GP Red Bull Ring Oostenrijk

Wie wint het Ducati-gevecht?

  • Hector "top Ducati" Barbera

    Stemmen: 0 0,0%
  • Andrea "bullseye" Dovizioso

    Stemmen: 10 34,5%
  • Andrea "sloopkogel" Iannone

    Stemmen: 16 55,2%
  • Danilo "de Clown" Petrucci

    Stemmen: 0 0,0%
  • Scott "needs more tattoos" Redding

    Stemmen: 2 6,9%
  • Eugene "WSBK" Laverty

    Stemmen: 0 0,0%
  • Michele "wildcard" Pirro

    Stemmen: 0 0,0%
  • Yonny "tandpastareclame" Hernandez

    Stemmen: 1 3,4%
  • Loris "too tall for GP" Baz

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    29
Is die Dall'Igna dan echt zo goed?

Prachtig voor Ianone dit. *O* *O* *O*
Maar ik hield mijn hart vast.......de 2 Andreas hadden er zo weer met zijn tweetjes naast kunnen liggen :X
 
Is die Dall'Igna dan echt zo goed?

Prachtig voor Ianone dit. *O* *O* *O*
Maar ik hield mijn hart vast.......de 2 Andreas hadden er zo weer met zijn tweetjes naast kunnen liggen :X
Dovi blijft een wieltjesplakker en niet meer dan dat. Blijf het eeuwig zonde vinden dat Iannone naar Suzuki gaat.
 
Een 0 score van Marquez kan een hoop veranderen hoor, want vandaag zag je weer hoe dramatisch de acceleratie van de Honda is en hij lag er een paar keer bijna naast.
Marquez is hier de morele winnaar.
Op een baan waarvan ze vooraf wisten dat ze het het allermoeilijkst zouden krijgen, en na een zware crash rondrijden met pijnstillers vanwege een schouder uit de kom nog nauwelijks punten verliezen op zijn concurrenten zal hem een enorme boost geven.
Meer zat er voor hem echt niet in.

Helaas was de race na een paar spannende ronden in het begin wel vrij saai......
 
Ik weet niet wie ik het het meeste had gegund. Andrea omdat ik hem wel een gave courreur vind. Of Andrea omdat hij vaak pech had met kans op winst... hoe dan ook een nette uitslag. Benieuwd of de druk er nu af is en ze vaker meedoen om P1
 
Hoe zit het ook alweer met het reglement. Zodra die Ducati x aantal overwinningen of punten pakt werden ze toch gelimiteerd in ontwikkeling ?
 
Marquez is hier de morele winnaar.
Op een baan waarvan ze vooraf wisten dat ze het het allermoeilijkst zouden krijgen, en na een zware crash rondrijden met pijnstillers vanwege een schouder uit de kom nog nauwelijks punten verliezen op zijn concurrenten zal hem een enorme boost geven.
Meer zat er voor hem echt niet in.

Helaas was de race na een paar spannende ronden in het begin wel vrij saai......

Marquez rijd dit hele seizoen al erg sterk.
Hij blijft zitten waar anderen gaan liggen, maakt de juiste keuzes en laat zich niet opnaaien waardoor hij crasht en dus zo belangrijke punten bij elkaar sprokkelt.

Ondanks de blessure en de pijn die hij had heeft hij toch de schade goed weten te beperken.
 
Marquez is hier de morele winnaar.
Op een baan waarvan ze vooraf wisten dat ze het het allermoeilijkst zouden krijgen, en na een zware crash rondrijden met pijnstillers vanwege een schouder uit de kom nog nauwelijks punten verliezen op zijn concurrenten zal hem een enorme boost geven.
Meer zat er voor hem echt niet in.

Helaas was de race na een paar spannende ronden in het begin wel vrij saai......
Marc Marquez, Repsol Honda, vijfde:

“Na alles wat er gister is gebeurd, ben ik blij met de race vandaag. Mijn schouder heeft geen moment tijdens de race pijn gedaan, dus geen excuus daar. Ik zou de vijfde plek hebben zeker hebben aangenomen als het me van te voren werd aangeboden. Ik wist dat de Ducati’s en de Yamaha’s snel waren, dus dit is de beste uitkomst en het is positief dat we maar vijf punten hebben verloren in vergelijking met Lorenzo. Gezien de problemen die we hebben gehad, was het logisch dat we vooral het kampioenschap in het oog hielden. Ik ben agressief gestart, dit was de enige manier om mee te vechten in de voorste groep, maar na een paar fouten ben ik de slipstream kwijt geraakt en het was erg moeilijk om daar van terug te komen.”

Ik heb Lorenzo met gebroken sleutelbeen + operatie in Assen 4e (?) zien worden.. Het zijn geen voetballers :9

Marquez rijdt verstandig.. pushed wanneer het moe(s)t en consolideert waar het nodig is.
 
Laatst bewerkt:
Zij zitten in dezelfde boot als yamaha en honda. Aprilia en Suzuki mogen meer.

Klopt :Y

This means that Ducati will start the 2016 season under the same condition as Honda and Yamaha. All of the bikes on the grid will have the same amount of fuel (22 liters), the same spec electronics, and the same allocation of tires, the special soft tire having been removed.
But Honda, Yamaha, and Ducati will have seven engines per season, with no development allowed, and testing with factory riders limited to official tests and five days of private testing.
Aprilia and Suzuki will have twelve engines per season, will be allowed to modify the design of their engines during the season, and will be allowed to test with factory riders at private tests as often as they like, within the constraints of the tire allocation limit for testing.
 
Laatst bewerkt:
Off topic
Hier zitten ook wat Lorenzo liefhebbers tussen.
Leg mij eens uit (als Rossie fan zijnde) wat jullie nu
zo goed vinden aan Lorenzo.

Mijn idee over hem:
Hij rijdt verschrikkelijk hard, als die vooraan ligt en niet hoeft te strijden.
Op het moment dat er gestreden moet worden, lijkt het wel of hij het niet aan kan.
EN als de weer omstandigheden slecht zijn. Hier over zwijg ik maar..

En wbt Marquez..
Allememaggies Adriaantje, dat ventje gaat er wel gewoon voor!!!





En on topic:
SUPER van de Ducatisten!
Hulde...
 
Laatst bewerkt:
Ik heb Lorenzo met gebroken sleutelbeen + operatie in Assen 4e (?) zien worden.. Het zijn geen voetballers :9

Marquez rijdt verstandig.. pushed wanneer het moe(s)t en consolideert waar het nodig is.
Ik schreef toch ook niet dat zijn schouder pijn deed tijdens de race? Ik schreef dat hij daar pijnstillers voor genomen had. Blijkbaar hebben die erg goed gewerkt..... :+
 
Off topic
Hier zitten ook wat Lorenzo liefhebbers tussen.
Leg mij eens uit (als Rossie fan zijnde) wat jullie nu
zo goed vinden aan Lorenzo.

Mijn idee over hem:
Hij rijdt verschrikkelijk hard, als die vooraan ligt en niet hoeft te strijden.
Op het moment dat er gestreden moet worden, lijkt het wel of hij het niet aan kan.
EN als de weer omstandigheden slecht zijn. Hier over zwijg ik maar..

En wbt Marquez..
Allememaggies Adriaantje, dat ventje gaat er wel gewoon voor!!!





En on topic:
SUPER van de Ducatisten!
Hulde...
Ik als Rossi fan.
Denk dat je dan een aantal races niet op hebt zitten letten.
Want hij kan echt de strijd wel aan gaan.
 
Off topic
Hier zitten ook wat Lorenzo liefhebbers tussen.
Leg mij eens uit (als Rossie fan zijnde) wat jullie nu
zo goed vinden aan Lorenzo.

Mijn idee over hem:
Hij rijdt verschrikkelijk hard, als die vooraan ligt en niet hoeft te strijden.
Op het moment dat er gestreden moet worden, lijkt het wel of hij het niet aan kan.
EN als de weer omstandigheden slecht zijn. Hier over zwijg ik maar..

En wbt Marquez..
Allememaggies Adriaantje, dat ventje gaat er wel gewoon voor!!!





En on topic:
SUPER van de Ducatisten!
Hulde...

Ik als Rossi fan denk dat je niet zo'n hele grote fan bent. Anders zou je tenminste zijn naam correct kunnen spellen, Bassie!
 
Laatst bewerkt:
Kwam Bradl niet 2x binnen omdat hij de eerste keer iets aan z'n fiets liet checken? Iets wat dus NIET is toegestaan bij een Ride Trough..
 
En ik lees hier ook nergens dat Fenati klaar is bij VR46. Over en sluiten. Bizar verhaal eigenlijk.. Heetgebakerd driftkikkertje is klaarblijkelijk op de vuist gegaan met z'n chefmonteur :/
 
Mijn idee over hem:
Hij rijdt verschrikkelijk hard, als die vooraan ligt en niet hoeft te strijden.
Op het moment dat er gestreden moet worden, lijkt het wel of hij het niet aan kan.
EN als de weer omstandigheden slecht zijn. Hier over zwijg ik maar..

Eerder dacht ik hetzelfde, maar zoals hierboven gezegd is. Er zijn echt een aantal races waar hij met het mes tussen zijn tanden rijdt. Check races terug van
Jerez 2010
Brno 2012
Silverstone 2013
Mugello 2014
Mugello dit jaar

Ik ben geen fan, maar tis een echte racer. Alleen als ie het vertrouwen niet heeft is het een drama.
 
Terug
Bovenaan Onderaan