Offroad/ Enduro Topic 11 "De mais eraf en open die kraan!!

12309715_09_FA76_DA56_AF48_F58_B32.jpg


offroad lichtenvoorde
 
Laatst bewerkt:
Hoi, even een vraagje. Is de OTR van Hengelo een mooie rit geweest de afgelopen jaren?
Ik twijfel of ik hem ga rijden omdat ik er andere dingen voor af moet zeggen, maar als het een mooie rit is heb ik het er zeker voor over.

Om een indicatie te geven; Ik vond de rit van Tubbergen, hoewel de offroad-delen erg mooi waren, tegenvallen omdat er heel veel asfalt inzat.
 
Ik rij morgen in Ruurlo.
Vorig jaar ook gereden, en ik vond 't wel een leuke rit.
Ik download altijd het inschrijfformulier, vul 'm thuis in en zorg dat ik op tijd ben.
Dan is het hoogstens minutenwerk voordat je aan de beurt bent.
Daar ga ik niet digitaal voor inschrijven. Plus het feit dat wanneer je onverhoopt tóch niet gaat, je je geld kwijt bent...
Dus zodra ik er ben, ga ik zsm keuren, inschrijven en dan heb je alle tijd om je rustig om te kleden en naar de start te rijden.
Geen stress, en ik sta bijna altijd bij de eerste 20.... *O*
 
Ruurlo voor mij, simpelweg omdat het dichtbij is :+.

Ik rij morgen in Ruurlo.
Vorig jaar ook gereden, en ik vond 't wel een leuke rit.
Ik download altijd het inschrijfformulier, vul 'm thuis in en zorg dat ik op tijd ben.

Ik schijf digitaal in zolang ik weet dat het weer prima is (zoals morgen), het is wel ideaal want je bent met 30 seconden door die keuring etc heen meestal *D .
 
Laatst bewerkt:
Ja, Super!
Parcours lag er geweldig bij, mooi weer, goede organisatie!
Alleen helaas veel ongelukken... '(
Zag vrij kort na de start iemand liggen met van die glimmende isolatiedoeken om hem heen. Hoop dat het meeviel. Was op een redelijk snel stuk. Verder geen valpartijen gezien. Land lag er geweldig bij. Weer was perfect. Organisatie top. Mooie dag gehad. :}
 
Die is opgepikt met de helikopter, had geen gevoel meer in de benen.
Wij hebben daar de boel afgezet enzo
 
Die is opgepikt met de helikopter, had geen gevoel meer in de benen.
Wij hebben daar de boel afgezet enzo
Ik kwam vlak na hem, ben nog wel gestopt, maar er waren al een aantal mensen bij.
Was een lullige val; iemand die met ons mee was had het zien gebeuren.
Ik sprak s'middags nog iemand van de EHBO, en die waren behoorlijk druk geweest....
o.a. sleutelbeentjes, verbranding en dat gevalletje traumaheli.
 
Hengelo vorig jaar?
Ik weet het niet meer, ik heb volgens mij alleen maar modder gezien :')
Eerste ronde was nog enigszins te doen, 2de ronde was voornamelijk survival :+
 
Hengelo vorig jaar?
Ik weet het niet meer, ik heb volgens mij alleen maar modder gezien :')
Eerste ronde was nog enigszins te doen, 2de ronde was voornamelijk survival :+

Ah kijk, als het flink regent, kan ik hem dus links laten liggen.
Na Steenwijk dit jaar en Noordwolde begin dit jaar, vind ik het wel mooi geweest met zulke dikke blubber. Was een te grote aanslag op m'n motor :+
 
Vond Ruurlo ook erg leuk vandaag!.. heerlijk gereden.. helaas ging 1 van ons groepje bij een wegoversteek/rijplaatbrug er af en die moest dus ook met een gekneusde of gebroken arm afgevoerd worden..

Nou toen hebben we het 2e rondje nog af kunnen maken voor de bezemwagen aan hehe.. maar voor de rest super dag!
 
Mooie rit vandaag in Ruurlo, zag na al heel snel iemand liggen die duidelijk flink gecrashed was. Hoop dat het goedkomt! Was ook op het minst mooie mais gedeelte van de hele dag (vrij grote kluiten etc).

Digitale inschrijving schoot overigens niet op, stond nog in een flinke rij dit keer :P. Volgende week Markelo!.
Alleen voor de tijd mijn kenteken vervangen, die is bijna in 2en gescheurd _O- .
 
Laatst bewerkt:
Vorige week een paar ribben gekneusd, en vandaag er nog een keertje opgeklapt omdat m'n motor afsloeg. Oempfff... |(
Lekker ook, met die korte knippen! :X
Maar goed... volgende week Markelo! Thuiswedstrijd!
 
Was inderdaad een mooie rit in Ruurlo!! Perfect weer en best lekker kunnen rijden. Geheugen kaartje van de GoPro zat vol aan het eind vd dag. Ik heb iets van 11 minuten aan beeldmateriaal kunnen destilleren.
 
Slechts 2 rondes kunnen rijden in Handel ivm de warmte en de drukte op het werk (niet uitgerust). Cross-shirt en voeding vergeten. In Offroadkleding was het veel te warm. Was wel een mooie route met alles erin van feshfesh tot modder (10mtr). 4x Plat gegaan, niets aan overgehouden gelukkig. Drukte viel reuze mee.
Maar de leeftijd begint te tellen merk ik nu. Spierpijn in zo'n alles wat een spier heeft, maar wel genoten.

Heb gelukkig nu een weekje vakantie ;)
 
Laatst bewerkt:
2 rondes Ruurlo gedaan, inderdaad ook heerlijk gereden.
Gopro vergeten, dus deze keer geen film
Ik hoorde 950 deelnemers en dat terwijl Handel ook was.
Blijkbaar toch liefhebbers zat in nederland en mooi verdienen voor knmv en mon :)

Digitale inschrijving viel me ook tegen, vorig jaar 30 seconden en nu zeker 15 minuten?
 
Heb 3 rondens gedaan in Handel, route was mooi. Met mooie songletracks en idd van alles wat. Drukte viel idd mee, en weinig kwats gezien :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan