Het Husqvarna TC/TE/SMR/FE/FC/FS Topic Deel 6

Ik zie daar alleen of met een draad eindje of met zon lange stengel eraan, hoe heb je die bevestigd dan?

Zelf deze aangeschaft

http://www.ebay.nl/itm/252071367954?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT

Met dat ding in het midden. Een soort van tie-wrap met een kogelkop er op.

0D25DC01-0C75-437F-9E04-A408389D1ACA_28856-0_4446.png


En die spriet kan je gewoon uit de spiegel rukken, om vervolgens de spiegel op zo'n kogelkop klikken.
 
Weet iemand aan welke stekker bij het balhoofd de remschakel moet worden aangesloten?
Moet een 2 aardige stekker zijn , bij mij heb ik een gele en blauwe draad waarvan ik vermoed dat die het is :?
Op de oude rempomp was die niet aangesloten en wil het weer werkend hebben voor op straat.
Gaat om een TE 450 2004.
 
20170309_090959.jpg

Knappe spiegeltjes en spotgoedkoop!
Alleen nog even de handkappen eraf draaien en klaar voor wat km's
 
Laatst bewerkt:
Iemand nog interesse in een koppelingsdeksel voor 2004-2007 model? Heb er nog eentje over.
En heb eventueel ook nog een carterdeel waar het deksel op zit. Optisch niet het mooiste maar functioneel helemaal goed.

Ook nog een complete cilinderkop liggen, met nokkenassen en kleppen enzo....

Mocht iemand nog op zoek zijn *D
 
Had gehoopt dit weekend te kunnen gaan rijden maar gaat niet lukken.
Nieuwe accu gekocht maar blijk verrot te zijn, nieuwe remschijf blijkt krom te zijn :] maar weekje uitstellen dus :)
 
Balen lucky, maar nieuwe remschijf krom dat is wel even extra zuur. Heeft een 450 geen kickstarter anders had je hem kunnen aantrappen en ff een rondje touren?

Ben op zoek naar een circuit pakske zijn er nog meer merken behalve MVD welke aan te raden zijn? Was helaas net te laat met de kortingsactie van de MVD website.
 
Laatst bewerkt:
Ja zuur maar het word netjes opgelost en leverancier kan er ook niets aan doen , vind het ook voor hem vervelend.
Maar we kunnen nog genoeg rijden toch het is pas begin maart :)
 
Balen lucky, maar nieuwe remschijf krom dat is wel even extra zuur. Heeft een 450 geen kickstarter anders had je hem kunnen aantrappen en ff een rondje touren?

Ben op zoek naar een circuit pakske zijn er nog meer merken behalve MVD welke aan te raden zijn? Was helaas net te laat met de kortingsactie van de MVD website.

Gewoon een 1 of 2 delige leren combi is ook prima, dat in combinatie met een bodyprotector
 
Gewoon een 1 of 2 delige leren combi is ook prima, dat in combinatie met een bodyprotector

Ga daarvoor anders eens bij Termaat in nijmegen kijken. Die hebben een hele outlet-hoek. (Niet alles is goedkoop, en sommige dingen zijn meuk, maar je kunt ook eerst online browsen of er iets tussen zit).
 
Ik heb een Suomy supermotard overall, zijn er eigenlijk voorschriften voor circuit qua kleding?
 
Balen lucky, maar nieuwe remschijf krom dat is wel even extra zuur. Heeft een 450 geen kickstarter anders had je hem kunnen aantrappen en ff een rondje touren?

Ben op zoek naar een circuit pakske zijn er nog meer merken behalve MVD welke aan te raden zijn? Was helaas net te laat met de kortingsactie van de MVD website.


Welke maat heb je? Ik heb nog een z.g.a.n. Spyke overall (blauw/zwart maat 52) te koop. Model is ondertussen wel een paar jaartjes oud maar prima voor het circuit.
 
Het probleem bij veel pakken of combi pakken is dat ik niet uit kom met mijn lengte.
Berik grootste maat is volgens mij voor personen tot 1.90 ik ben 2.00.

Even een e-mail gestuurd hoe het zit met de MVD maten.
 
ik ben 1,93 en +- 85 kilo en heb een MVD pak.

jas 3XL
broek 3XL

past prima, ook wel als je nog iets langer bent. En volgens mij was er zelfs nog een maat groter maar dit weet ik niet zeker.

bevalt me helemaal super dit pak. lekker luchtig en veel bewegingsvrijheid.

may the force be with you :+
mvd%20pak_zps3eoyh0ys.jpg


-edit-

op de mvd website gaat het tot 3XL
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan