GP Red Bull Ring Oostenrijk

Wie wint het Ducati-gevecht?

  • Hector "top Ducati" Barbera

    Stemmen: 0 0,0%
  • Andrea "bullseye" Dovizioso

    Stemmen: 10 34,5%
  • Andrea "sloopkogel" Iannone

    Stemmen: 16 55,2%
  • Danilo "de Clown" Petrucci

    Stemmen: 0 0,0%
  • Scott "needs more tattoos" Redding

    Stemmen: 2 6,9%
  • Eugene "WSBK" Laverty

    Stemmen: 0 0,0%
  • Michele "wildcard" Pirro

    Stemmen: 0 0,0%
  • Yonny "tandpastareclame" Hernandez

    Stemmen: 1 3,4%
  • Loris "too tall for GP" Baz

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    29
Wat een prachtige Moto3 race weer zeg. Constant puntje van de stoel :}
Ben benieuwd wat er in het groepje van Loi en Bendsneyder is gebeurd. En wat zal de MotoGP race saai zijn in vergelijking met deze Moto3 race.
 
Dat komt volgens mij dat hij dit jaar meer op of over de limiet rijd ....dit is de enige manier om Marquez nog aan te vallen , anders kan je wel in je camper blijven zitten , daar zou Lorenzo wel eens een voorbeeld aan kunnen nemen .....komt met moeite m´n strot uit maar het is wel zo . :Y


Waarom altijd zo negatief? Die laatste zin was echt nergens voor nodig.
 
Zo jammer dat mijn favoriet Lowes er weer af gaat, en hoe! Maar blijf zijn rijstijl de mooiste vinden! En wat is Zarco goed terug gekomen van een minder begin van het seizoen. Wat een talent.
 
En een backflip in lederhosen _O-
 
Laatst bewerkt:
"Rossi weet waar het gevaar ligt, het wegrijden van de Ducati's"
Volgens mij ligt het gevaar achter hem hoor.
 
Blijkbaar heeft men dan bij Ducati toch langzamerhand het licht gevonden. Dit beloofd eindelijk wat voor de nabije races en het komende seizoen. Wereldkampioenschap 2016 is langzamerhand wel beslist, mocht er niets geks meer gebeuren.
 
Blijkbaar heeft men dan bij Ducati toch langzamerhand het licht gevonden. Dit beloofd eindelijk wat voor de nabije races en het komende seizoen. Wereldkampioenschap 2016 is langzamerhand wel beslist, mocht er niets geks meer gebeuren.
Een 0 score van Marquez kan een hoop veranderen hoor, want vandaag zag je weer hoe dramatisch de acceleratie van de Honda is en hij lag er een paar keer bijna naast.
 
Terug
Bovenaan Onderaan