Achterkant Honda cb600 hornet verwijderen

Svears

Rookie
24 aug 2016
5
0
Hallo,

Ik zou graag willen weten hoe ik de achterkant van mijn Honda cb600 hornet uit 2000 kan verwijderen. Ik krijg het handvat voor de bijrijder niet los, de imbus wil wel vast in de kuip, alleen wanneer ik het handvat van de imbus er aan vast klik heb ik niet genoeg ruimte en valt de imbus van de moer af :(

Het handvat moet eraf zodat ik de steunen voor mijn topkoffer kan monteren. Alvast bedankt
 
Zo zou het ongeveer in elkaar moeten zitten:
honda-cb600f-1999-x-australia-kph-seatseat-cowl_bigecbzw41f__1500_46c9.gif
 
Denk ook een sierdop/regendop.

Maar; probeer je met een inbusdop ofzo? Geen ruimte voor de kop van de ratel? Of inbusdop komt omhoog en uit de bout als 'ie aan je handvat/ratel klikt? Heb je geen inbussleutel (dus alleen een 6-kantig stuk staal)? Beetje meer uitleg of foto is handig denk ik.....

'Inbus' is trouwens duidelijker dan '6 kant schroef', tenminste als je het over een binnenzeskant hebt ;)
 
Ik ga vandaag even verder sleutelen, heb al wel even snel gekeken en de bovenkant is inderdaad sier en simpel te verwijderen. Daaronder zit inderdaad imbus. Plaatje was erg verhelderend! Dank voor de hulp en laat het resultaat wel even zien :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan