Offroad/ Enduro Topic 11 "De mais eraf en open die kraan!!

We misten al de gebruikelijke bonnetjes hiervoor , dus was al bang dat ik een mapje had waar het niet in zat , na vragen vertelde ze ons ook dat het teruggestort werd.
Hebben jullie wel het Tshirt gekregen dan ?
 
Tshirt ook gekregen, maar net gekeken en nog geen borg. Rest van ons ook niet.
 
Heb net contact gehad met iemand van de org.deze vertelde me dat de lijsten naar de bank zijn gestuurd en dat ze eind van de maand starten met de terugbetalingen ...
Als alles volgens plan verloopt zou het ook wat eerder kunnen zijn.
Nog even afwachten dus...
 
Heb net contact gehad met iemand van de org.deze vertelde me dat de lijsten naar de bank zijn gestuurd en dat ze eind van de maand starten met de terugbetalingen ...
Als alles volgens plan verloopt zou het ook wat eerder kunnen zijn.
Nog even afwachten dus...

Onderstaand bericht kregen wij:


Bj,
Les remboursements sont en cours, vous recevrez la caution dans le courant du mois de juin par virement bancaire.
Meilleures salutations
Merci de votre participation à l’enduro 2017
Les Crampons Verts
 
Zo kan ik me ook eens voorstellen :)
Mijn naam is Jesse 26 jaar en kom uit omgeving sneek
Afgelopen week een Husaberg FE 450 gekocht
Nu hier in de omgeving lekker oefenen en hopelijk in het najaar eens wat offroad ritten mee rijden
full
 
kan je in de omgeving van sneek crossen dan, of pak je zandwegen
in joure is een crossbaan, dat weet ik wel
 
Zo kan ik me ook eens voorstellen :)
Mijn naam is Jesse 26 jaar en kom uit omgeving sneek
Afgelopen week een Husaberg FE 450 gekocht
Nu hier in de omgeving lekker oefenen en hopelijk in het najaar eens wat offroad ritten mee rijden[afbeelding]


Daar ga je geen spijt van krijgen, have fun
 
Thanks mannen,

@ Klaas Maarten
Bossen zijn hier weinig maar ken wel leuke stukjes en ken wel wat landeigenaren
Komen hier meer mensen uit het noorden?
 
Beste forum leden,
Ik woon in Eindhoven (strijp) en ik heb jozuist een EXC-F 250 gekocht uit 2012 en zou graag door iemand van jullie de kneepjes van het vak willen leren. Zou iemand daartoe bereid zijn? A.u.b. graag een pm. Af en toe een bakje koffie ergens drinken voor de nodige rust hoort er natuurlijk ook bij.
Groetjes,
Javier
 
Thanks mannen,

@ Klaas Maarten
Bossen zijn hier weinig maar ken wel leuke stukjes en ken wel wat landeigenaren
Komen hier meer mensen uit het noorden?

Ik kom uit het noorden, bakkeveen. Rij regelmatig in de buurt van een/norg. Ken daar alle leuke plekjes wel. De rest van het noorden mag vrijwel niks of kan je niks.
 
Ik heb al een keertje bij Marcel van Drunen een off-road training gehad op Landsard, best leuk maar om op dat terrein te oefenen moet je al heel goed kunnen rijden dus dat wordt hem niet.
 
Beter doe je dan eens een training op Lelystad mee. Dat is niet zo zwaar... :-)
 
Ik kan best goed meekomen op een training maar op de baan samen met de "echte" crossers dat is gewoon simpelweg gevaarlijk. Dus training in een groep best leuk en leerzaam maar om daarna de baan op te gaan zie ik niet zitten. Vandaar dat ik wat ervaring op wil doen op een rustig landweggetje of hier en daar aan de rand van de crossbaan. Ik rijd al jaren trial maar dat is heel andere koek. Dus als iemand zin heeft om in Eindhoven een rondje te rijden hoor ik het wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan