Fehn Wochenende nr.8

Het is de eerste van de nieuwe maand, tijd voor een nieuwe hint.

Wij hadden al dit -->


full

Kleine kinderen worden groot......


full
Geen zandhaas.



Toen vroeg Harold: Niet deze ?
full



Toen deze drie-->
full

full

:N ---->
full
<--Deze drie/]

full


full



Toen deze twee -->
full


Minder en plus--->
full
<--deze twee/]

Je moet binnen dit gebied zoeken.
full


En de nieuwe hint voor februari *O* *O* *O*

full


En over verborgen hints doe ik geen uitspraak, daarvoor moet je het topic goed lezen ;)

Succes !!!


Antwoorden tot nu toe :
Panzermuseum in Munster :N
Bunkermuseum in Emden :N
Langemannshof in Seedorf :N
kan er geen chocola van maken :N
militair museum in (Bad) Fallingbostel:N
Oll Reef Hus in Grossefehn :N
Meyer Werft in Papenburg :N
wilde gok :N
 
Aan de ene kant wil ik het zoeken opgeven, aan de andere kant heb ik weer een link weten te leggen met één van de eerdere hints maar kom daar alsnog niet verder mee met googlen.
En dan gaat het mij niet eens om het winnen _O-
 
Aan de ene kant wil ik het zoeken opgeven, aan de andere kant heb ik weer een link weten te leggen met één van de eerdere hints maar kom daar alsnog niet verder mee met googlen.
En dan gaat het mij niet eens om het winnen _O-

Zoals EGJ zei. Goed lezen :Y
Het antwoord staat al letterlijk in dit topic ;)
Als je maar weet waar je moet zoeken waar je moet lezen tenminste O-)
 
|(

Wel als leuk/gaaf iets noemen en niet als potentieel mogelijke winnaar |( _O-

Ik probeerde jou nog te helpen.......


Nog even een bericht aan allen, mocht het nog niet helemaal begrepen zijn.(ik weet dat velen de OP niet lezen :P)
Je mag zo veel antwoorden geven als je wilt.
Maar dan wel, juiste plaats en activiteit.
En niet een deelantwoord. Dit keur ik niet goed. Ik laat mij ook niet uit over de foute antwoorden. Enkel en alleen wanneer het juist is geraden.
Succes !!!
 
Zal eens gaan zorgen dat ik dat geregeld krijg hier! Lijkt me super gezellig om jullie weer eens te zien! Bovendien heb ik thuis ook een motorrijder zitten (die ik verdorie maar niet dit forum op geschopt krijg).
 
Oh en hoera, van jullie mag ik mee! *D *O*

(Of moet ik voor de zekerheid nog even een officieel verzoek tot uitnodiging van mijn eigen persoontje indienen?)
 
Laatst bewerkt:
Oh en hoera, van jullie mag ik mee! *D *O*

(Of moet ik voor de zekerheid nog even een officieel verzoek tot uitnodiging van mijn eigen persoontje indienen?)
Ik zou het echt onwijs gezellig vinden je weer eens live te kunnen knuffelen :Y

Denk wel dat je de officiele aanmeldprocedure moet aanhouden :+
 
Bij Hoevela….., uh Köln, links af.

In februari in het bereik Köln Bonn werken heeft zo zijn eigen eigenaardigheid.
Na werktijd aangekomen bij het eetcafé waar ik wel vaker kom, blijf ik nu toch even in de deuropening stilstaan en kijk tegen een verklede en feestvierende mensenmassa aan.
Voordat ik er erg in heb word ik bij de schouders gegrepen en loop ik voorop in een polonaise.
Na een paar rondjes door de grote zaal, handen omhoog, door de knieën, onder elkaar, en vooral in de richting van de eetzaal , stopt de muziek.
Ik zeg tegen de zwaar aangeschoten vrouw achter mij met mijn niet te verbloemen Nederlandse accent: maar ik kom eigenlijk alleen om iets te eten!!
Zegt zij met dubbele tong: “och jee, u bent niet van hier……..en ik dacht, werkbroek, dikke wollen trui en op klompen, u bent verkleed als boer!!
Het bleef nog lang onrustig deze avond…..

E.G.J. 24-2-17
 
Laatst bewerkt:
Ondanks dat de beste man (van de activiteiten) er vandaag niet was, was de verkenning met EGJ, NoHome en Blub geslaagd :)

Tevens kickje *O*
 
Ondanks dat de beste man (van de activiteiten) er vandaag niet was, was de verkenning met EGJ, NoHome en Blub geslaagd :)

Tevens kickje *O*


Tja...., de verkenning geslaagd, dat dan weer wel, maar er nog steeds niet uit.

Als het maken van afspraken moeizaam verloopt, dan moet je misschien geen afspraken meer willen maken en naar iets anders uitkijken........ -O-
(ik probeer het aankomende week nog één keer)
 
Dit illustere evenement word elk jaar gehouden als mijn geliefde eega jarig is, vandaar dat ik moeite heb me in te schrijven.
Ik ben met het Wochenende twee mee geweest en wil me graag nogmaals opgeven als dat mogelijk is.
@ EGJ: is er nog een plekkie voor mij??
Dan kun je me op de lijst zetten.
Ik zou zeer erkentelijk zijn.
:W :W :W J@@ST

Ik zie nu dat ik me per mail moet opgeven :Z .
Bij deze dus :W
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan