Post hier een plaatje van je bepakte motor 2

Weekendje kamperen in de Ardennen, dus alles kon mee in de topkoffer en tanktas, alleen mijn matje op het zadel bevestigd.
rPj5JLzOUlx2C4ukpPoHP7wc0DGrzi0pDj_cvfqNxIZ3SOfeC9Aoa-Grzgp_VbJu9EymGVsRYYJ9D0ivTOXlS92u1agBHH96Tq8XBWehMlj6mOP-1La_emNuwsYax2p39OmrRtleSfpYaPDYEYu8uGvf7qJKhtPxf7OGizU5ZBFMu63mA-i4kWquRN7DkWAYa07Z0SvJYe7Q4n9hfv7ixeiqGCvN5MMKpkcQC-5378qXRDmL0L6kssKWJ9MHhIdUzjWwe7nZQBPia0EQRov1_hr--AtMW1NHg7x7TxkGxYYSngrXjlaeT2IuJByIHgcKGWGqbdkTzhqhsnKxaSZROTmVwnLRWvaRLErWOpD9l0p603ssXWM5yvQPLN1wrH-KT9JIwHfTSbQl4n5u2NDXsJVebGCzmgxjY3xIJsxA0rLOxKgsAm8_SLBgaOrrKrgtn4pGXEQjbethGca8VqwqoBVBuqmBikoPBNOcuCrpUbaxKOtGxTzGNfcnUte5dN3KezyeLSrbAnIKoBRwvo9Gx81WMFc5CW3htPVR8mnCcShIaFH3TrAZmYDGp2QTVJ_COMCX-D8vP2vJNveNWLsXGLLQ8dRo_1c6BEgODv3M3ZSJ287DmxwiqfLhx0IgjWpCsaWE8GWCVFwn4qIT2DC7To4Jbv_VO4i_-PIgG7StUXQlRQ=w1059-h794-no
 
Bepakt en bezakt voor een weekendje zijspan-treffen in Weiswampach.
Dit is in de belgische Ardennen, bij een tankstation, langs de N4.


full
 
Aha, ik had al zo'n idee toen ik daar afgelopen vrijdag een bak koffie naar binnen werkte, was héél druk met drieweielers in alle soorten pluimage

Ik kwam zelf net uit de Eifel van een 5-daagse trip....

Traveling light..
full



Groet Rucarodi...
 
Mijn Vespa tijdens een 6 daagse trip door de Alpen.
1504037684-790-x-593px-IMG_20170809_113111.jpg



Tent en luchtbed was geleend spul dus weinig invloed op het (pak) formaat.. :P

edit: foto was stuque
 
Laatst bewerkt:
Mijn beladen Tenere op IJsland

full


Nu voor het eerst met tassen in plaats van alu-koffers. Moet er wel even aan wennen.
 
Laatst bewerkt:
:+

Nog geen idee wat mijn vriendin er mee van plan is maar hij moet blijkbaar mee met aankomende motorreis door Cambodja.
full
 
IJsland staat zo hoog op mijn to do list! Erg benieuwd naar je verhalen! Ben je daar alleen of met meerderen?

Nee ben alleen hier. Was de bedoeling om georganiseerd te gaan, maar dat ging niet door wegens te weinig inschrijvingen. Toen heb ik het zelf maar georganiseerd :+

Ben wel van plan een verslag te schrijven maar met een telefoon uit het jaar kruik gaat dat onderweg niks worden. Ben al blij dat ik hier af en toe iets kan plaatsen. Maar verslag komt er zeker. Bij deze vast beloofd, dan jan ik er ook niet meer onderuit.
 
ZZR :) Daar maakte ik ook mijn eerste roadtrips mee. Op een kapotte accu en een keer een lekke band na heeft deze motor me nog nooit in de steek gelaten! 85.000 heerlijke kilometers mee gereden!

full
 
Laatst bewerkt:
ZZR :) Daar maakte ik ook mijn eerste roadtrips mee. Op een kapotte accu en een keer een lekker band na heeft deze motor me nog nooit in de steek gelaten! 85.000 heerlijke kilometers mee gereden!

[afbeelding]

Gaaf! Ook goed om te zien dat er meer bepakking op kan :) .

Tot nu toe is die van mij ook kogelvrij. En comfortabel als het nodig is en snel als je dat wilt.
 
[afbeelding]

O-) O-)

Of moet het vakantie bepakking zijn ??
Neen, er staat, "bepakte motor" ... maar wordt door de meeste jammer genoeg automatisch begrepen als vakantiebepakking.

Dus nog maar een paar repostjes:
full

Zo lagen er 4 op, maar vergeten een foto van te maken en geen zin die andere 3 weer naar de motor te dragen

full

Was mijn laatste dag op mijn toenmalig werk en wilde niet met de auto in de file staan om mijn uniformen weg te brengen

full

Had dringend een steekschup nodig maar het vrouwtje was werken met de auto ...

full

Deze is nog niet bepakt, maar voor de Filipijn die 1700€ teveel heeft, kan er voortaan nog veel meer mee op de motor dan voorheen al kon!

Je komt ze er ook nog zo tegen:

Al is deze wel extreem en ga je ze enkel nog op de meer afgelegen plaatsen en kleinere eilanden tegen komen.
full


De volgende kom je best nog regelmatig tgen, zij het wel buiten de stadsgebieden:
full




Feit is gewoon, als er weer eens wat mee moet op de motor, zijn de meeste westerlingen gewoon mietjes :')
 
Ja DKP, ik ken het (van Thailand) :Y

Doe zelf ook vaak m'n best. Boodschappen voor mijn vrouw, enkel geen foto's van :N

Wat zoal mee gaat op de scoot:
2 zak rijst a 20kg
12 pakken kokosmelk a 1 liter
3 blik bamboe a 2500cc/blik
Can oestersaus a 4,5 liter
Dan nog wat kruiden, kouseband en wat los klein spul in een doosje

Dit uiteraard op 1 rit :+
 
Ik ga ongeveer een keer of 8 kamperen per jaar met de motorclub. Zelf een rek gemaakt dat ik met 4 bouten vast zet in het subframe dmv draadbussen die er in heb gezet. Als ik op de camping alles heb afgeladen draai ik de 4 bouten eruit en heb ik een tafel. Seatcover erop en hij is weer mooi *D
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan