Zelf een Custom Bike bouwen

^^ errr...

Wijs topic :}

Ik vroeg me al of m'n side-mount überhaupt wel mocht. RDW meteen bellen vond ik ook weer zo wat ...
Zal 's kijken of de zicht-hoeken en hoogte kloppen :)

Toch blijf ik van mening dat 't minder zichtbaar is ergo je (remacties) minder zichtbaar bent (zijn).
 
Hoi

Wie kan mij helpen aan het adres/website van de framebouwer legend. Heb vandaag een softailframe van dit merk gekocht en wil er graag meer over weten.

grtjes
Marcel *O*
 
*knip*


edit viccie: als je je voortbestaan hier op mf wilt verlengen zou ik ophouden met spammen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
^^ errr...

Wijs topic :}

Ik vroeg me al of m'n side-mount überhaupt wel mocht. RDW meteen bellen vond ik ook weer zo wat ...
Zal 's kijken of de zicht-hoeken en hoogte kloppen :)

Toch blijf ik van mening dat 't minder zichtbaar is ergo je (remacties) minder zichtbaar bent (zijn).

remakties minder zichtbaar? als je een sidemount hebt wil dat niet gelijk zeggen dat je ook je remlicht daar hebt. vlx van cindy heeft t normale achterlicht nog, en toch side mount.

overigens kreeg ik vorige week nog een snelheidsbon, was door een flitspaal geflitst (en dat terwijl mijn sidemount niet aan de zichthoeken voeldoen). dus mij lijkt ie duidelijk zat.
 
remakties minder zichtbaar? als je een sidemount hebt wil dat niet gelijk zeggen dat je ook je remlicht daar hebt. vlx van cindy heeft t normale achterlicht nog, en toch side mount.

overigens kreeg ik vorige week nog een snelheidsbon, was door een flitspaal geflitst (en dat terwijl mijn sidemount niet aan de zichthoeken voeldoen). dus mij lijkt ie duidelijk zat.

:^ zo dus op mijn vlx:

full


Geen bonnen meer gehad trouwens 8-)
 
Sponsoren zul je moeilijk vinden; worden meer gezocht dan gevonden!
En 't is "chopper"en geen "Shopper". Behalve als je er boodschappen mee wil gaan doen....
 
Ik loop rond met het idee om een bobber te bouwen, maar op basis van welk frame zou ik dat moeten doen?
Kan ik bijvoorbeeld een oude softail kopen en die voorzien van de nodige looks, zodat het meer een bobber wordt?
 
Ik loop rond met het idee om een bobber te bouwen, maar op basis van welk frame zou ik dat moeten doen?
Kan ik bijvoorbeeld een oude softail kopen en die voorzien van de nodige looks, zodat het meer een bobber wordt?

Alhoewel een stijlzuivere bobber een hardtail frame en standaard wielbasis heeft, kan je van een softail of zelfs geveerd frame ook wat heel gaafs bouwen. Voorbeelden genoeg op i-net denk ik. Voorspatbord er af, kort gechopt achterspatbordje, panzadeltje, weinig rotzooi er aan, de nodige oil-stickers en een bloklijn er op en je bent een heel eind :Y
 
Alhoewel een stijlzuivere bobber een hardtail frame en standaard wielbasis heeft, kan je van een softail of zelfs geveerd frame ook wat heel gaafs bouwen. Voorbeelden genoeg op i-net denk ik. Voorspatbord er af, kort gechopt achterspatbordje, panzadeltje, weinig rotzooi er aan, de nodige oil-stickers en een bloklijn er op en je bent een heel eind :Y


Floris, ff voor mij: wat is een "bloklijn" ?

CH Racing is de mening toegedaan dat-ie nooit te oud is om te leren...
 
ter info: heb de side-mount vooralsnog laten zitten met achterlichtjes, wellicht dat ik die nog 's vervang door een kentekenplaat-verlichting.. m'n wat beter zichtbare achterlicht is zo'n Ford-A ding van taillight

maar goed: een bloklijn .. zou ook een kapsel kunnen zijn })

voorbeeld .. *kwijl kwijl*
hdsportster883sl1.jpg



wat een donders mooi tasje hangt daaraan zeg...
 
Er is hier ergens een topic wat over bobberpics gaatmisschien dat je daar wat plaatjes kan vinden voor informatie |(

een bloklijk is een lijn die bestaat uit blokjes die om en om verspringen zoals op debovenstaande foto
 
mooi voorbeeldje 's dat piepdeuse.. en over 'piep'm' gesproken - wat een geile pijpies zijn dat toch !? k Weet t nu zeker,die moet 'k ook hebben ..

(dat k zo vroeg in de volgende maand al weer weet w a a r m'n geld gaat blijven heh :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan