Kawasaki versys 650 deel 4

hallo allemaal,

Aangezien er voor de 2e keer een knipperlicht is gesneuveld van mijn versys uit 2015 heb ik kleinere knipperlichtjes besteld. Ik zit nu met het probleem dat ik de verkeerde adapterplaatjes heb. Weet iemand wat hiervoor de goede zijn en hoe deze te bevestigen zijn?

mvg
 
Geen idee of ze op dezelfde manier werken, maar de adapters die ik had gelinkt voor je komt er 1 plaatje aan de buitenzijde en 1 aan de binnenzijde. Door het monteren van je knipperlicht door de 2 plaatjes trek je ze vanzelf aan.
Overigens, de plaatjes die jij hebt gelinkt zijn voor de sport variant van de Versys. (ER-6N + F) -O-
 
Laatst bewerkt:
de pinkers van een versys 2015 zitten met een rubber met een inkeping in de zij kap ik ga een poging doen voor het uit te leggen. dus je hebt een gaatje in de zijkap van de versys en dan heb je een rubber rond de pinker met in het midden een inkeping. die duw je door het gaatje van de kap tot de binnenrand van de kap in de inkeping van dat rubber zit. dan schuifje het metalen plaatje terug op zijn plaats en hangt de pinker vast. hopelijk ben je hier wat mee tis simpel als je het ziet maar moeilijk om het uit te leggen. en je moet ook voorzichtig zijn voor het zij paneel los te maken want dat moet je schuiven anders breken de lipjes af en ben je er niks meer mee.


jos ben je van kessel belgie of kessel nederland?
 
Laatst bewerkt:
ok bedankt voor de uitleg. Ik heb de knipperlichten eraf gehaald en de verloopstekker zitten erop. alles zit weer in elkaar dus ik hoef alleen nog de lichtjes erop te zetten. Nu snap ik ook waarom je er 4 krijgt. Wij vroegen ons al af hoe je deze vast zou moeten maken.

freubeltje. De vorm zoals ik nu zie wat ik heb in mijn kuip komt het meeste overeen met de plaatjes die ik nu besteld heb. Misschien zijn deze wel hetzelfde.

allemaal bedankt voor julie hulp!


Ik ben van Kessel Nederland ...
 
oh als je van kessel belgie was kon ik je ff begeleiden met de pinkers ( knipperlichten voor de Nederlanders ;) ) alhoewel kessel nederland ook niet zo gek ver is van bij mij.
vandaag de laatste km's van het jaar gereden alhoewel het deze morgend op sommige plaatsen redelijk glad was ben ik zonder schuiver op mijn werk geraakt en terug thuis geraakt. moet zeggen dat de mpr4 zeer goede banden zijn ook op koud wegdek en nat wegdek. gedragen ze zich opmerkelijk uitstekend. nu nog vlug het strooizout eraf spoelen en terug in sprayen met scottoiler en hij staat klaar voor 2017 in te rijden. grtn en goed feesten.en een schitterend nieuwjaar met vele veilige ritten en kilometers. mvg
 
Laatst bewerkt:
das heel fijn aangeboden, ik heb de motor al bij een kennis staan en als we de spullen binnen hebben zetten we ze erop. Ik hou jullie op de hoogte. Alvast de beste wensen!
 
:) Zo, m'n fietsje staat nu lekker binnen en droog. Tijd voor poetsen,onderhoud en wat modificaties.
full

:W
 
heb net dezelfde als jij ook wit met de verstralers en handkappen. maar heb er rode wheelstriping op zitten.
 
Mannen (en vrouwen) ik heb jullie advies/ervaring nodig.

Ik heb vorige week voor het eerst een proefritje mogen maken op een Versys 650 2015 model.
Motor reed heel prettig en leuk maar vanaf 100km/u had ik heel erg last van turbulentie rondom de helm. Het ruitje stond laag, na een stop gemaakt te hebben de ruit omhoog gezet maar nog steeds ontzettende turbulentie waar ik niet vrolijk van werd.
Duik ik achter het ruitje dan is het ook direct weg. (Ik ben maar 1,77m)

Is dit iets wat anderen ook hebben ervaren en zoja wat hebben jullie hieraan gedaan?

alvast bedankt voor jullie input
 
Ik heb ook het 2015 model. Bij mij was destijds het orginele ruitje gescheurd door dat hij te strak aan gedraaid was. Ik kon toen een nieuwe ruit kiezen en heb gelijk een hogere gekozen. Totaal geen last van turbulentie
 
Mannen (en vrouwen) ik heb jullie advies/ervaring nodig.

Ik heb vorige week voor het eerst een proefritje mogen maken op een Versys 650 2015 model.
Motor reed heel prettig en leuk maar vanaf 100km/u had ik heel erg last van turbulentie rondom de helm. Het ruitje stond laag, na een stop gemaakt te hebben de ruit omhoog gezet maar nog steeds ontzettende turbulentie waar ik niet vrolijk van werd.
Duik ik achter het ruitje dan is het ook direct weg. (Ik ben maar 1,77m)

Is dit iets wat anderen ook hebben ervaren en zoja wat hebben jullie hieraan gedaan?

alvast bedankt voor jullie input


Lees ook eens het vorige topic van de Versys 650 ff, vanaf 5 aug 2016 had ik hier ook een vraag over gesteld, en had er gelijk een paar suggesties bij gedaan.
 
Goedenavond allen,

Misschien een beetje laat, maar vooralsnog allemaal de beste wensen voor 2017!

Na alle Kawasaki Versys topics doorgelezen te hebben, en vanwege het feit dat ik vandaag geslaagd ben voor m'n motorrijbewijsje (A) :D werd het ook maar eens tijd om mij hier voor te stellen; de naam is Cor 24 jaar jong uit Katwijk aan Zee, En nu dat rijbewijs binnen is... wordt het maar eens tijd om op zoek te gaan naar een mooie versys uit +- 2008 van max. €4000.- :D
 
Hai cor
Gefeliciteerd met je A!
Veel plezier met het uitzoeken van je versys *D
 
Gefeliciteerd met het behalen van je A, en respect dat je dat gedaan hebt in deze bare winterse temperaturen.
Suc6 met je speurtocht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan