Het Husqvarna TC/TE/SMR/FE/FC/FS Topic Deel 6

Yupsz ..SMX (Robin toch ?) is mij niet onbekend. Ik probeer t eerst zelf op te lossen en kan bij hem altijd nog terecht mocht t niet lukken.
Ben ook al voorzien van 2 lerenpakken...dus een 3de wordt te veel :)

En de carb had ik al opengemaakt en schoongemaakt dus vergomde benzine is t niet.

Ik zal dit weekend het e.e.a. controleren en hou jullie op de hoogte :t
 
Zelfde probleem nog als vorig jaar in Duitsland Selmo? :/ De spoelen van de ontsteking kunnen ook raar gaan doen als de motor warm wordt, pick-up spoel kan ook het probleem zijn. Tip van de tankontluchting al geprobeerd? Zo simpel iets en toch ben ik ook eens tijden aan het zoeken geweest bij een andere motor om er achter te komen dat dat het probleem was _O-
 
Laatst bewerkt:
@Djoembie,

Ik ken het standaardprobleem,had zelfs al een nieuwe standaard besteld en kwam er toen achter dat deze identisch was aan mijn oude standaard,zelfde lengte en hoek.
De smr 510 staat blijkbaar op de standaard alsof hij elk moment om kan donderen. Ik heb zelf bij het rijden altijd een plankje bij me in het geval ik ergens stop.
 
Zelfde probleem nog als vorig jaar in Duitsland Selmo? :/ De spoelen van de ontsteking kunnen ook raar gaan doen als de motor warm wordt, pick-up spoel kan ook het probleem zijn. Tip van de tankontluchting al geprobeerd? Zo simpel iets en toch ben ik ook eens tijden aan het zoeken geweest bij een andere motor om er achter te komen dat dat het probleem was _O-

sommige mensen hebben zo'n kort slangetje met zo'n doppie erop dat er wel lucht in kan maar geen benzine uit.. die kunnen wel eens gaar worden en dat kan ook problemen opleveren.
 
Yupsz ..SMX (Robin toch ?) is mij niet onbekend. Ik probeer t eerst zelf op te lossen en kan bij hem altijd nog terecht mocht t niet lukken.
Ben ook al voorzien van 2 lerenpakken...dus een 3de wordt te veel :)

En de carb had ik al opengemaakt en schoongemaakt dus vergomde benzine is t niet.

Ik zal dit weekend het e.e.a. controleren en hou jullie op de hoogte :t

als je tijd heb, ga eens in een "hoog" toerental op constant gas rijden en even aanvoelen of de bike dan wel stabiel draait qua toeren. daar kun je ook wel wat uit vissen qua info
 
:]
full
 
Heb hem al een paar keer de sporen gegeven :] word nu ook wel eens tijd voor dagje Assen 8-)
 
Zelfde probleem nog als vorig jaar in Duitsland Selmo? :/ De spoelen van de ontsteking kunnen ook raar gaan doen als de motor warm wordt, pick-up spoel kan ook het probleem zijn. Tip van de tankontluchting al geprobeerd? Zo simpel iets en toch ben ik ook eens tijden aan het zoeken geweest bij een andere motor om er achter te komen dat dat het probleem was _O-

Hey Frank :W ...yupsz zelfde probleem nog sinds Duitsland :X
tankontluchting of benzinekraan is t niet. Maar we geven de moed niet op :P
 
Gisteren eerste wedstrijd SOBW gereden op Junior TT track Assen (sowieso de eerste keer op dat baantje). Wat is dat enorm wennen zeg, vloeiend rijden in plaats van lomp hoeken. Het duurt nog even voor ik de wegrace jongens bij kan benen op dat baantje... Om nog maar niet te spreken van Scott Redding die constant in m'n wielen reed. :+
Wel zoals zo vaak een heel mooie strijd gehad met Arjen. De komende tijd nog maar even flink trainen! De 22e op naar Berghem.
 
Gisteren eerste wedstrijd SOBW gereden op Junior TT track Assen (sowieso de eerste keer op dat baantje). Wat is dat enorm wennen zeg, vloeiend rijden in plaats van lomp hoeken. Het duurt nog even voor ik de wegrace jongens bij kan benen op dat baantje... Om nog maar niet te spreken van Scott Redding die constant in m'n wielen reed. :+
Wel zoals zo vaak een heel mooie strijd gehad met Arjen. De komende tijd nog maar even flink trainen! De 22e op naar Berghem.

Rijden de wegracers tegelijk met de supermoto's? Zit nog te wachten op de aftermovie
 
Nee, wegracers die meedoen op supermotos. Maar die rijden compleet anders. Andere lijnen, andere rijstijl. En dat gaat op zo'n baantje netto harder.

Ah ja nu begrijp ik wat je bedoeld, diegene met de knietjes aan de grond :)

Moet je dan als supermoto-rijder aanpassen aan hun rijstijl of is het zo dan de "supermoto rijstijl" gewoon langzamer is als de "wegrace rijstijl"?
 
Ah ja nu begrijp ik wat je bedoeld, diegene met de knietjes aan de grond :)

Moet je dan als supermoto-rijder aanpassen aan hun rijstijl of is het zo dan de "supermoto rijstijl" gewoon langzamer is als de "wegrace rijstijl"?

Knietje aan de grond of voetje optillen maakt niks uit, dat is beide even snel. Het gaat er om dat die mannen gewend zijn om vloeiend te rijden, waar het bij supermoto vaak wat lomper gooi en smijt werk is. En met lomp gooi en smijt werk, ben je op deze baan langzamer.
De keerzijde is wel dat ze je niet meer voorbij komen als ze eenmaal achter je zitten... :+

Maar dit is alleen maar goed, als ik vloeiender ga rijden, word ik sneller. En bij deze cup word ik gedwongen vloeiend te gaan rijden...
 
Terug
Bovenaan Onderaan