Het Husqvarna TC/TE/SMR/FE/FC/FS Topic Deel 6

Top, ga ik dit vanavond meteen even aftappen.
Even een ander dingetje,
Als ik de 510 2/3 min stationair laat draaien in de garage, begint mn uitlaatbocht al rood te gloeien.
Iemand idee wat dit zou zijn?
Timing / afstelling?
 
Top, ga ik dit vanavond meteen even aftappen.
Even een ander dingetje,
Als ik de 510 2/3 min stationair laat draaien in de garage, begint mn uitlaatbocht al rood te gloeien.
Iemand idee wat dit zou zijn?
Timing / afstelling?

zie je het in het daglicht ook of alleen als je het donker maakt?
mijn 2008 deed dat ook.
 
zie je het in het daglicht ook of alleen als je het donker maakt?
mijn 2008 deed dat ook.

Daglicht buiten nog niet bekeken. In de garage met alle lampen aan werd dezen nog wel rood,
Overdag in de garage met de garagedeur open ook
 
Laatst bewerkt:
:W
full
 
Hmz, vind hem wel vet, kan lastig flinke dempers vinden. Meeste zijn tegenwoordig van die kleine piepdempertjes.


Ik ken het, ik ben ook aan het zoeken gegaan naar een vervanging, maar zolang ik niets kan vinden wat mij aan staat, blijft deze er gewoon onder. Vorige baasje is gewoon niet zo zuinig op zijn motor geweest. Ze had wat liefde nodig. Heb wel dikke xenon lampjes. Dus iedereen haat mij als ik achter ze rijd })
 
Als je van grote(re) dempers houdt kan je ook kijken naar een QD Exhausts demper.

Heb ik op mijn 2007 gehad, ligt volgens mij nog in de garage :)

Verheul in Vroomshoop levert ze.

full
 
Laatst bewerkt:
iemand hier ervaring met andere koplamp, van een exc ofzo die beter licht geeft en er wat beter uitziet? :P

En of een voorspatbord van een 511 SMR ook op een 510 past? vind ze beide net niet helemaal mooi staan, en deze ziet er toch wel heel erg vet uit, als het zonder al te veel problemen past.

(gaat om de husky van de 3 natuurlijk)
full
 
iemand hier ervaring met andere koplamp, van een exc ofzo die beter licht geeft en er wat beter uitziet? :P

En of een voorspatbord van een 511 SMR ook op een 510 past? vind ze beide net niet helemaal mooi staan, en deze ziet er toch wel heel erg vet uit, als het zonder al te veel problemen past.

(gaat om de husky van de 3 natuurlijk)[afbeelding]

er kan ook een ledlamp in als het goed is, dat is al een wereld van verschil
 
er kan ook een ledlamp in als het goed is, dat is al een wereld van verschil

Degene die ik had hield er na 3 brand seconden mee op, dus vandaar dat ik op zoek ben naar een(semi) plug en play totale voorkant(liefst met h4 ofzo), aangezien ik met deze niet 100% tevreden ben. Al heb ik niet het idee dat ik deze ga vinden. Heb wel nog een paar nieuwe LED's besteld en deze teruggestuurd.

Verder toevallig ervaring met of kennis van het spatbord idee? of ervaring een ander mooi spatbord wat wel past :P

Alvast bedankt! :W
 
Degene die ik had hield er na 3 brand seconden mee op, dus vandaar dat ik op zoek ben naar een(semi) plug en play totale voorkant(liefst met h4 ofzo), aangezien ik met deze niet 100% tevreden ben. Al heb ik niet het idee dat ik deze ga vinden. Heb wel nog een paar nieuwe LED's besteld en deze teruggestuurd.

Verder toevallig ervaring met of kennis van het spatbord idee? of ervaring een ander mooi spatbord wat wel past :P

Alvast bedankt! :W

Ik zie bij jou van die rubbers om je voorpoten, dat is pre 2009. Kijk eens goed naar de voorkap van een 2009 model. Is wezenlijk anders, veel mooier vind ik. Ik heb die er ook op. Is een kwestie van een beugeltje bestellen bij de dealer voor de onderkant en onder de teller zelf even een constructie verzinnen om 'm vast te maken omdat 2009 en verder een kleinere teller hebben.
 
Naast de Chinese rem/koppelingshendels, heb ik zojuist ook maar de gok genomen met een Chinese imitatie van de Acerbis Rally Pro handkappen;
s-l400.jpg
https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https://www.ebay.com/ulk/itm/302661141854
Reviews zijn (zeer) positief en het scheelt toch een behoorlijke slok op een borrel...

Klein voordeeltje is ook dat er niet met koeienletters "Acerbis" op staat...

Zal wel een paar weekjes duren voor ze binnen zijn...
 
Laatst bewerkt:
Die heb ik ook, prima spul voor weinig :)
Naast de Chinese rem/koppelingshendels, heb ik zojuist ook maar de gok genomen met een Chinese imitatie van de Acerbis Rally Pro handkappen; [afbeelding]https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https://www.ebay.com/ulk/itm/302661141854
Reviews zijn (zeer) positief en het scheelt toch een behoorlijke slok op een borrel...

Klein voordeeltje is ook dat er niet met koeienletters "Acerbis" op staat...

Zal wel een paar weekjes duren voor ze binnen zijn...
 
Terug
Bovenaan Onderaan