Offroad/ Enduro Topic 11 "De mais eraf en open die kraan!!

ergens tussen de 2205 en 2150 zit je goed, voor een standaard tellert. Is gewoon je wielomtrek. Dus niet te veel op asfalt of met de voorrem remmen ;).
Of is de trailtech anders en moet het in inches.
 
thanks :D

had inmiddels digitale handboek gevonden daar stonden 2 manieren in hoe je het kunt berekenen.
makkelijkste zou zijn:

diameter [MM] x 3.14
Is misschien nog iets nauwkeuriger mocht je een iets hogere nop hebben. Al zou dat niet een mega verschil moeten maken.

Gaat zich er ook maar om dat je teller enigzins klopt.

Reed laatst even op een drukkere 80km/uur weg. ervan uitgaande dat de auto voor me zeker 80+ reed. en mijn teller gaf 25 aan. Daar klopte dus niets van. vandaar.

Denk dat de teller is gereset is gezien ik tijdje terug met electra bezig geweest ben
 
De theoretische omtrek is niet wat je wilt gebruiken lijkt me. Noppen buigen en zorgen voor een afwijking. Mooiste is streep op de weg en een paar wielomtrekken rijden beginnen bij het ventiel en dan afstand meten. Of ijken met een gps/hectometerpaaltjes over grotere afstand (afstand op teller te weinig ivm gps/hectometerpaaltjes dan getal iets verhogen totdat het klopt).
 
Laatst bewerkt:
Eind april weer een lang weekend trekken, slepen en sleuren in polen, nu al zin in!
Lekker prutsen in de bossen, goed eten, slap ouwehoeren, gaan weer een paar mooie dagen worden 8-)

dan klein weekje werken en hop, weekjes frankrijk met gezin, komt best goed :Y
 
Laatst bewerkt:
Eind april weer een lang weekend trekken, slepen en sleuren in polen, nu al zin in!
Lekker prutsen in de bossen, goed eten, slap ouwehoeren, gaan weer een paar mooie dagen worden 8-)

dan klein weekje werken en hop, weekjes frankrijk met gezin, komt best goed :Y

Met wie ga je en waar ga je naar toe? Omgeving Jelenia Gora mag je niks meer. Reden daar al met 2 gidsen. Puur om niet gepakt te worden
 
Met wie ga je en waar ga je naar toe? Omgeving Jelenia Gora mag je niks meer. Reden daar al met 2 gidsen. Puur om niet gepakt te worden
Wij rijden nog dikke 350 km meer naar het oosten, misschien dat het daar wat rustiger is :?
Zie inderdaad wel dat er steeds meer mensen richting polen gaan, zal hetzelfde als hier zijn. Als er zo af en toe een groepje langskomt die normaal doen, niks aan de hand, maar als er continu mensen 3-4 dagen per week een aantal maanden keer of 3-4 per maand langskomt gaat men zich ergeren en gaat er gecontroleerd worden
 
Wij rijden nog dikke 350 km meer naar het oosten, misschien dat het daar wat rustiger is :?
Zie inderdaad wel dat er steeds meer mensen richting polen gaan, zal hetzelfde als hier zijn. Als er zo af en toe een groepje langskomt die normaal doen, niks aan de hand, maar als er continu mensen 3-4 dagen per week een aantal maanden keer of 3-4 per maand langskomt gaat men zich ergeren en gaat er gecontroleerd worden

Blueberryhill?
 
Vandaag weer eens dagje trial bij alex van de broek gedaan. Manman, wat is dat anders dan gewoon op de enduro. Goede training qua motorbeheersing en serieus vermoeiend ondanks dat je voor je idee niet veel doet.

Dat word vanavond lekker slapen :Y
 
Hey allemaal!
Ik weet niet zeker of dit de juiste plek is om dit te plaatsen, maar ik heb goede hoop :)

Afgelopen weekend heb ik een WR400 als supermotard gekocht, met 17 inch velgen en straatbanden dus.
Nu wil ik er eigenlijk een setje velgen met enduro banden bij.

Wie weet welke wielen ik moet hebben en waar deze tweedehands te verkrijgen zijn?
 
Hey allemaal!
Ik weet niet zeker of dit de juiste plek is om dit te plaatsen, maar ik heb goede hoop :)

Afgelopen weekend heb ik een WR400 als supermotard gekocht, met 17 inch velgen en straatbanden dus.
Nu wil ik er eigenlijk een setje velgen met enduro banden bij.

Wie weet welke wielen ik moet hebben en waar deze tweedehands te verkrijgen zijn?

Denk dat op marktplaats genoeg te vinden is. Hier staan alle specs van een WR400: Yamaha WR400F
 
New genuine parts Hub, Rear, Yamaha, 4EW-25311-00-00 is used
For Motorcycle: Yamaha WR250, Yamaha YZ250, Yamaha YZ400, Yamaha TT600, Yamaha WR400F, Yamaha YZ125

Zoek naafnummers op cmsnl. com en zoek dan welke 1 op 1 passen
 
Beste enduro leden,

Heeft iemand in het stof een KTM 690 voorvork liggen met kroonplaten? Ik zoek een wp48 voorvork om mijn Yamaha tenere om te bouwen 😊
 
Ik heb er vorige maand 1 verkocht aan een Belg maar die kon hem achteraf niet gebruiken voor z'n project en stond weer te koop.

Beste enduro leden,

Heeft iemand in het stof een KTM 690 voorvork liggen met kroonplaten? Ik zoek een wp48 voorvork om mijn Yamaha tenere om te bouwen 😊
 
Vraagje, heeft iemand toevallig nog een goede koppelingskorf voor een KTM EXC 300 die niet ingeslagen is?
Of weet iemand waar deze voor een gunstige prijs te krijgen is?

Part nummer: 54832024044
 
Terug
Bovenaan Onderaan