Offroad/ Enduro Topic 11 "De mais eraf en open die kraan!!

Het meeste is gevallen rondom Eindhoven. Dat wordt zaterdag leuk, maar denk dat die tankbaan wel wat kan hebben.
 
Ik heb vorig jaar een enduro gereden in Eindhoven. Midden op de heide, overal gewoon 10cm water op het witte zand.
 
OTR Ruinen kan denk ik nog 's een prachtige dag worden. 3 dagen zon in het vooruitzicht met nog genoeg modder aanwezig van daarvoor.


Zag net dat er in noord/oost nl heel wat minder is gevallen als hier ... Zou het dan toch nog goedkomen hahaha....
 
net als vorig jaar, prachtig weer en toen leek het een stuk natter te zijn dan dat nu het geval is.
Ik ga zaterdagmorgen opbouwen en zal zaterdag een testronde rijden, ik zal wel posten hoe het erbij ligt!
OTR Ruinen kan denk ik nog 's een prachtige dag worden. 3 dagen zon in het vooruitzicht met nog genoeg modder aanwezig van daarvoor.
 
Aangezien ik nieuw ben in het Enduro wereldje, hoop ik dat er hier iemand is die mij verder kan helpen..

Ik heb sinds kort een Yamaha wr450F uit 2003 (mijn eerste crosser/enduro), en ben van plan om een aantal off the road ritten te gaan rijden. (en misschien een keer de crossbaan op bij mij in de buurt, woon in Uden Noord-Brabant.)

Nu heb ik gelezen dat je een licentie nodig hebt, maar welke??
Je kunt zowel bij de MON als bij de Knmv een licentie halen, maar welke licentie kan ik het beste nemen?

Als jullie nog mooie routes in de buurt van Uden weten, en deze willen delen, dan houd ik me aanbevolen.

Alvast bedankt

Gr. Ziggy
 
Als je in uden woont en wilt er maar een aantal ritjes doen kun je beter MON pakken.

Eindhoven, handel, veghel is MON en daarmee mag je ook op bijna elke crossbaan.
 
Gemonde bedankt voor je reactie.
Moet je naast een licentie ook nog bij een club staan ingeschreven?

En weet jij of je met een MON licentie ook deel kan nemen aan een Knmv evenement? bv. 3 uurs cross in Rilland?
 
Je licentie is alleen geldig bij de bond die de rit regelt , dus bij een knmv rit is een mon pas niet geldig en omgekeerd.
De knmv doet wel veel meer ritten dan mon.
Een losse pas is ook mogelijk , de knmv vraagt dan 27,50 per rit en de mon als ik het goed heb 15,-
Wij rijden met knmv en als er een mon rit is regel ik een dagpas.
Aan jou de keus
:-)
 
net als vorig jaar, prachtig weer en toen leek het een stuk natter te zijn dan dat nu het geval is.
Ik ga zaterdagmorgen opbouwen en zal zaterdag een testronde rijden, ik zal wel posten hoe het erbij ligt!


Ik ben benieuwd naar je bevindingen,

Mijn motor heb ik vanavond klaar gemaakt, dus hopelijk positief😎
 
Gisteren Eindhoven gereden, was weer leuk :)
Nou zag ik dat m'n koppelingscilinder (bij de hendel) weer een beetje begint te lekken.
Laatst is hier een revisiekitje in gekomen. Toen had ik al gezien dat het huis er niet heel netjes meer uitzag van binnen. Ik had de motor toch nodig dus alsnog alles gemonteerd :P

Een nieuw koppelingshuis kost 210 euro, weet iemand of dit nog te reviseren valt?
Ik heb het bij remcilinders wel eens met succes met een hoonsteen gedaan, maar die zijn niet verkrijgbaar in zo'n kleine maat...

GasGas ec300 2008
 
Terug
Bovenaan Onderaan