Post hier een plaatje van je bepakte motor 2

Hans89

Rookie
23 apr 2011
7.457
4.085
Capelle aan den IJssel
En hier gaan we vrolijk verder met plaatjes van bepakte motoren en het delen van tips voor het bepakken van een motor :+
Deel 1:post hier een plaatje van je bepakte motor
P7311214.JPG
 
Laatst bewerkt:
Omdat ik dit een leuk topic vind, en het ook nu weer wil volgen, wil ook ik mijn bijdrage leveren, zonder zo een vervelend TVP'tje te plaatsen :+

Dus, wil ik vooral nog eens meegeven dat "bepakte motor" heus niet enkel slaat op motoren klaar gemaakt om op vakantie te gaan ;)
Dat kan gewoon vanalles zijn!

Daarbij wil ik volgende foto plaatsen (is wel repost):
full

Bij het stoppen bij mijn vorige werkgever wilde ik mijn uniformen inleveren na mijn laatste shift ZONDER in de file te staan.

En voor enkel en alleen een steekschup mee te nemen neem ik niet de auto:
full


Ook ging ik gisteren een bestelling elektro materiaal ophalen voor de werken in mijn huisje, bleek die niet in de rugzak te passen, gelukkig ben in goed voorzien en heb ik sinds enkele weken steed minstens 1 spanriem bij:
full



En nu komt er nog een repostje (en is ook niet mijn motor)
Bij ons zeggen ze dat je op een motor niet veel kan meenemen? Ik weet dat dat wel kan. Nadat we richting haven reden om het eilandje te verlaten waar we toen net een stukje grond gekocht hadden, onderweg volgende foto gemaakt 8-)
(ook al weer twee en half jaar geleden)
full


Maar toch kijk ik ernaar uit om de motor ook eens te bepakken met een vakantie als reden, al dan niet met een aanhangertje erachter ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Omdat ik dit een leuk topic vind, en het ook nu weer wil volgen, wil ook ik mijn bijdrage leveren, zonder zo een vervelend TVP'tje te plaatsen :+

Dus, wil ik vooral nog eens meegeven dat "bepakte motor" heus niet enkel slaat op motoren klaar gemaakt om op vakantie te gaan ;)
Dat kan gewoon vanalles zijn!

Daarbij wil ik volgende foto plaatsen (is wel repost):
[afbeelding]
Bij het stoppen bij mijn vorige werkgever wilde ik mijn uniformen inleveren na mijn laatste shift ZONDER in de file te staan.

En voor enkel en alleen een steekschup mee te nemen neem ik niet de auto:
[afbeelding]

Ook ging ik gisteren een bestelling elektro materiaal ophalen voor de werken in mijn huisje, bleek die niet in de rugzak te passen, gelukkig ben in goed voorzien en heb ik sinds enkele weken steed minstens 1 spanriem bij:
[afbeelding]


En nu komt er nog een repostje (en is ook niet mijn motor)
Bij ons zeggen ze dat je op een motor niet veel kan meenemen? Ik weet dat dat wel kan. Nadat we richting haven reden om het eilandje te verlaten waar we toen net een stukje grond gekocht hadden, onderweg volgende foto gemaakt 8-)
(ook al weer twee en half jaar geleden)
[afbeelding]

Maar toch kijk ik ernaar uit om de motor ook eens te bepakken met een vakantie als reden, al dan niet met een aanhangertje erachter ...

werkelijk, daar zakt je broek vanaf :X

zeker je verstand vergeten mee te nemen :+
 
  • Leuk
Waarderingen: RuuT
Begrijp niet goed wat je duidelijk wil maken met deze uitdrukking :?Verstand? Heb je niet te veel nodig ... dat wordt zwaar overschat :+
Soms moet je gewoon niet te veel denken, maar gewoon doen :P



Ik denk dat hij er op doelde dat op die manier een steekschop vervoeren niet echt handig is, met name het risico voor en va achteropkomend verkeer. Moet er niet aan denken ds t er van achter een auto dat ding raakt bij een stoplicht.

Als ik zo iets op de motor mee neem maak ik het aan de zijkant vast en laat het omhoog steken of houdt het wat meer binnen de lengte van mijn motor.
 
Gepakt en gezakt naar Kroatie vorig jaar en dit jaar naar Zwitserland, Italie en Oostenrijk!!
full
 
Dan hoef ik jou niets uit te leggen!

Voor veel mensen onbekend. Prachtige wegen met uitstekend wegdek en belijning.
Heel veel bochten met nauwelijks verkeer. Waar is het mooier rijden dan in de Picos......?
(in de Pyreneeën was het vooral file-rijden achter steeds weer een andere auto)
 
Weekje Sauerland.

Nog eventueel ruimte voor 2 zijkoffers en een topkoffer. (lees verdubbeling van bagage capaciteit.
Geen idee wat ik dr allemaal in zou moeten stoppen extra..


full
 
Zeljava Airbase in Kroatië. Leuk detail: de grens loopt over de landingsbanen en als je niet oppast rij je illegaal Bosnië in. Vinden ze niet leuk.
Gave plek om te bezoeken, met hangars diep in de rotsen, een verlaten vliegtuig en op de achtergrond het Velebit-massief.

Uiteraard hebben we dragraces gehouden en heerlijk lopen kloten op deze bizarre asfaltvlakte. Net zolang tot de vloeistof uit de voorremklauw van de DR750 piste en we in Bihac (de dichtstbijzijnde grote plaats) op zoek moesten naar nieuwe afdichtringen. Een Bosnische motorrijder van café RR bestelde koffie voor ons, stapte op zijn GSXR met slippers en al en kwam een kwartier later terug met een handvol ringetjes. En hij weigerde om geld aan te nemen. Goud. Uiteindelijk hebben we in 2.5 week 7000km gereden (waarvan aardig wat Autobahn omdat we 'even' thuis een nieuwe motor zijn gaan halen...lang verhaal). De Balkan is echt fantastisch. Ik kijk er naar uit om de boel daar verder te verkennen.
 
Laatst bewerkt:
Dan doe ik ook maar even mee

Vakantie dit jaar
full


voledig kampeer uitrusting (met kookspullen) in 2 zijtassen en een bagagerol, stuk minder lomp als de koffers die ik vorig jaar nog bij had.

full


Alhoewel die koffers dan wel weer makkelijk zijn als je op een berghelling stil komt te staan en je kan je standaard niet gebruiken :P

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan