dagje cursus plaatbewerken

patrickZ

MF veteraan
3 jul 2005
15.087
10.989
nultwintig
Ik navolging van de lasdag bij lasklus ben ik nu benieuwd of er geïnteresseerden zijn voor een dagje plaatbewerken,

Voorgestelde datum is 10 november aanstaande bij Rustbuster in Veenendaal,

Uren 08:30 - 17:00
maar inclusief koffie én lunch,

Maximaal 6 personen,
kosten per persoon, €149.-


Mochten er geïnteresseerden zijn, graag per PM een bericht, of hier welke info je evt nog zou willen.
 
Wat ik weet is dat t algemeen is,

En dat plaatwerken best algemeen is, wellicht is het mogelijk, zal ik iig navragen of het zich kan toespitsen op plaatwerken betreffende motoren.
 
Dat leer je echt niet in een paar dagen(weet ik uit ervaring :+ ) maar de basisprincipes uiteraard wel en van daaruit bouw je ervaring op.Is net als lassen en uiteraard als zoveel dingen. :+
 
Ik zie het ook niet zo dat je "kundig" bent na één dag..
Gerard, ik ga niet voor concurrentie zorgen, O-) kan ik misschien wel stage bij je lopen... _O-
maar wel leuk als je zelf een beetje kan klooien en iets in elkaar kan vouwen/ kloppen voor je brommer, of wellicht auto..

Maargoed,

net contact gehad,
aanpassen voor een groep van zes menschen/ personen is geen probleem,
dat eea meer gericht is op de tweewieler,

Dus laat maar weten, lijkt mij vooral ook leuk om bepaalde techniek te leren die je zelf ook (ooit) kunt gebruiken..
 
Laatst bewerkt:
Dit lijkt me in principe wel interessant maar wat moet ik me er concreet bij voorstellen? Ga je dan bv een tank uitdeuken of spatbord door een engels wiel halen. Ik heb totaal geen ervaring met metaalbewerken maar het lijkt me wel interessant. Helaas het lassen gemist.
 
Er staat een filmpje op YT,
Zal eens kijken of ik de link kan vinden.
Maar zoiets als monkey see.. monkey do..
Maar dan met uitleg.

Werd wel bij gezegd dat je wel affiniteit moet hebben met metaal.
Geen idee wat men daarmee bedoelt of wilt,
Maar wat algemene kennis kan iig geen kwaad.
 
Shit, daar heb ik dan over twee jaar gespreid een jaar aan besteed, je kan het dus ook in een dagje leren, bugger.

4201596.jpg


_O-
 
dat vind ik nogal flouw en kort door de bocht.
de ruimte, verlichting, gebruik van gereedschap, kofie + lunch,......enne ik vergeet iets.....o ja, belasting.

Ik vind € 894 bruto toch echt heel aardig. Er zijn dagen dat ik minder verdien.

Bijvoorbeeld: ik heb mijn bedrijf verkocht, maar daar verdiende ik 50 euro ex per uur mee en daar stond voor een half miljoen aan spullen:

!

Dus in die 8 uur verdiende ik 400 euro ex BTW en daar kun je goed van bestaan.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind € 894 bruto toch echt heel aardig. Er zijn dagen dat ik minder verdien.

Bijvoorbeeld: ik heb mijn bedrijf verkocht, maar daar verdiende ik 50 euro ex per uur mee en daar stond voor een half miljoen aan spullen:

!

Dus in die 8 uur verdiende ik 400 euro ex BTW en daar kun je goed van bestaan.

Jij gaat dus niet mee, daar komt het op neer?
 
Terug
Bovenaan Onderaan