Triumph modern caferacer

Kennen we nog iemand op het forum die mijn tank racing green kan spuiten? Uiteraard voor de normale vergoeding?
Hoeft alleen groen te worden.ral 6005. Gezien ik standbouwer ben kunnen de jongens op de zaak hem ook wrappen, daar in tegen heb ik liever spuitwerk.
Wel kunnen ze de accenten aanbrengen.

Als je iemand weet dan hoor ik het graag.
 
Kennen we nog iemand op het forum die mijn tank racing green kan spuiten? Uiteraard voor de normale vergoeding?
Hoeft alleen groen te worden.ral 6005. Gezien ik standbouwer ben kunnen de jongens op de zaak hem ook wrappen, daar in tegen heb ik liever spuitwerk.
Wel kunnen ze de accenten aanbrengen.

Als je iemand weet dan hoor ik het graag.

de prijs kwaliteit verhouding van nielspaint uit purmerend is zeer goed en hij kan ook heel goed de cijfers en eventuele gele striping heel goed aanbrengen. heeft ook de sv van mijn vriendin gespoten en gaat straks ook mijn sv en gpz spuiten. hij kan je veel laten zien en er is weinig wat deze kunstenaar niet kan. airbrushen maar ook strakke lijnen aftapen draait deze man zijn hand niet voor om ;)
 
de prijs kwaliteit verhouding van nielspaint uit purmerend is zeer goed en hij kan ook heel goed de cijfers en eventuele gele striping heel goed aanbrengen. heeft ook de sv van mijn vriendin gespoten en gaat straks ook mijn sv en gpz spuiten. hij kan je veel laten zien en er is weinig wat deze kunstenaar niet kan. airbrushen maar ook strakke lijnen aftapen draait deze man zijn hand niet voor om ;)

Klinkt goed.

Wat zou een tank kosten denk je?
Puur een schatting?
 
Klinkt goed.

Wat zou een tank kosten denk je?
Puur een schatting?

kan ik niet zo goed inschatten, want ik heb er weinig verstand van qua lagen en kleuren enz.

maar kaja der motor was 800 euro en die zit vol airbrush dit was tank, rsv4 kont, koplamp, voorspatbord, zijstukjes, bellypan en hugger en daar mag je dan zelf een conclusie uit trekken ;) . het is wel veel geld, maar niet voor de geleverde paintjob. ik kan natuurlijk niet bij mensen in de portemonnee kijken, maar een paintjob maakt of breekt een wel mooi afgewerkte motor. dus zou er niet op besparen ;) .

misschien dat ik ook nog korting kreeg, omdat wij hem de 'vrije hand' gaven en hij ook graag mijn gpz wilde spuiten :P
 
Geweldig. Op deze manier kan ik niet wachten tot ik zelf aan zoiets kan beginnen. Ik ben alleen bang dat ik er nog een hele hoop voor moet leren.

Overigens ontzettend leuk om te zien hoe je ingaat op de input van je mede-forummers.
 
Een veel betere verhouding. :t
full
 
Geweldig. Op deze manier kan ik niet wachten tot ik zelf aan zoiets kan beginnen. Ik ben alleen bang dat ik er nog een hele hoop voor moet leren.

Overigens ontzettend leuk om te zien hoe je ingaat op de input van je mede-forummers.

Ik ben ook gewoon begonnen. Vaak ben je te bang zeggen ze hier.
Mijn enige tip is. Zoek een fiets die in ieder geval goed loopt. In die valkuil ben ik een paar keer getrapt. Dit project is gelukkig met een fiets die technisch goed is/
Maar mooi dat je mee kijkt! 👍🏻
 
Ik ben ook gewoon begonnen. Vaak ben je te bang zeggen ze hier.
Mijn enige tip is. Zoek een fiets die in ieder geval goed loopt. In die valkuil ben ik een paar keer getrapt. Dit project is gelukkig met een fiets die technisch goed is/
Maar mooi dat je mee kijkt! 👍🏻

Meer input kom je meestal tot een mooier resultaat is ook mijn bevinding. En wat betreft een goed lopende motor. Helemaal mee eens als je niet heel technisch bent. Voor de rest is het allemaal makkelijker dan je denkt.
 
Natuurlijk dan de vraag. Hoe had jij het bedoelt?

Meer de 'lens' verwerken in de raceplaat ipv de koplamp op de raceplaat monteren, maar nu ik dit zie is dit misschien nog wel mooier ook. Wordt een mooie motor.

En de tank wel even spuiten, want dat maakt de fiets wel af ;)
 
Laatst bewerkt:
Meer de 'lens' verwerken in de raceplaat ipv de koplamp op de raceplaat monteren, maar nu ik dit zie is dit misschien nog wel mooier ook. Wordt een mooie motor.

En de tank wel even spuiten, want dat maakt de fiets wel af ;)

Je ziet vaak dat ze de lamp zo monteren bij classic racers.
Gewoon voor op de kuip. Ziet er wel stoer uit
 
Nieuwe fase. De tellers.
Ik heb het oude T595 dashboard uit elkaar gehaald.
De snelheidsmeter en toerenteller wil ik hergebruiken.
Houdertje gemaakt. En gepositioneerd.

Een kleine hindernis. Contactslot zit in de weg. Die ga ik dus verplaatsen denk ik.

Iemand een andere oplossing?
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan