Suzuki GS500 topic #28

Status
Niet open voor verdere reacties.
k5OYKxG.jpg


mijn zwarte tank er op zodat ik de andere rustig een keer kan ontroesten.
nieuwe olie+filter er in het blok.
de carburateurs van de zwarte gs er op samen met de chokekabel en de voorste remklauw.

todo:
kenteken regelen, electra dingetjes, licht, knippers, spiegels, poetsen, blok bijspuiten, toerenteller kabel, en zo komen er nog wel wat meer dingetjes bij zoals contactslot weer wat soepeler maken
 
Laatst bewerkt:
Ja graag ^^ Heb gelijk de mf mega meeting bekend gemaakt aan mijn vakantie vrienden, waarvan ik weet dat er 1 denk sws mee gaat.

Nu hopen dat ik weer niet geflitst wordt in Boskoop hahaha. YourSong ken der alles over vertellen.

Edit: YourSong ( ook wel Edgar ) gaat mee naar de MF Mega Meeting, dus sws al 2 gs500 rijders daar.
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop er ook bij te zijn. Ben nog niet bij de MF meetings geweest :/
 
Laatst bewerkt:
Vanuit belgie naar Veenendaal ? Wil dan graag samen rijden met jou Isaac.

Waar woon je dan? - mag ook in PM natuurlijk. Ik woon in de buurt van Hasselt, dat gaat een 200 km rit worden, dan samen daar een rit maken en weer naar huis :+ .

Moet wel nog zien of ik wel kan gaan. Als ik kan rijd ik graag samen :]
 
Laatst bewerkt:
Mijn plaats staat erbij als je vlak naast mijn naam klikt ( gebruik de oude thema nog ).

Maar ik denk dat jij beter rechtstreeks naar Veendendaal kan rijden, omdat je anders 100km moet omrijden.

Eerste mogelijk voor samen rijden is bij Texaco Bunnik.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de MFMM ook in m'n agenda gezet! Hopelijk ben ik ook aanwezig! :D

Vanmiddag toch maar uitlaatwrap gekocht via Alie, de uitlaat begon alweer te roesten en de verf was er aan de onderkant gewoon al af..:/ werkt het niet, dan is het maar €6 weggegooid. Werkt het wel, scheelt het een hoop schuurwerk en verf. :+
 
Mijn plaats staat erbij als je vlak naast mijn naam klikt ( gebruik de oude thema nog ).

Maar ik denk dat jij beter rechtstreeks naar Veendendaal kan rijden, omdat je anders 100km moet omrijden.

Eerste mogelijk voor samen rijden is bij Texaco Bunnik.

Ah ja dat is een beetje om :P maar we zien wel :).
Ik heb de MFMM ook in m'n agenda gezet! Hopelijk ben ik ook aanwezig! :D

Vanmiddag toch maar uitlaatwrap gekocht via Alie, de uitlaat begon alweer te roesten en de verf was er aan de onderkant gewoon al af..:/ werkt het niet, dan is het maar €6 weggegooid. Werkt het wel, scheelt het een hoop schuurwerk en verf. :+

Ja zou leuk zijn om jullie allemaal is te zien. Als het kan tenminste, ik zag op een youtube filmpje dat het zo ontzettend druk was de vorige keren... :o

Welke uitlaat wrap? Zoals deze: Linkje

Ik zat er zelf vandaag ook naar te kijken :+
 
Laatst bewerkt:
Hoe moeilijk is het om het contactslot te vervangen? Heb namelijk een kabelbreukje in 1 vd kabels die vanaf het contactslot lopen.
 
Hoe moeilijk is het om het contactslot te vervangen? Heb namelijk een kabelbreukje in 1 vd kabels die vanaf het contactslot lopen.

wil je het hele contactslot vervangen? is het niet makkelijker om de kabelbreuk gewoon op de lossen (knippen, solderen, hoesje er om branden en klaar) -- is natuurlijk afhankelijk van waar de breuk zit


indien je het contactslot er af wil halen, als ik het goed heb, zit deze met 2 boutjes vast onder je kroonplaat >>
$_84.JPG
 
Laatst bewerkt:
Ik zou in de eerste instantie geen moeite doen om het slot te vervangen. Ik zou de draden gewoon afknippen vlakbij het contactslot en de connector en er nieuwe tussen solderen. Quick & dirty.
Contactslot zit trouwens niet vast met normale boutjes maar met breekbouten dus die moet je uitboren.
 
Dat is inderdaad makkelijker, maar ik weet dus niet exact waar de breuk zit.

wat ik zou doen ik de hele krimpkous er omweg knippen en de draden controleren.
een nieuwe krimpkous kost niet zo veel om er later weer omheen te branden.
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand nog toevallig een demper (evt inclusief bochten) liggen voor de GS? Mijn demper is lek. Ben op zoek naar iets wat net ietsje beter klinkt dan het standaard dempertje.

Was van plan om zo een aliexpress demper te bestellen maar daar zit geen E-keur op, krijg ik problemen mee aangezien ik veel in duitsland rij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan