Post hier een plaatje van je bepakte motor 2

[me="Kubiekdriehoekje"]heeft z'n motor gepakt...[/me]
wrx-vacation-01.jpg


Maar dat was vast niet de bedoeling? ;)
 
@kubiekdriehoekje Met 1 motor kom ik toch wat beter mee met de rest van het verkeer :P

34294313980_6a699e5e1e_c.jpg
 
Laatst bewerkt:
Beetje off-topic maar kon hier niet echt een topic voor vinden..
Van de zomer ga ik een weekendje richting bastogne België vanaf Amsterdam.
Dit op een 1 pitter (mt-03). Eerste keer dat ik verder rij dan Nederland.
Iemand nog enige tips qua spullen, bepakken, of andere tips?

Gewoon lekker gaan, Bastogne is om de hoek. De motor kan het in ieder geval makkelijk. Ga je kamperen, kijk dan eens hier: Het grote motorkamperen Topic Deel 3
 
Haha, mooi topic.

Hier een foto van mijn MuZ Baghira, vorig jaar twee weken mee door de Alpen gereden.

M'n stuff:

IMG_0323.jpg


IMG_0324.jpg


IMG_0325.jpg


Bepakt:

IMG_0331.jpg


Ter plekke nog steeds aanwezig gelukkig:

IMG_0651.jpg


IMG_0652.jpg
 
Gewoon lekker gaan, Bastogne is om de hoek. De motor kan het in ieder geval makkelijk. Ga je kamperen, kijk dan eens hier: Het grote motorkamperen Topic Deel 3


De reis gaat helaas niet door.. In ieder geval niet met de MT-03..
Deze is afgelopen maandag op dinsdag nacht gestolen :(
Als iemand wat ziet graag even contact op nemen.
En als ik hem niet terug vind gaat de reis met een andere motor gemaakt worden in de toekomst.

 
Omdat ik super blij ben met hoe ze geworden zijn...
full


Zowel mijn motor, en t zelfgemaakte bagagesysteem
full



Nu alleen nog een bijpassende tanktas vinden..
 
Afgelopen hemelvaart en de week er na. Dit is mijn bepakking voor 10 dagen Eifel, Zwarte Woud, Alp d'Huez. Ik neem het liefst zo min mogelijk mee, en het wordt elke keer minder. :)

Overigens op dag 5 wel sokken, T-shirts en onderbroeken kunnen wassen bij vrienden die in de Eifel wonen. Dit is zonder verversen net genoeg voor 5 tot 7 dagen. Slapen in Hotels dat wel.

Foto is genomen ergens in de Jura.

full
 
Klaar voor vertrek - maar daar bleef het bij dankzij kapotte - nieuwe - accu ;)

34384821023_8c7ee815cd_z.jpg


De grijze tassen heb ik alleen nodig als de tent mee moet.
 
1497116752-800-x-600px-IMG_20170525_141749.jpg


Opgooi tentje, slaapzak, luchtbed, klapstoeltje, brandertje, koffie zooi en wat kleren.
 
Onderweg naar Spanje.
Onderste stukje van België. Bouillon aan de Sémois.
Standaard procedure: Korte broek aan, klapstoel uit en een biertje.(Rood blikje Amstel)
360.jpg


Vanwege zijn opgooi/ wegwerptentje (what's in the name) was mijn buurman de volgende ochtend hevig aan 't klagen. In de nacht veel condens, bij hem was alles nat en klam geworden.
 
Laatst bewerkt:
Vanwege zijn opgooi/ wegwerptentje (what's in the name) was mijn buurman de volgende ochtend hevig aan 't klagen. In de nacht veel condens, bij hem was alles nat en klam geworden.
Ik vind het ook niets eigenlijk maar het plan om een paar dagen op motor trip te gaan kwam pas toen we al hier in Italië aan het werk waren.
Ik had dus van mijn eigen uitrusting alleen mijn slaapzakje een brandertje bij me. De rest was leen spul.
Het neemt ook niet echt makkelijk mee op een motor zo een grote hoelahoep in een zak.

1497129804-800-x-600px-IMG_20170524_205949.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gisteren even de TomTom 450 en m'n tak tas voor het eerst gepast op de motor. Ter voorbereiding op het weekend weg naar de Eifel in Duitsland komende vrijdag.

Toch redelijk kunnen oplossen zonder dat ik de magneten kon gebruiken.

357et5c.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan