GSX-R 600 start niet

Marlonvdw

Rookie
30 jan 2014
29
0
Heerlen
Hallo!

Mijn GSX-R 600 uit 2007 start niet, althans niet elektrisch. Ik kan hem wel aanduwen en als ik het startrelais doorverbind dan gaat hij gewoon ook aan. Startrelais heb ik al eens vervangen en alle zekeringen zijn goed. Als ik de startknop enkele seconden inhoud krijg ik wel een foutcode te zien, maar die kan ik zelf niet uitlezen :(.

Wie (her)kent dit en kan mij evt helpen?
 
Hallo!

Mijn GSX-R 600 uit 2007 start niet, althans niet elektrisch. Ik kan hem wel aanduwen en als ik het startrelais doorverbind dan gaat hij gewoon ook aan. Startrelais heb ik al eens vervangen en alle zekeringen zijn goed. Als ik de startknop enkele seconden inhoud krijg ik wel een foutcode te zien, maar die kan ik zelf niet uitlezen :(.

Wie (her)kent dit en kan mij evt helpen?

Dan toch het relais of de aansturing daarvan.
 
Hallo!

Mijn GSX-R 600 uit 2007 start niet, althans niet elektrisch. Ik kan hem wel aanduwen en als ik het startrelais doorverbind dan gaat hij gewoon ook aan. Startrelais heb ik al eens vervangen en alle zekeringen zijn goed. Als ik de startknop enkele seconden inhoud krijg ik wel een foutcode te zien, maar die kan ik zelf niet uitlezen :(.

Wie (her)kent dit en kan mij evt helpen?
Krijgt het startrelais signaal bij indrukken startknop?

Zo ja, relais stuk.
Zo nee, aansturing relais stuk.
 
Begin eens met die foutcode uit te lezen. Makkelijkste om te achterhalen waar het mis gaat. Bij je duo afdek kap zit een witte stekker met 4 pinnen dan even 2 seconden googlen op 600 k7 dealermodus en je weet welke 2 je moet doorverbinden om uit te lezen wat de foutmelding is.
 
Dank voor alle reacties!

Heel vreemd, maar ik had het zijstandaard/knipperlicht relais er even uit gehaald, wilde dit doormeten zoals beschreven staat in het handboek. Weer erin gedaan en Pats. Meneer start weer...

Gewoon een vervuild contactje? Is contactspray aan te raden evt?
 
Anders ik wel.
Heb ooit 2 motorfietsen gehad met een alarm erop.
2 keer kreeg ik storingen daardoor. (waaronder spontaan niet starten)
Nadien geen alarm meer voor mij.
Ben er wel klaar mee en hou het liever bij een goed slot.
Vr Gr
 
Terug
Bovenaan Onderaan