Fehn Wochenende nr.8

E.G.J.

Koud bier hier, koud bier hier. Dankuwel!
Donateur
2 sep 2004
37.546
53.849
Völlenerkönigsfehn Germany
Fehn Wochenende nr.8



full


E.G.J. , gaat weer zonder winstoogmerk het 8e Fehn Wochenende organiseren. En zal het iedereen weer helemaal naar de zin proberen te maken.



Wat kost het en wat krijgt u daarvoor ?:

Vrijdags: Een warme maaltijd bij aankomst op de camping (nadat het ritueel is uitgevoerd/de tent is opgebouwd)
Zaterdag Ontbijt.
Een lunch op de zaterdagroute.
"Onbeperkt" BBQen op de zaterdagavond.
Zondag luxe Ontbijt.
"Onbeperkt" Koffie, thee, wijn, bier, frisdrank en nog wat andere sapjes, tijdens het verblijf op de camping.
En natuurlijk een kampeerplaats naar keuze op de campingweide.

En dit alles voor de bijdrage van €65.- P.P.
I.V.M. de bestellingen van de catering dienen de betalingen voor 24 juli 2017 te zijn voldaan . Dit om er voor te zorgen dat de gene die zegt te komen ook daadwerkelijk komt.

vragen of verzoek tot uitnodiging ?

Stuur dan een mailtje aan freely.nu@hotmail.com onder vermelding van Fehn Wochenende.
Alle vragen probeer ik zo snel mogelijk te beantwoorden.
En als het een verzoek tot uitnodiging betreft, stuur dan in de tekst het aantal personen die willen deelnemen. (nickname"en")
Als antwoord krijgt u dan een mailtje met bankgegevens en voorwaarden.



De prijsvraag:

Zoals elk jaar is er op de zaterdag een bijzondere activiteit/bezienswaardigheid in het dagprogramma.
In principe blijft deze activiteit geheim. Echter…….
In het topic wordt regelmatig een hint gegeven naar de zaterdag activiteit/bezienswaardigheid.
De gene die de juiste oplossing aan de hand van de hints geeft(plaats/locatie en activiteit/bezienswaardigheid), mag een extra persoon, die nooit eerder deelnam aan het Fehn Wochende, gratis mee nemen.

(Leden van de staf zijn uitgesloten van deelname, en hebben geheimhoudingsplicht. Ja, ook jij Daphne !! B| )




Dit ging er aan vooraf:

Fehn Wochenende nr.1
Fehn Wochenende nr.2
Fehn Wochenende nr.3
Fehn Wochenende nr.4
Fehn Wochenende nr.5
Fehn Wochenende nr.6
Fehn Wochenende nr.7







Filmpjes:


Samenvatting 2012
Samenvatting 2013
Deel toertocht 2015
Gieterspel 2016



Link naar de gezichtenboek pagina Hier kan men naar hartenlust foto's plaatsen en/of de foto's van eerdere edities bekijken.


Wie, wat waar?




Vrijdag 25 augustus 2017
Is de Birkencamping vanaf 15:00 uur geopend.
Het is wenselijk om volgetankt aan te komen i.v.m. de tourtocht van de volgende dag.
Rond 18:30 doen we een oud Germaans ritueel, om de geesten gunstig te stellen.
En omm plusminus 19:00 uur komt de catering die ons allen van een warme maaltijd zal voorzien.
Later op de avond doen we dan nog de pupquiz waarmee leuke prijzen zijn te winnen. En u kunt tot 01:30 onbeperkt gebruik maken van de bar.
Daarna is het tijd om te slapen, want jullie willen immers de volgende dag ook een beetje fris aan de start verschijnen..........................................---------> :Z

