Dnepr MT-11

Kan dit 'm misschien zijn?

flak02.jpg


Biberbunker Oostvoorne - MCR Metaalconservering

Het gaat hier aardig richting het "oud schroot" topic. ;)
 
Laatst bewerkt:
Grappig! Ik heb vroeger met vrienden ook vaak bunkers uitgegraven in oostvoorne (was ergens rond 2000) thv de het wapen van marion :) (21 jaar in Rockanje gewoont)
Groet
Sebas
Wat een toeval. Als je het pad van beton wat voor Het Wapen van Marion ligt volgt, kom je ergens aan het einde voetstappen tegen, van de typische Duitse laarzen met beslag, en ernaast de voetafdrukken van een herdershond. Dit pad was namelijk aangelegd door de Wehrmacht, klaarblijkelijk hebben ze hun eerste wachtronde er gelopen, terwijl het nog niet helemaal uitgehard was.
:)
 
Laatst bewerkt:
Ook ik onderschrijf dat dit degene was die ik toen vond. :}
Mocht je je foto's nog vinden had ik ze graag gezien, via Pb, of mijn mail, staat in mijn profiel.
Groet, :t
 
Ook ik onderschrijf dat dit degene was die ik toen vond. :}
Mocht je je foto's nog vinden had ik ze graag gezien, via Pb, of mijn mail, staat in mijn profiel.
Groet, :t

Ik moet ze even opsnorren, ergens van een usb stick / hardeschijf. zal wel even wat tijd overheen gaan maar ze zullen jouw kant op komen!
 
Vandaag nog even wat aan de groene gedaan. Was niet tevreden met de werking van de oude spanningsregelaar, had nog een `nieuwe` elektronische op de plank liggen waar ik zeer tevreden over ben en goedkoop in aanschaf!

Even de draadjes volgen en je hoeft maar 1 draad af te koppelen van de dynamo en en oude spanningsregelaar en de rest kan je direct aankoppelen en door gebruiken.

WKtlDIMl.jpg


BMxJmzql.jpg


sdK0ekOl.jpg
 
Hier is de groene dan, zo goed als klaar! moet nog wel een paar puntjes op de i gezet worden zoals carbs afstellen ( vant weekend even doen ) en eigenlijk nieuw voorbandje maar bij deze hij mag weg!

Ik ga op jacht naar een ouder model zijklepperrrrtttt.

vr prijs 1600?? of leuk bod....

rHuK9Fwl.jpg

Qm7Zf0Nl.jpg

n811LD1l.jpg

qBLxGZ3l.jpg

fCcueoPl.jpg

ot9lLXNl.jpg

QUjZEIKl.jpg

XrJprdBl.jpg
 
Heel leuk ding, maar eh.. Zo'n achterband vooraan, rijdt dat wat?

Van waar ben je?
 
oeh das wel heel leuk voor niet te veel geld!!!
mmmm

Het is een vraagprijs dus bieden is ook prima natuurlijk :-)

Ik zit alleen nog te hufteren met de carbs, blijven te rijk staan en nieuwe voorremmen erin gedaan maar vind nog iets slap remmen.
 
Mja, over die carbs die er nu op zitten heb ik al wat getipt..
en de rem.. heb je de voeringen al eens bekeken? En misschien kun je een 2de trommel aan de andere kant van de naaf inzetten en inspaken?
 
Mja, over die carbs die er nu op zitten heb ik al wat getipt..
en de rem.. heb je de voeringen al eens bekeken? En misschien kun je een 2de trommel aan de andere kant van de naaf inzetten en inspaken?

Carbs weet ik nog heel goed :+

Deze zaten er al op vandaar dat ik ff pruts...

Alles al 2 keer open gehad voeringen zijn verder perfect.

Ik zal morgen nog eens open maken en foto’s sturen.
 
Enige tijd geleden met de grijze Dnepr naar de RDW gegaan om te keuren voor kenteken. Eenmaal aangekomen en aangemeld rustig wachten tot ik aan de beurt was.

Met papier van land van herkomst en import brief met frame nummer erop en ondertekend nota bene door RB handel zou het goed moeten zijn.

Keuring duurde welgeteld een 3 tal minuten en daarna was het afgelopen.

Frame nummer is in nederland actief onder een andere Dnepr die ook door RB handel is geïmporteerd.

Vandaag bij de RDW langs geweest na interne onderzoek en er valt verder niet veel te doen. De andere motor is aangeboden met origineel kenteken card ( hebben ze in moldavie ook net als dat wij dat hier hebben) en ik het originele kenteken papiertje (wat ook wij in nederland hebben en niet meer wordt gebruikt. )

Ze hebben nog hard mee zitten denken aan oplossing betreft ombouwen in een ander frame ect maar daar voel ik even niet veel voor op het moment, heb anderen plannen.

Ode aan de RDW medewerkers die het hebben uitgezocht en hebben mee zitten denken betreft een oplossing hiervoor!!!!
 
..je bedoeld de Busweiler toko?
ehm.. je moet ERG goed opletten en verstand van zaken hebben wil je daar wat kopen...
 
..je bedoeld de Busweiler toko?
ehm.. je moet ERG goed opletten en verstand van zaken hebben wil je daar wat kopen...

Klopt Sam.

Na aanschaf alle ins en outs wel geleerd maar dat is helaas na aanschaf en raar gedrag wat achteraf pas tevoorschijn komt.
 
Dat zijn geen goede berichten...
Hopelijk kom je er vanaf, maar al je mooie werk is wel voor jan met de korte achternaam nu. Vind het zuur voor je. -O-
 
Hmm schone frames zijn wel te koop(bij o.a. die poolse webshop?)
frame met kenteken moet ook wel te regelen zijn, of alleen kenteken..(udcn forum?)
Probeer eens bij RB? Die hebben er wel een handje van..
 
Balen man zeg

Het rare aan dit soort zaken is dat de rdw dus totaal geen moeite doet om te onderzoeken welke nu de echte originele is en welke de omgekatte.

Heb hetzelfde geintje gehad met een tandemasser aanhangwagen. Die van mij had notabene het originele typeplaatje en had verder het originele complete kenteken en de kenteken plaat en alles maar kreeg er mooi geen kenteken meer op.

Kwam er pas achter met proberen over te schrijven.
 
Wat zegt RB er zelf van? Of geeft ie geen gehoor?
Ik heb er ook al diverse keren bij gekocht (en hij van mij) en ik heb er geen slechte ervaring mee. Ik heb wel altijd bewust met NL kentekens gekocht omdat mijn ervaring (uit het Landrover-wereldje) is dat er bij RDW toch wel eens met meerdere maten gemeten wordt. Wat bij het ene keuringsstation niet kan, kan elders weer wel.

Heel jammer van je fiets, hij is erg mooi geworden. Probeer het eens bij de UDCN. Wellicht zwerft er ergens een frame met papieren.
 
Hey GS,

Contact gehad over het euvel en het was direct opgelost binnen 5 minuten. Was even bitter voor mij na de keuring maar verder keurig opgelost ben tevreden er over.
 
Terug
Bovenaan Onderaan