Kawasaki versys 650 deel 4

Vanmorgen een ritje gedaan met de experimentele camera en ik moet zeggen - werkt prima.
Af en toe een kleine hick-up maar niets wat irritant is.
Afbeelding van de set up op de motor:

rkfz6Qs.jpg


En een linkje naar de bijzonder saaie 23 minuten durende rit naar het appartement van mijn ouders. Let op - BIJZONDER SAAI ! :)
Het is mogelijk om op te nemen en snapshots te maken. 23 minuten vertaald zich naar een bestand van 322 MB.

https://www.youtube.com/watch?v=rVKtv68Y5zg
 
Leuk filmpje. Kwaliteit vrij laag voor de hedendaagse "standaard" maar ben wel verbaasd over de stabiele beelden. (Komt waarschijnlijk ook door de lage Frame Rate.)

Hoe komt het beeld in spiegelbeeld? Heb je dat zelf gedaan?

Super leuke oplossing zo 8-)
 
Leuk filmpje. Kwaliteit vrij laag voor de hedendaagse "standaard" maar ben wel verbaasd over de stabiele beelden. (Komt waarschijnlijk ook door de lage Frame Rate.)

Hoe komt het beeld in spiegelbeeld? Heb je dat zelf gedaan?

Super leuke oplossing zo 8-)
Beelden zijn inderdaad opvallend stabiel. Zelfs stabieler dan mijn spiegels aangezien je daar alleen vlekken in ziet ;(

Mirroring is een optie van de camera zelf, er zitten 2 extra kabeltjes aan die je kunt doorknippen. Een is voor een spiegelbeeld en de ander voor de achteruit rij lijnen die je vaak op dat soort systeempjes ziet.
Vergeet ook niet dat het over een wifi kanaaltje wordt verzonden, dus geen kabels of vast monitor maar gewoon via een wifi spot op je mobieltje :)
 
Laatst bewerkt:
Heeft terwijl wat weg van Versys Mark II. Lelijk is die niet. Maar Cfmoto? Ken het niet, wist dat überhaupt in NL verkocht?

Edit: Ah, Chinees. En bij nader inzien bestwel een kopie van Versys Mark II.
 
Laatst bewerkt:
@jeltel hoe is het nu met je verbruik afgelopen? grtn
1:18,8 met veel snelweg en een stuk dijk. Wel fris en handvatverwarming bijna continu aan.

Lijkt toch gewoon te horen bij dit koudere weer.

Een flink verschil van ruim een kilometer per liter. Duidelijk meer dan de paar tienden kilometer per liter bij mijn div 900. Wel onaangename verrassing, maar geen drama.
 
ik zit nu op een verbruik van 1 op 21,50
heb 17,63 liter getankt en had 379 km gereden dus 4.4 liter per 100km of 1 op 21,50, prijs per liter was 1,23€ dus rijd ik aan 0,06€ per km. vind dat nog goed meevallen.grtn
 
ik zit nu op een verbruik van 1 op 21,50
heb 17,63 liter getankt en had 379 km gereden dus 4.4 liter per 100km of 1 op 21,50, prijs per liter was 1,23€ dus rijd ik aan 0,06€ per km. vind dat nog goed meevallen.grtn


:? Rij jij op diesel ofzo :? :?

Bij mijn laatste tankbeurt had ik 364 km gereden, en er 15.63 liter ingeblubberd. Literprijs in het Zeeuwse stond toen op € 1.469/L , dus 4.29 liter per 100km, oftewel 1 op 23.31, en zo kom ik ook aan de € 0.062/km.
 
haha nee hoor de benzine is gwn veel goedkoper in belgie dan bij jullie in nederland. toen ik vroeger met mijn maxiscooter ging toeren met de DBS club( nederlandse scooterclub) nam ik altijd een extra jerrycan mee om tijdens het toeren bij te tanken. omdat de benzine bij jullie 20 tot 40 cent per liter duurder is. kreeg ik wel vaak te horen dat wij belgjes nog gieriger zijn dan de Nederlanders :9 *D
 
Toevallig al iemand hier bekend met de IXIL SX1 voor de versys 2015/2016 ?
Vandaag binnen gehad maar past niet want kan de zijstandaard niet meer inklappen omdat de demper te Breed is.
Iemand van hier die hem er wel onder heeft ?
 
