Offroad/ Enduro Topic 11 "De mais eraf en open die kraan!!

Beterschap koen!Vorig jaar ben ik er geweest, was hun 1e rit in 10 jaar geloof ik ?

Weer zat voor die tijd erg tegen, was echt te treurig nat overal.. Tevens was de rit zelf ook niet zo bijzonder, volgens mij bijna alleen maar bouwland dat ik mij kan herrineren.


Ok denk dat ik hem lekker verplaatst, ruinen en de wijk
 
Raden jullie noordwolde aan of niet?

Als ik eens wat filmpjes bekijk lijkt het me niet heel erg de moeite waard
We hadden daar al ingeschreven , toen we die bagger en al die ellende zagen hebben we weer ingepakt en zijn we weggegaan ...
Was meteen al een stuk uit de route gehaald omdat het onbegaanbaar was geworden ...
2 van de buren hadden de koppeling eruit liggen en de rest zag eruit of ze overgoten waren met bagger , nee wilde liever de spullen heel houden.
Als het weer nu beter is gaan we het gewoon nog een keer proberen.
 
Beterschap Koen!
Mooi lullig, zo vlak voor je wintersport...

Noordwolde was vorig jaar één grote blubberbende! Route bestond voornamelijk uit bouwlanden waar je diep in wegzakte. Eigenlijk hebben de meeste noordelijke routes relatief veel bouwland of een tankbaan.

Nog 's wat... Ik stop met off-road-rijden.
De Husky is verkocht, en ik koop weer een wegmotor.
't was geweldig om te doen, maar ik zie om me heen teveel ongelukken met vervelende blessures tot gevolg.
En deze kan ik me niet permitteren. Op m'n werk, ik ben muzikant in 2 bands en ik heb een gezin. Een breuk o.i.d. zou teveel problemen met zich mee brengen. En ja... dit kan ook op de weg. Maar anders...

Ik wens jullie veel plezier met jullie fantastische sport, en hou alles een beetje heel! ;-)

Gr, Jan, alias SoeF!
 
Beterschap Koen!
Mooi lullig, zo vlak voor je wintersport...

Noordwolde was vorig jaar één grote blubberbende! Route bestond voornamelijk uit bouwlanden waar je diep in wegzakte. Eigenlijk hebben de meeste noordelijke routes relatief veel bouwland of een tankbaan.

Nog 's wat... Ik stop met off-road-rijden.
De Husky is verkocht, en ik koop weer een wegmotor.
't was geweldig om te doen, maar ik zie om me heen teveel ongelukken met vervelende blessures tot gevolg.
En deze kan ik me niet permitteren. Op m'n werk, ik ben muzikant in 2 bands en ik heb een gezin. Een breuk o.i.d. zou teveel problemen met zich mee brengen. En ja... dit kan ook op de weg. Maar anders...

Ik wens jullie veel plezier met jullie fantastische sport, en hou alles een beetje heel! ;-)

Gr, Jan, alias SoeF!
Begrijpelijk en verstandig maar,dat dachten er meer :) (bloed kruipt waar het niet gaan kan)
Tot de volgende keer
 
Noordwolde was vorig jaar inderdaad ontzettend nat en voornamelijk bouwland, na een ronde snel opgeladen en weer naar huis.

Eerste dagen na val ook aan stoppen gedacht, maar twijfel nu al weer 😇
Blijft een vermakelijk spelletje.

Al ben ik het vallen na 3 keer wel zat (gebroken rib/ klaplong, schouder uit de kom en breuk in schouderbol en nu gebroken schouderblad).

Ach het is nog geen september/oktober 😁
 
Nog nooit zoveel bagger gezien maar ik vond het achteraf gezien best een grappige rit.
Beetje extreem en weer 's wat anders.


We hadden daar al ingeschreven , toen we die bagger en al die ellende zagen hebben we weer ingepakt en zijn we weggegaan ...
Was meteen al een stuk uit de route gehaald omdat het onbegaanbaar was geworden ...
2 van de buren hadden de koppeling eruit liggen en de rest zag eruit of ze overgoten waren met bagger , nee wilde liever de spullen heel houden.
Als het weer nu beter is gaan we het gewoon nog een keer proberen.
 
Noordwolde was vorig jaar mijn eerste offroad rit, enorme bagger. Ik was als allereerste bij de start 's ochtends, er waren nog geen stukken uit de route gehaald toen. Heb ik doorheen gebaggerd.
Ik heb mij vermaakt, maar heb wel na 1 ronde mijn motor opgeladen met het oog op potentiële schade. Wat grappig was aan die rit is dat je rondjes op de grasbaan mocht maken.

Nou moet ik zeggen dat ik geen hekel aan modder heb, dus ik ben wellicht een beetje bevooroordeeld.
 
Kon mij vorig jaar ook wel redelijk door de blubber werken, leer je toch ook wel weer in rijden...

 
Laatst bewerkt:
Ik wil eigenlijk binnenkort zo'n rebuild kitje voor mijn carburateur hebben. Weet iemand waar je deze goedkoop kan krijgen? Het gaat om een yamaha wr450f uit 2003
 
Ik wil eigenlijk binnenkort zo'n rebuild kitje voor mijn carburateur hebben. Weet iemand waar je deze goedkoop kan krijgen? Het gaat om een yamaha wr450f uit 2003

www.frankmxparts.nl

Is gewoon nederlands, dus je kan hem gewoon even mailen :)
 
Als ik de site van renbaansport Noordwolde kijk, is de route van de OTR gewijzigd naar volledig nieuw gebied. Misschien hebben ze nu toch wat bos erbij kunnen verwerken. Afstand is nu iig 50 km. volgens mij is dat nu ook een stuk langer dan vorig jaar.
Ik ga hem weer doen..
 
Laatst bewerkt:
Als ik de site van renbaansport Noordwolde kijk, is de route van de OTR gewijzigd naar volledig nieuw gebied. Misschien hebben ze nu toch wat bos erbij kunnen verwerken. Afstand is nu iig 50 km. volgens mij is dat nu ook een stuk langer dan vorig jaar.
Ik ga hem weer doen..

Exact zelfde tekst als vorig jaar. Desalniettemin, ga ik hem ook weer rijden mocht het niet de hele week regenen!
 
ik heb er een zelf gemaakt van een fohn en pvc pijp met t stuk
niet mooi , wel doeltreffend
 
Ik heb twee pc fans (flinke) op een adapter aangesloten, die blazen de laarzen in een paar uurtjes droog.
 
Laatst bewerkt:
w990jgehrrycf.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan