T-max meeting

madmax2

MF'er
4 sep 2015
82
0
Gemert
Als we kijken naar het topic aantal van de T-max,dan kunnen we wel concluderen dat er veel ervaring gedeeld worden door de liefhebbers. Via het forum zijn er al deelnemers geweest die elkaar opgezocht hebben om te helpen met monteren of gewoon voor de gezelligheid en hun T-max passie te delen. Om eens gezichten te zien achter de verschillende namen die hier voorbij komen, is er misschien wel animo voor een meeting.
Dus ik zou zeggen.......brand los!
 
Zeer leuk initiatief ..count me in ! Ik lees verder wel.... wie wat waar wanneer :)

Als we kijken naar het topic aantal van de T-max,dan kunnen we wel concluderen dat er veel ervaring gedeeld worden door de liefhebbers. Via het forum zijn er al deelnemers geweest die elkaar opgezocht hebben om te helpen met monteren of gewoon voor de gezelligheid en hun T-max passie te delen. Om eens gezichten te zien achter de verschillende namen die hier voorbij komen, is er misschien wel animo voor een meeting.
Dus ik zou zeggen.......brand los!
 
:}
full
 
Laatst bewerkt:
Onze eerste micro meeting had vandaag plaats ....zalig zo 3 Tmaxen achter elkaar :}
 
Laatst bewerkt:
Locatie zou omgeving Utrecht worden. Voor iedereen bereikbaar. Ik kom zelf uit Eindhoven dus geen eigen belang;)!
 
Dat wordt een moeilijke natuurljk ..je hebt altijd winnaars en verliezers ! Misschien is informeren bij de mensen die interesse hebben van waar ze vandaan komen en adhv de doorgegeven locaties een centraal punt afspreken dat lijkt mij het meest neutraal . Enfin het is maar een suggestie !
 
Ik zou zeggen ..vul aan

1 madmax2 Eindhoven Ned
2 TMax4Life Lummen Bel
3 Jempie Hasselt Bel
 
Laatst bewerkt:
1 madmax2 Eindhoven Ned
2 TMax4Life Lummen Bel
3 Jempie Hasselt Bel
4 Theemaks locatie ?
5.T-maxdijkie. Zwijndrecht,(NED)
 
1 madmax2 Eindhoven Ned
2 TMax4Life Lummen Bel
3 Jempie Hasselt Bel
4 Theemaks locatie ?
5.T-maxdijkie. Zwijndrecht,(NED)
6 Tmax530_rider Overpelt bel
 
Terug
Bovenaan Onderaan