetten dan kan het tuningskit erop :9~ :9~
 
Laatst bewerkt:
tuningskit? vertel
ik wil je stickers wel overnemen als je ze niet gebruikt, reserve kan geen kwaad
 
Laatst bewerkt:
iemand hiermee ervaring?

JDJetting LLC > Catalog

Monaco Moto Echappement

FF By Fresco » Modelli di Terminali

Ik heb zelf naar de mannen in Monaco gemaild dat ik een uitlaat wilde voor mijn 2010 SMR, iets van die andere site geplukt wat er op leek en een fototje van een Arrow er bij gedaan. Even later kreeg ik dit. :)
Ze zijn wel wat duurder geworden, ik zie dat "mijn" uitlaat nu ook op de site staat voor €630,- ("double conico" onder 510 SMR). Ik heb destijds ~570 betaald.

Zag het staan inderdaad, niet voor de TE helaas maar heb er toch een emailtje aan gewaagd.
 
Laatst bewerkt:
gefeliciteerd!

ik heb de 990 spiegels erop gezet... aanrader :)
maak zo wel even een fotootje
en je moet nog velgstickertjes plakken :)

Gewoon fietsspiegeltjes, direct op het stuur. Niet van die insectensprieten die bij de eerste crash afbreken en je lever perforeren. :+

11174334_823251097757889_5261308132013750538_o.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gewoon fietsspiegeltjes, direct op het stuur. Niet van die insectensprieten die bij de eerste crash afbreken en je lever perforeren. :+

[afbeelding]

Te slecht zicht voor mij, ik heb de spiegels daadwerkelijk constant nodig met mijn rijstijl in combinatie met drukte in 020.
 
Te slecht zicht voor mij, ik heb de spiegels daadwerkelijk constant nodig met mijn rijstijl in combinatie met drukte in 020.

Dat zal je nog eens verbazen... De verstelbaarheid van deze spiegels, en het zicht er mee, is vele malen beter dan van de originele spiegels. Je krijgt ze ook nog een maatje groter. Ik ben in het verleden twee keer van achteren aangereden (buiten mijn schuld) met de motor en wil ook écht fatsoenlijk om me heen kunnen kijken. :Y
Alleen met een jersey aan is het zicht wat minder, want zo'n ding wappert door het beeld. Met een normaal pak, niks aan de hand.
 
Terug
Bovenaan Onderaan