Motor-Forum

Select Forum

Help de DISA groter maken!

Genderneutraal athe´st.

Reg. datum:
24 mei. 2012
Hmmmmmmm, d'r ligt een pakketje achter m'n voordeur. Wat zou dat nou toch kunnen zijn? :?

https://myalbum.com/photo/bogybvQ8FAdn/540.jpg
Aan mijn uitlatingen kunnen en mogen geen rechten ontkleed worden.

Reg. datum:
14 mrt. 2007
Ontvangen :)
Suzuki GS650 Katana, BMW R60/7, BMW K100RS, BMW R1150R

zap....trrrrrrrrr

Reg. datum:
07 nov. 2003
Pakketje is binnen, en het ziet er goed uit. De maat XL is trouwens niks te klein!

Familie Halflive, en met name Marloes: Bedankt!
Wie de schoen past, valt niet ver van de boom
CB500 banaan, CBR600 brik, K100 EML CT2001, CB750 brik, XL500S

BMW1200RT EZS RX5 Zijspan

Reg. datum:
05 mei. 2012
Ook hier het pakketje ontvangen. Bedankt! :W

twee wielen is maar een halve

Reg. datum:
09 apr. 2004
quote:
zeepok schreef op 08 september 2017 @ 17:26:
Pakketje is binnen, en het ziet er goed uit. De maat XL is trouwens niks te klein!

Familie Halflive, en met name Marloes: Bedankt!

Kan je nog een beetje groeien.
viercylinders zitten in een opel kadett en water hoort in de sloot, doe mij maar een luchtgekoelde twin

Reg. datum:
21 aug. 2016
IK heb nog geen bevestiging gehad jullie zijn mij toch niet vergeten

Reg. datum:
09 apr. 2004
quote:
yamverda schreef op 08 september 2017 @ 19:21:
IK heb nog geen bevestiging gehad jullie zijn mij toch niet vergeten

Nee, je staat in het onderste lijstje. Toen was de eerste batch al besteld. Het lijkt alsof het stof nu neergedaald is dus gisteren hebben we een nieuwe doos shirts besteld. Met een beetje geluk gaat het dinsdag lukken om te drukken.
viercylinders zitten in een opel kadett en water hoort in de sloot, doe mij maar een luchtgekoelde twin

R1100S

Reg. datum:
27 feb. 2006
Hier zijn ze ook binnen en de M-tjes zitten als gegoten :t
Live fast. On high. Repentless. Let it ride.

Als je naar de zon kijkt, zie je de schaduw niet.

Reg. datum:
09 apr. 2004
:}

Genderneutraal athe´st.

Reg. datum:
24 mei. 2012
Prima T-shirts. :t

Mijn complimenten aan M.R. Design. 8-)
Aan mijn uitlatingen kunnen en mogen geen rechten ontkleed worden.

Reg. datum:
21 feb. 2002
Net het pakje ontvangen , zien er heel goed uit , dank je
notting beats cubic inch

Reg. datum:
07 okt. 2011
Ergens in NL (boven rivieren en goede kant IJssel)
Gaan de Belgen reclame voor ons lopen ja? :+

Reg. datum:
09 apr. 2004
quote:
JFJ schreef op 11 september 2017 @ 12:26:

Lees even de eerste zin onder de foto van de onovertroffen DISA voorman. https://sites.google.com/site/disanetherlands/home
Bij de DISA sluiten we in, niet uit.

Reg. datum:
27 mei. 2004
quote:
JFJ schreef op 11 september 2017 @ 12:26:

Grappig , ik bedacht mij vanmorgen dat het eigenlijk Bisa had moeten zijn voor Bert. :)
In de hemel zijn agenten Engels,de koks Frans,monteurs Duits,geliefde Italiaans,en is de rest georganiseerd door de Zwitsers.In de hel zijn agenten duits , de koks Engels,monteurs Frans geliefde Zwitsers en is de rest georganiseerd door de Italianen

Reg. datum:
21 feb. 2002
Ik had mij zelf nog niet afgevraagd waar "DISA" eigenlijk voor staat , vond het een leuk plaatje :-)

BISA smoelt ook wel leuk hahahah
notting beats cubic inch

Reg. datum:
09 apr. 2004
https://en.wikipedia.org/wiki/Dutch_people
Iedereen die Nederlands spreekt is Dutch.

In het Nederlands: De Nederlandse etniciteit is in de loop der eeuwen voortgekomen uit het, na het uiteenvallen van het Romeinse rijk, samengaan van verschillende Germaanse stammen waaronder Friezen, Franken en Saksen. Doorgaans worden mensen met de Nederlandse etniciteit simpelweg Nederlanders genoemd, maar tegenwoordig wordt deze term ook gebruikt voor mensen met een niet-Germaanse afkomst, die zich na het koloniale tijdperk in Nederland hebben gevestigd. Hierdoor is er vaak spraakverwarring over Nederlander als etniciteit en Nederlanders in de zin van 'Nederlands staatsburger'.

