Mijn ervaring met Rena Motoren te Dordrecht

Ik zou ook kippenvel krijgen als mij hetzelfde overkomt als TS. Echter, wat ga je bereiken in een civiele procedure (afgezien van je morele gelijk)? Verwacht je dat de frame opnieuw gespoten kan worden? Of ga je voor de vergoeding van twee (misschien drie) lakstiften?



Als we vroeguh ruzie hadden met een winkel dan legden we - bij voorkeur op zaterdag - 's avonds een baksteen voor de winkel. Geheid dat er 's nachts een dronken schlemiel voorbij kwam, die de steen door de ruit denderde. Maar zoiets doen we tegenwoordig natuurlijk niet meer.
 
Hij had zijn hakken al in het zand staan, mail gelezen in openingspost?

Voor een civielrechtelijke procedure is minder bewijs nodig dan in het geval van strafrecht. Civielrechtelijk moet je denken aan "de rijdende rechter": u plaatst een nieuwe schutting.

Overigens (Pollo, lees ff mee) kan een expert wel vaststellen of iets oude schade is of niet.


Ja heb ik gelezen, ff goed lezen. Na deze post op MF van TS zet Reno zijn hakken in het zand
Was beter eerst nog eens een goed gesprek aan te gaan met de eigenaar van Reno, voor dat je hier eea gaat schrijven.
 
Er is een oud hollands spreekwoord:"het sop is de kool niet waard" Een civiele procedure opstarten kan. Daarna volgt een proces wat jaren kan duren inclusief advocaten a 100 euro per uur.
Een lakstift en een potje Commandant is heus goedkoper. En balen, ja ik zou het ook doen. Heb het gehad met een oliekoeler van mijn Div 900. Die dingen zijn nogal kwetsbaar. Kleppen laten stellen de oliekoeler lek. Ja tegen nee. Nieuwe aftermark gekocht a raison 150 euro.

full
full
 
Misschien moet jij iets minder van je geliefde koffiezetapparaat gebruik maken, welke zelfs een eigen pagina heeft op je site :+ Teveel cafeïne zorgt oa voor :

Rusteloosheid
Prikkelbaarheid
Angstgevoelens

Het feit dat jij overal gefrustreerd op reageert, heeft misschien dit als oorzaak ;) ;)
sarcasme staat er niet bij ;(
 
Er is een oud hollands spreekwoord:"het sop is de kool niet waard" Een civiele procedure opstarten kan. Daarna volgt een proces wat jaren kan duren inclusief advocaten a 100 euro per uur.
Een lakstift en een potje Commandant is heus goedkoper. En balen, ja ik zou het ook doen. Heb het gehad met een oliekoeler van mijn Div 900. Die dingen zijn nogal kwetsbaar. Kleppen laten stellen de oliekoeler lek. Ja tegen nee. Nieuwe aftermark gekocht a raison 150 euro.

[afbeelding][afbeelding]

100 euro per uur? Waar? Bij de Lidl? ;)
 
Weinig klandizie, of gesloten op maandag :) Maar wel goede koffie :Y
gesloten op maandag, maar wel aan het werk. Nu mag ik gezellig met jullie koffie drinken *O*

moppel iets over wijven die er allerlei niet ter zake doende shit bij halen
 
Ik zou ook kippenvel krijgen als mij hetzelfde overkomt als TS. Echter, wat ga je bereiken in een civiele procedure (afgezien van je morele gelijk)? Verwacht je dat de frame opnieuw gespoten kan worden? Of ga je voor de vergoeding van twee (misschien drie) lakstiften?



Als we vroeguh ruzie hadden met een winkel dan legden we - bij voorkeur op zaterdag - 's avonds een baksteen voor de winkel. Geheid dat er 's nachts een dronken schlemiel voorbij kwam, die de steen door de ruit denderde. Maar zoiets doen we tegenwoordig natuurlijk niet meer.


Die gaat nu door de ruiten van een stadsbus [ Connexxion ] of zo.
 
Ik zou ook kippenvel krijgen als mij hetzelfde overkomt als TS. Echter, wat ga je bereiken in een civiele procedure (afgezien van je morele gelijk)? Verwacht je dat de frame opnieuw gespoten kan worden? Of ga je voor de vergoeding van twee (misschien drie) lakstiften?



Als we vroeguh ruzie hadden met een winkel dan legden we - bij voorkeur op zaterdag - 's avonds een baksteen voor de winkel. Geheid dat er 's nachts een dronken schlemiel voorbij kwam, die de steen door de ruit denderde. Maar zoiets doen we tegenwoordig natuurlijk niet meer.

wat een kut post.

Stiekum een baksteen klaar leggen en dan nog niet eens de ballen hebben om zelf te gooien. Onderkruipsel!!!

Nog laffer dan anoniem een slechte recensie op inet plempen
 
Overal staat netjes bij mijn naam bij waar ik een slechte recensie neergeplempt hebt over Rena :) Doe maar 's zoeken op je rustige maandag.
dat ging niet over jou en was ook geen reactie op jou
Jij snapt het.

dat betekent vaak dat als je behandeld wordt als een lul

Hallo

De door jou genoemde schade is 100% niet door mijn toedoen ontstaan. Ik herken mij hier niet in. Volgens mij ben je op zoek naar een oplossing voor je oude schade. Ik ben hier niet van gediend. En ik zal hierna niet meer reageren op jouw berichten.

Rena Motoren

je je wel eens kan hebben gedragen als een lul.

Ik ben gewoon een lul.
 
Ik betaal 200 euro per uur voor onze advocaat en dat is hij dik waard.
 
Die ontbreekt toch ook, als je per ongeluk tegen een auto aanrijdt op een parkeerplaats.

Ja, daarom doe je in dat geval dan ook geen aangifte van vernieling.

Dat had de advocaat van Han S je zo kunnen vertellen voor 200 euro per uur (da's niet te duur Han) maar ik doe dat, vanuit de goedheid van mijn hart, gewoon gratis.
 
Kijk... en bij wat voor soort expert zou ik dan moeten zijn?

Schade-expert. Neem even contact op met je verzekering. De verzekeringswereld heeft alles al eens gezien en daar komt het regelmatig voor dat tegenpartij aangeeft dat schade al op voorhand aanwezig was, om er maar onderuit te komen. Methoden om e.e.a. aan te tonen zijn er wel.
 
Ja, daarom doe je in dat geval dan ook geen aangifte van vernieling.

Dat had de advocaat van Han S je zo kunnen vertellen voor 200 euro per uur (da's niet te duur Han) maar ik doe dat, vanuit de goedheid van mijn hart, gewoon gratis.

Dus volgende keer kan ik bij jou aankloppen? Wat ben je toch een schatje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan