Offroad/ Enduro Topic 11 "De mais eraf en open die kraan!!

Dank heren

Ik ben wel zelf over de weg terug gereden naar de auto dus niet in de 4x4 gelukkig.
4 uur in het ziekenhuis gezeten en nu met veel pijnstillers op de bank.

Inderdaad Voorlopig even klaar met rijden johnmxracing
 
Veghel was top. Mooie route die er super bij lag; nergens modder en nergens stof; beter :+

Rennerskwartier (nu kortgeschoren gras) veel beter dan vorig jaar (knollenveld met meteen bij ingang modderplak) en dat bedrijf vanaf waar alles plaatsvind; ideaal!!

Enigste minpunt vandaag; die t*ringmist... :( 2/3 van de eerste ronde gereden met beslagen vizier; trok je aan je roll-off dan had ik 100m lang zicht; daarna weer beslagen. Inmiddels op een leeftijd dat ik niet meer de behoefte heb om zonder zicht toch door te knallen... :P

Toen mijn roll-off op was heb ik hem maar helemaal losgetrokken; bleek dat het niet mijn glaasje was dat steeds besloeg maar die klote-roll-off-film zelf.
Laatste deel van eerste ronde dus wel lekker gereden omdat ik mijn bril nu met mijn handschoen mistvrij kreeg als ie al besloeg. *O*

Tweede ronde was nog beter; veel meer gaten in het parcours en geen mist meer en dus lekker gas kunnen geven.

Las ergens dat de route 65km zou zijn; had niet het idee dat dat zo was; vond het nou lang genoeg.
Hopelijk volgend jaar weer. :)
 
Albergen ging lekker tot een crash op het zandpad.
Sleutelbeen en rib gebroken, word pas over een week geopereerd ivm gecompliceerde breuk.

Beterschap!
Ik had het ook met me sleutelbeen, week wachten om de zwellingen wat te laten slinken. Dan het mes erin.

Veghel was super! Echt een hele mooie rit!
 
Laatst bewerkt:
Veghel was net geen 63 km lang wat ik begrepen had van een maatje. Die had het bij gehouden. 1e rond was inderdaad wat klote met alle mist. 2e en 3e ronden fantastish. Vooral 3, bijna niemand op de route en wel lekker knippen overal. Ik vind dat altijd wel mooi.
 
filmpje van mijn otr Lichtenvoorde



en hier de nieuwe van Veghel.



Veghel was 60km lang op mijn teller :)

1ste ronde was lastig met die mist, bril dicht , gopro dicht.
na 12e ging het stukken beter
 
Laatst bewerkt:
Gaan er nog meer naar Ruurlo aanstaande zondag?

Heb mij net ingeschreven voor mijn eerste "officiele" rit. De voorspellingen zijn mooi weer en 15 graden :)
Startnummer 26 :] :W
 
Laatst bewerkt:
Gaan er nog meer naar Ruurlo aanstaande zondag?

Heb mij net ingeschreven voor mijn eerste "officiele" rit. De voorspellingen zijn mooi weer en 15 graden :)
Startnummer 26 :] :W



Ja zeker , ik ben ook weer van de partij ! Tot nu toe elk weekend vanaf mijn eerste otr op eindhoven gerede dus dan gaan we voort zetten haha
 
Toch nog behoorlijk last van je been dus. :(

Nee gelukkig niet, bedoelde meer dat hij vorig jaar na 5 minuten al brak :/
Crossen gaat inmiddels zo goed als geheel pijnvrij. Gister was het trouwens exact een jaar geleden *O* .
8 December gaat de pen er weer uit, maandje of 2 "rust" en kan ik Ruinen en de Wijk volgens jaar gewoon weer rijden :]
 
8-)
full
 
Door omstandigheden nooit Ruurlo gereden , is die rit de moeite waard ...loop nog een beetje met een blessure , twijfel dus om nog een week te wachten , maar als dit een toprit is wil ik het toch proberen...
:-)
 
Waar hebben jullie je ingeschreven voor Ruurlo ,? Ik zie alleen een inschrijfformulier die je moet printen , geen digitaal inschrijven
 
Terug
Bovenaan Onderaan