dagje cursus plaatbewerken

patrickZ

MF veteraan
3 jul 2005
14.865
10.722
nultwintig
Ik navolging van de lasdag bij lasklus ben ik nu benieuwd of er geïnteresseerden zijn voor een dagje plaatbewerken,

Voorgestelde datum is 10 november aanstaande bij Rustbuster in Veenendaal,

Uren 08:30 - 17:00
maar inclusief koffie én lunch,

Maximaal 6 personen,
kosten per persoon, €149.-


Mochten er geïnteresseerden zijn, graag per PM een bericht, of hier welke info je evt nog zou willen.
 
Ik vind € 894 bruto toch echt heel aardig. Er zijn dagen dat ik minder verdien.
Cursusjes geven is big business hoor
Iets simpels als VCA (veiligheidscursus) kost je zo €200 voor een dagje met het examen erbij.
Daar zit dan gewoon 30 man in een zaaltje hoor, meer als een scherm om de powerpoint te presenteren heb je daar niet voor nodig.

Ik heb wel calamiteitentrainingen gedaan (major emergency management), dat was €5000 voor 2 dagen.6 man die de cursus deden (6x €5000 dus) en meestal 1 instructeur, bij de "scenario`s" oefenen waren er 2 instructeurs bij betrokken.....
 
Ik zei alleen dat ik het een aardig bedrag vond voor een dagje cursus geven in iets dat je echt niet in een dag onder de knie krijgt. Maar dat is een ander verhaal.

Zo heb ik ooit een lascursus gedaan en het diploma gehaald, maar dat duurde een half jaar op een avondschool. En lassen is nog helemaal niet zo eenvoudig als het lijkt.
 
Volgens mij heb ik nergens aangegeven dat je volleerd plaatwerker bent na deze dag,
Ik denk ook wel dan men (geinteresseerden) in de gaten zal hebben dat je na deze dag ongeveer weet wat je moet en kan doen.
Maar niet dat je een spatbord van een 1932er ford A kan kopieren..

Zie het als een "introductie" in plaatwerken,
Wellicht past dat beter en valt er niet teveel azijn meer te piezen..
 
Volgens mij heb ik nergens aangegeven dat je volleerd plaatwerker bent na deze dag,
Ik denk ook wel dan men (geinteresseerden) in de gaten zal hebben dat je na deze dag ongeveer weet wat je moet en kan doen.
Maar niet dat je een spatbord van een 1932er ford A kan kopieren..

Zie het als een "introductie" in plaatwerken,
Wellicht past dat beter en valt er niet teveel azijn meer te piezen..

Het is zeker niet mijn bedoeling om azijn te pissen hier, maar ik hoop toch echt dat je hier opmerkingen mag maken waar sommigen het niet mee eens zijn. Ik heb dat filmpje twee keer bekeken en als ik heel erg eerlijk mag zijn ben ik niet kapot van hoe dat gaat.

Nogmaals, ik maakte een opmerking over verdienen en daarop aanvullend mag ik misschien opmerken dat ik ZZPers ken die keihard werken en prima werk leveren voor € 17.50 per uur. Doe er mee wat je wilt en als je het ziet als azijn zeiken, so be it.
 
Terug
Bovenaan Onderaan