Nederlanders (in etnische zin) zijn onderling verbonden door een vermeende gemeenschappelijke geschiedenis, cultuur, taal en afstamming, al moet worden opgemerkt dat gemeenschappelijk hierin geen synoniem is van identiek. Etniciteit is niet aan de Nederlandse landgrenzen gebonden.

Het enige waar je discussie over kan hebben is of Limburg bij de Nederlanden hoort. Maar omdat ze nu al zo'n 200 jaar meedoen zullen we daar geen punt van maken.

Reg. datum:
21 feb. 2002
Pppff f*** Dutch People hahaha

Is een graptje hoor :-)
bert111 wijzigde dit bericht op maandag 11 september 2017 18:17 (43%)
notting beats cubic inch

Reg. datum:
21 aug. 2016
https://www.youtube.com/watch?v=yauiQh-gR8o _O-
quote:
halflive schreef op 11 september 2017 @ 16:15:
https://en.wikipedia.org/wiki/Dutch_people
Iedereen die Nederlands spreekt is Dutch.

In het Nederlands: De Nederlandse etniciteit is in de loop der eeuwen voortgekomen uit het, na het uiteenvallen van het Romeinse rijk, samengaan van verschillende Germaanse stammen waaronder Friezen, Franken en Saksen. Doorgaans worden mensen met de Nederlandse etniciteit simpelweg Nederlanders genoemd, maar tegenwoordig wordt deze term ook gebruikt voor mensen met een niet-Germaanse afkomst, die zich na het koloniale tijdperk in Nederland hebben gevestigd. Hierdoor is er vaak spraakverwarring over Nederlander als etniciteit en Nederlanders in de zin van 'Nederlands staatsburger'.

Nederlanders (in etnische zin) zijn onderling verbonden door een vermeende gemeenschappelijke geschiedenis, cultuur, taal en afstamming, al moet worden opgemerkt dat gemeenschappelijk hierin geen synoniem is van identiek. Etniciteit is niet aan de Nederlandse landgrenzen gebonden.

Het enige waar je discussie over kan hebben is of Limburg bij de Nederlanden hoort. Maar omdat ze nu al zo'n 200 jaar meedoen zullen we daar geen punt van maken.

Reg. datum:
27 mei. 2004
quote:

Ik vind mijzelf best ruimdenkend (en bescheiden ook). En kleur ,geslacht en sexuele voorkeur en of je mannen of vrouwenkleding aan wil trekken en zelfs politieke voorkeur maakt mij niet uit.

Maar twee keer per jaar wordt mijn humeur op de proef gesteld en dat is al hier het Jordaanfestival wordt gehouden en als dikke dirk (bolle bertus) of hoe hij ook mag heten optreed bij de MA-RUN :X
In de hemel zijn agenten Engels,de koks Frans,monteurs Duits,geliefde Italiaans,en is de rest georganiseerd door de Zwitsers.In de hel zijn agenten duits , de koks Engels,monteurs Frans geliefde Zwitsers en is de rest georganiseerd door de Italianen

Reg. datum:
21 aug. 2016
Zie jullie bij de MA RUN in het mooie LIMBURG
Zal geld meenemen voor het DISA shirt

Reg. datum:
07 okt. 2011
Ergens in NL (boven rivieren en goede kant IJssel)
Eens BMWoman, met Live Life worden wij ook jaarlijks getart met "Stef Ekkel" en "het IJssel duo".

Hoogst discriminerend ook dat de minder begaafde alleen van "deze" muziek zou houden. Nee, ook een heel enkele begaafde houd van deze "minder begaafden muziek" :+

Motorrijders.Shop

Reg. datum:
04 okt. 2005
Aangezien de naam toch al in het engels is, lijkt me een me de beperking tot nederlandstaligen niet meer nodig. Tijd voor een nieuwe naam?

International Sidecar Association

Edit; meteen weer een reden om nieuwe shirts te maken en verkopen :9
Corrosie wijzigde dit bericht op woensdag 13 september 2017 08:12 (17%)
Motorrijders.Shop - kleding, accessoires, onderdelen, etc. voor een superprijs!

Reg. datum:
21 feb. 2002
Ik ben voor !! :-)
notting beats cubic inch

Reg. datum:
09 apr. 2004
quote:
Corrosie schreef op 13 september 2017 @ 08:11:
Aangezien de naam toch al in het engels is, lijkt me een me de beperking tot nederlandstaligen niet meer nodig. Tijd voor een nieuwe naam?

Laten we alsjeblieft eerst deze ronde afmaken!!!!!

Reg. datum:
27 mei. 2004
quote:
Corrosie schreef op 13 september 2017 @ 08:11:

aaarggghhhh :X

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.