Zaterdag 26 augustus 2017 word er om 10:30 uur gestart met een tourtocht van rond de 200km, door het Noord-Duitse landschap.
met hier in tussenstops om te tanken, iets te bekijken/ iets te eten/drinken.
Uiteindelijk is het de planning om rond 17:00 uur weer op de camping terug te zijn.
Daar gaan wij dan tegen elkaar strijden in het gieterspel.
Om 18:30/19:00 uur is het dan tijd om de drie oksels te wassen en even bij te komen.
En vanaf 20:00 uur is de BBQ in bedrijf en kan er gegeten worden.
En als de stand van de maan goed is, en de minderjarigen naar bed zijn gestuurd, dan zal er rond de vuurton gepraat worden over het mysterie van de de kist, de mf boom, en de witte wieven.
Om maximaal 3:30 uur gaat de tap dicht en is het tijd om te slapen...............---------> :Z


Zondag 27-08-2017 is bedoeld om uit te slapen.
En vanaf 10:30/11:00 staat er een luxe ontbijt klaar waarvan men tot 14:00 uur gebruik mag maken.
Dan tent afbouwen, een ferme handdruk of Links :j rechts :j links :j , , en oprotten :P
En voor wie een dagje langer wil blijven kan een uitzondering worden gemaakt.


Gastenlijst

X01 Rattenberg
X02 Pandy
X03 Paul-K
X04 GooglePup
X05 Nohome
X06 Ms Nohome
X07 White Socks
X08 Wilhelmus
X09 me-daph
X10 blub Blub
X11 dolfijneflipper
X12 GJvH
X13 J@@st
X14 Blije Y
X15 Blije L
16 Mw. Ootje (ovb)
X17 Ootje
X18 Mo
X19 Michiel
X20 mama konijn
X21 "lief" klein konijntje
X22 tackelintje
X23 Pietertje

@nne
Brêge
Brêge Miss
Momotertje
 
Laatst bewerkt:
Voor de tourrijders die nog niet bekend zijn met het follow up systeem volgt hier een korte uitleg.


-Met Follow Up rijdt men met een VOORrijder (mag je niet inhalen) en een ACHTERrijder (die gedurende de hele toer als laatste voertuig blijft).

De VOORrijder geeft na eigen inzicht bij iedere kruising of moeilijke situatie een stopteken/aanwijzing aan degene die achter hem rijdt. Deze gestopte rijder geeft op deze manier de richting aan voor de achtervolgende groep. Dit doet hij net zo lang tot dat het enalaatste voertuig gepasseerd is. Dan kan hij weer voor de ACHTERrijder invoegen.

Omdat de groep opschuift krijgt iedereen de beurt om als tweede achter de VOORrijder te komen en aldus een opdracht krijgen om te stoppen. Belangrijk voor de rust is dus om op je plek in de groep te blijven.
Op deze manier rijdt iedereen z'n eigen rit, maar wordt wel aan een ieder de aanbevolen rijrichting gewezen.

Het kan zijn dat een aangewezen stopplaats niet echt logisch lijkt, maar je moet er van uit gaan dat de voorrijder de route kent en voor de duidelijkheid of uit veiligheidsoverweging deze plek heeft gekozen. Volg deze aanwijzingen dan ook op, sta in de te volgen rijrichting en maak dit met behulp van de richtingaanwijzer extra duidelijk.

Blijf als richtingaangever net zo lang staan op de aangewezen plek tot ACHTERrijder ariveert !! Ook al duurt dit heel erg lang. Er kan zich namelijk een pechgeval voordoen. Een brug open staan, enzovoorts.
Dus nogmaals, ga zelf niet aan het dwalen of zoeken. Er komt altijd iemand bij jou, al duurt het 2 uur.



Belangrijk:

-De rit is individueel, je rijdt je eigen route, naar eigen kunnen en op eigen snelheid.

-Blijft altijd zelf alert op gevaarlijke situaties zoals onoverzichtelijke bochten, vuil op de weg, overige verkeer enz. Haal niet in en blijf op je plaats binnen de groep.

-Rijd altijd met dimlicht aan en in baksteenformatie. En houd u aan alle verkeersregels. Dus rij niet te hard en neem geen voorrang waar je het niet hebt. Gewoon stoppen bij dat ene rode stoplicht. Dus ook geen kruispunten of wegen blokkeren!

-Door de grote diversiteit aan motoren is er ook een groot verschil in remvertraging, wegligging enzovoorts. Houd voldoende afstand onderling zo dat u veilig kunt stoppen, een bocht in de ideale lijn kunt nemen, of even lekker kan doortrekken.

-Wil je tijdens de rit ermee kappen, meld dit aan de ACHTERrijder

[me]
LET OP:
-De route is een aanbevolen route. Het is dus geen georganiseerde groep.
-De maker van de route en richtingaanwijzers onderweg zijn NIET aansprakelijk voor enigerlei schade aan motor of berijder of door hen aan anderen berokkende schade!
-Deelname is geheel op eigen risico, door te starten aan de rit ga je akkoord met dit risico.' [/me]
 
Laatst bewerkt:
BBQ en catering zijn ook al besproken. En ik mag Later het juiste aantal personen doorgeven :P
 
Laatst bewerkt:
Zie de aanmeld procedure in de OP :)


Sorry dat het nodig is, maar alleen zo kan ik mij indekken voor de vervelende instanties -O-
 
Laatst bewerkt:
Zaterdag 11 maart 2017 zal voor een aantal mensen ook weer een beproeving zijn. Want de Staf van het Fehn Wochenende heeft dan een oriëntatiedag.
Bezienswaardigheden kijken, activiteiten doen, eten testen, op de motor heen en terug.
Kortom, heel vervelend -O-
Maar we doen het allemaal voor jullie :Y
 
Zaterdag 11 maart 2017 zal voor een aantal mensen ook weer een beproeving zijn. Want de Staf van het Fehn Wochenende heeft dan een oriëntatiedag.
Bezienswaardigheden kijken, activiteiten doen, eten testen, op de motor heen en terug.
Kortom, heel vervelend -O-
Maar we doen het allemaal voor jullie :Y


Sterkte en succes alvast.... :/
 
Zaterdag 11 maart 2017 zal voor een aantal mensen ook weer een beproeving zijn. Want de Staf van het Fehn Wochenende heeft dan een oriëntatiedag.
Bezienswaardigheden kijken, activiteiten doen, eten testen, op de motor heen en terug.
Kortom, heel vervelend -O-
Maar we doen het allemaal voor jullie :Y
Hele zware opgave :Y
Wij wensen jullie hier ook sterkte mee en zijn jullie zeer dankbaar dat jullie dat voor ons over hebben
 
Hele zware opgave :Y
Wij wensen jullie hier ook sterkte mee en zijn jullie zeer dankbaar dat jullie dat voor ons over hebben

Dank daar voor.

En mensen zijn nu eenmaal nieuwsgierig, en willen hints en raden. Dat heb ik gisteren nog gemerkt, toen ik niet wou vertellen waar de reis heen gaat.

Dus, bij deze een hint:

Wie herkent deze man van twee jaar geleden nog ? ---->
full



Wij gaan "waarschijnlijk" , tijdens de volgend editie naar zijn broer --->
full
 
Laatst bewerkt:
Dank daar voor.

En mensen zijn nu eenmaal nieuwsgierig, en willen hints en raden. Dat heb ik gisteren nog gemerkt, toen ik niet wou vertellen waar de reis heen gaat.

Dus, bij deze een hint:

Wie herkent deze man van twee jaar geleden nog ? ----> [afbeelding]


Wij gaan "waarschijnlijk" , tijdens de volgend editie naar zijn broer ---> [afbeelding]
In de "voetsporen" van de Black Baron.... :Y
 
Dank daar voor.

En mensen zijn nu eenmaal nieuwsgierig, en willen hints en raden. Dat heb ik gisteren nog gemerkt, toen ik niet wou vertellen waar de reis heen gaat.

Dus, bij deze een hint:

Wie herkent deze man van twee jaar geleden nog ? ----> [afbeelding]


Wij gaan "waarschijnlijk" , tijdens de volgend editie naar zijn broer ---> [afbeelding]

Hebben jullie echt James Last ontmoet?
 
Terug
Bovenaan Onderaan