Laatst bewerkt:
weet er iemand of deze nieuwe verkeersregel klopt? was een rit aan het uitstippelen en kwam ik op dit stuk terecht.

Winterbanden ook voor motorfiets verplicht in Duitsland Vanaf deze winter is het in Duitsland officieel verplicht winterbanden te hebben bij 'winterse omstandigheden'. Deze wet, sinds afgelopen zaterdag van kracht, geldt ook voor motorfietsen. mvg
 
Ik wil niet eens rijden bij - wat ik versta onder - winterse omstandigheden.

Ik rij wel bij -5°C, maar niet als het sneeuwt/ijzelt.

Dus wat zijn winterse omstandigheden?
 
Is het wel de IXIL voor dit bouwjaar en niet voor 2006-2014?

De voorbochten passen gewoon maar aan de demper te zien is het de verkeerde die in de doos zat, deze is waarschijnlijk voor een vulcan 😑.
Dus ze hebben de foto's doorgestuurd naar de importeer dus hoop dat het snel opgelost is.
 
ik heb gisteren toch tochtje gemaakt van 660km naar de moezel en heb eventjes de polizei achter mij gehad toen ik aan de lichten stond en hebben niks gezegt dus zal het wel ok geweest zijn hé. maar als het sneeuwt kun je onmogelijk deftig rijden daar in de berg passen. tenzij je mss spikes op je wielen hebt.
 
weet er iemand of deze nieuwe verkeersregel klopt? was een rit aan het uitstippelen en kwam ik op dit stuk terecht.

Winterbanden ook voor motorfiets verplicht in Duitsland Vanaf deze winter is het in Duitsland officieel verplicht winterbanden te hebben bij 'winterse omstandigheden'. Deze wet, sinds afgelopen zaterdag van kracht, geldt ook voor motorfietsen. mvg

Ja, klopt helemaal.
In de praktijk komt het er op neer dat je banden moet hebben waaruit blijkt dat deze voor winterse omstandigheden geschikt zijn.
Dat is voor motorfietsen dus eigenlijk scheer onmogelijk.... tenzij je noppenbanden neemt.

ik heb gisteren toch tochtje gemaakt van 660km naar de moezel en heb eventjes de polizei achter mij gehad toen ik aan de lichten stond en hebben niks gezegt dus zal het wel ok geweest zijn hé. maar als het sneeuwt kun je onmogelijk deftig rijden daar in de berg passen. tenzij je mss spikes op je wielen hebt.

Ik heb de politie ook wel eens achter mij aan gehad daar.
Duurde een half uur, ze reden ook zoooo langzaam ;)

Apropos, voor de sneeuw heb ik nog extra velgen met noppenbanden klaar liggen.
Best apart hoeveel grip je dan nog in de sneeuw hebt. (IJs en ijzel is toch echt een no go)
 
Laatst bewerkt:
ik heb gisteren toch tochtje gemaakt van 660km naar de moezel en heb eventjes de polizei achter mij gehad toen ik aan de lichten stond en hebben niks gezegt dus zal het wel ok geweest zijn hé. maar als het sneeuwt kun je onmogelijk deftig rijden daar in de berg passen. tenzij je mss spikes op je wielen hebt.


Ik zeg "spatborden eraf en gaan met die banaan" _O- _O-
full
 
horeon motoren levert de heidenau winter banden set voor de versys.
mijn set 2 jaar nu bevalt super :Y rij alleen door ziekte niet veel meer '(
maar ze zijn wel een aanrader :Y
 
vandaag de versys nog is grondig gepoetst (zag wit van het strooizout) en in gespoten met scottoiler fs 365 dat is toch echt wonder spul. maar toen ik hem terug in de garage wou zetten hoorde en voelde ik dat mijn achterrem wat blijft hangen. iemand een idee hoe ik dit kan oplossen mss wat kopervet aan zuiger smeren of is dat niet aan te raden? mvg ohja en kwam ook dit artikel tegen over een nieuw type flitspaal. Motornieuws als die naar de Benelux komt dan draaien die overuren denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan