Offroad/ Enduro Topic 11 "De mais eraf en open die kraan!!

Moet je ook stickers van een 250 op de fiets plakken :+
(en hopen dat er nooit iets fout gaat)
 
Dour is altijd op eerste pinksterdag, absoluut een aanrader! Dit jaar begin juni.

Ik hoop er dit jaar ook weer bij te zijn, vorig jaar helaas gemist.
 
Dour is altijd op eerste pinksterdag, absoluut een aanrader! Dit jaar begin juni.

Ik hoop er dit jaar ook weer bij te zijn, vorig jaar helaas gemist.

Ik heb mijn maten gevraagd of ze interesse hebben, als ze niet willen of kunnen dan ga ik graag met jou mee! Kijken of je je oude motor bij kunt houden :+
 
Heb ook weer zin om Dour te gaan rijden. Vorig jaar super bevallen de eerste keer daar.
Indd GOED letten op blauwe strepen op de grond, je mist er makkelijk 1 en dan is het best even zoeken soms :+
 
Wie kan mij vertellen hoe het zit met je aanmelden voor de Dour rit en wat de kosten daarvan zijn, ik kan er eigenlijk niets over vinden via Google :?
 
Strenge keuring op verzekering , niet te vergelijken met een NL rit , veel klim en technies rijden...zeker niet voor iedereen even makkelijk vooral niet met regen :-)
 


Inderdaad super mooie rit, sommige stukjes is enige ervaring mooi meegenomen O-)

Inschrijving kan vanaf een bepaalde datum, en dan zijn er een max. aantal plekken beschikbaar. Gaat allemaal een beetje vaag, inschrijven en betalen via de site, bevestiging komt niet, of veel later, maar eenmaal daar komt het allemaal goed :) Ontbijtje van de organisatie, en dan rond 9uur op de brommer om+- 140km otr te rijden :]
 
Wat voor ritten zijn Ruinen en Noordwolde? Die heb ik nog nooit gereden en ben eigenlijk wel benieuwd of die delen van Havelte meepakken? Ligt daar allemaal in de buurt en ik vind die klapzand ritten en helemaal niets aan..... Sla dan liever over als Ruinen en Noordwolde ook van die ritten zijn...

Iemand ze wel eens gereden?
 
Wat voor ritten zijn Ruinen en Noordwolde? Die heb ik nog nooit gereden en ben eigenlijk wel benieuwd of die delen van Havelte meepakken? Ligt daar allemaal in de buurt en ik vind die klapzand ritten en helemaal niets aan..... Sla dan liever over als Ruinen en Noordwolde ook van die ritten zijn...

Iemand ze wel eens gereden?
Ruinen pakt helemaal niets mee van Havelte Ik vind Ruinen een erg leuke afwisselende rit!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan