Ook nieuw

Reentje

Rookie
6 sep 2016
20
0
vlak onder Utrecht
Hallo allemaal,

ik zit sinds afgelopen maand mee lezen hier op het forum, en vond het nu wel tijd om me 'n keer aan te melden en vanzelfsprekend ook ff voor te stellen.

Ik ben Irene, op 3 dagen af 29, en sinds afgelopen juli trotse eigenaar van een A op mijn papiertje, die per direct vervangen werd door 'n pasje '( Ik heb 4 ooms, 2 neven en 'n nicht die rijden (of iig rijbewijs hebben), ik ben de tweede meid in de familie die niet kon achterblijven :) Begonnen met lessen met het idee om chopper te gaan rijden, maar gelest op een Yamaha MT-07 en dat was toch stiekem wel leuker! Na een paar keer een naked gehuurd te hebben en langer dan 2u op een dag gereden te hebben, er al achter dat ook dat niet voor mij is (lees: stijf van de motor af, last van rug/schouders/polsen). Dus weer verder zoeken, en mijn oog is gevallen op een rode Honda NC750X ('14/'15, model '16 vindt ik persoonlijk minder mooi). Tijdens een dagje huren naar Goedhart gereden om een proefritje te doen, en; grote blij! *D :Y Enige nadeel was dat ik daarna weer verder moest op die huurmotor (Kawa Z800) en die had me in 1,5u al n flinke houten .... gegeven. Dus nu vooral veel lezen op het NC 750 topic en daar maar eens wat posten!

Groetjes!
 
:W Irene
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
welkom, NC750X is geen verkeerde keuze, heb er een in mei dit jaar aangeschaft en tot heden geen spijt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan