motor valt ineens uit pegaso 650 '99

peshitie

Rookie
3 jan 2016
5
0
Hallo motorgasten

Gisteren trok ik op bij de stoplicht. Ik wilde van een naar tweede versnelling ineens valt mijn motor uit. Ben langs de kant gaan staan om 'm weer te starten maar lukte niet. Accu is goed en hoor ook de startmotor. Maar de motor slaat niet aan.

Ik heb hieronder een link gezet dan hoor en zie je wat er gebeurd.



Alle info/suggesties zijn welkom!!
 
Hallo motorgasten

Gisteren trok ik op bij de stoplicht. Ik wilde van een naar tweede versnelling ineens valt mijn motor uit. Ben langs de kant gaan staan om 'm weer te starten maar lukte niet. Accu is goed en hoor ook de startmotor. Maar de motor slaat niet aan.

Ik heb hieronder een link gezet dan hoor en zie je wat er gebeurd.



Alle info/suggesties zijn welkom!!
Zet je kill switch eens op "run" en probeer het nog eens.
 
Allright, here we go.

Zie dit filmpje van een Pegaso die het wel doet. Kijk vooral naar de rode knop rechts op het stuur en hoe die staat:

Loop nu naar je eigen Pegaso. Dan zie je dat datzelfde knopje ook op jouw stuur zit. Maar hé, hij staat precies andersom!

Druk op het knopje. Start de Pegaso. Ga lekker rijden en geniet!
 
Hallo motorgasten,

Ggisteren trok ik op bij de het stoplicht. Ik wilde van de een eerste naar de tweede versnelling. Iineens valt mijn motor uit. Ben langs de kant gaan staan om 'm weer te starten maar het/dat lukte niet. DeAaccu is goed en ik? hoor ook de startmotor,. Mmaar de motor slaat niet aan.

Ik heb hieronder een link gezet dan hoor en zie je wat er gebeurtd.



Alle info/suggesties zijn welkom!!


Tip: er zitten nog meer spel/stijlvouten in.

LOL. Ik zie dat het inmiddels opgelost is. |( |( |(
 
Laatst bewerkt:
Allright, here we go.

Zie dit filmpje van een Pegaso die het wel doet. Kijk vooral naar de rode knop rechts op het stuur en hoe die staat:

Loop nu naar je eigen Pegaso. Dan zie je dat datzelfde knopje ook op jouw stuur zit. Maar hé, hij staat precies andersom! DUS ZET DIT KNOPJE JUIST OP JOUW MOTOR

Druk op het knopje. Start de Pegaso. Ga lekker rijden en geniet!
 
Iemand (Murphy?) zei ooit: "make something idiot proof and somebody else will invent a better idiot".

Onbewust de kiilswitch omzetten gebeurt iedereen ooit wel eens. De betere idioten zijn er dus al.
 
Terug
Bovenaan Onderaan