koppeling ontkoppelt niet genoeg kawasaki zxr 750

robby1986

Rookie
8 sep 2016
13
0
veldhoven
heb een kwasaki zxr 750 heb nieuwe koppelingsplaten en veren in gezet en sindsdien ontkoppelt hij net niet genoeg heb ik gekeken of ik kon ontluchten maar blijft lucht uit komen ook al is het minimaal iemand nog tips of suggesties ?
 
heb alles over gezet maar probleem blijft zelfde andere kant open gedraaid als ik 3 veren half los draai van me koppeling en zet de motor in de versnelling en knijp me koppeling in eerste vernselling dan komt die wel vrij maar om nou met drie veren half los te gaan rijden is geen verstandige optie iemand dit vaker meegemaakt of suggesties \/
 
heb alles over gezet maar probleem blijft zelfde andere kant open gedraaid als ik 3 veren half los draai van me koppeling en zet de motor in de versnelling en knijp me koppeling in eerste vernselling dan komt die wel vrij maar om nou met drie veren half los te gaan rijden is geen verstandige optie iemand dit vaker meegemaakt of suggesties \/
Ja.

Ophouden met prutsen.

Of beter;
Jemoetophoudenmetprutsenendetipshoernaarwaardeinschattenenerietsmeedoenenvoortaanjewerkzaamhedendooroemandlatendoendiehetsnaptenzo
 
en je krijgt ook al niet veel bijval doordat je alles aan elkaar doortypt zonder het gebruik van ook maar enkele leestekens dat maakt het voor anderen al lastiger om te lezen wat er met je motor aan de hand is en daarom zullen ze waarschijnlijk ook niet reageren in dit topic er wordt een duidelijke suggestie gegeven maar die sla je vervolgens in de wind dus dat zal dan ook wel zo gaan als er andere suggesties gegeven worden over hoe je het probleem op kunt lossen en door je laatste reactie denk ik dat dit topic geen lang leven beschoren is
 
Laatst bewerkt:
Als ik jullie zeg dat deze prutser het toch wel weer goed functionerend in elkaar heeft zitte als jij het zo goed weet waarom kom je dan niet direct met oplossingen
Jehebthetnietgoedfunctionerendinelkaargezetwanthetwerktnietgoedtoch?
Dusnogeensdoenallescontrolerenendangoedzetten.succes!
 
Heb je dat niet goed vrij komen van de koppeling getest met de motor draaiend of gewoon met de motor uit en dan proberen het achterwiel te draaien met ingetrokken koppelinghendel?
 
Beroep:automonteur

En wat wil je daar mee zeggen?

Bij het monteur zijn, in welke tak van sport dan ook, draait het altijd om technisch inzicht en de 1 heeft dat meer als de ander en sommigen hebben dat gewoon niet en zullen het ook nooit krijgen.
 
En wat wil je daar mee zeggen?

Bij het monteur zijn, in welke tak van sport dan ook, draait het altijd om technisch inzicht en de 1 heeft dat meer als de ander en sommigen hebben dat gewoon niet en zullen het ook nooit krijgen.
Hetgeen wat jij zojuist omschrijft wil ik ermee zeggen :)

Wel leuk om te lezen dat TS het toch zelf heeft opgelost :+
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet of je de linker kant los hebt gehad maar busje 11012 kan blijven plakken en valt dan geruisloos naar een andere dimensie. Zonder dat busje komt de koppeling niet helemaal vrij. Ook niet als er geen lucht meer in zit.

kawasaki-zx750l3-zxr750-1995-europe-uk-fr-nl-ar-fg-gr-it-nr-sp-st-clutch_bigkae0386e1350_9554.gif
 
TS is onnavolgbaar _O-

Maar top dat het gelukt is. :t Volgende keer eerst ff goed en wat langer nadenken voordat je wat post want blijkbaar was het vrij eenvoudig en had je eigenlijk geen hulp nodig. 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan