Kawasaki versys 650 deel 4

Gefeliciteerd!

Zo, ik ben ook weer onder een steen vandaan gekropen en het forum afgestoft.

Mijn groene vriend staat tot maart gezellig warm in de woonkamer, de alternatieve kerstboom ;-)
Gezellig met kerstballen en al, bike with balls ;-)
Toch jammer voor jullie dat ik niet weet hoe ik foto's op het forum kan plaatsen.

Anyway, 2017. Nieuw jaar, nieuwe voornemens. Dit jaar een grootse Versys rit plannen?
 
Ik heb net een OSCO smeersysteem besteld.
Heeft iemand deze al op zijn versys 2015+ gemonteerd? Foto's of advies voor een plaats is welkom.
 
Gefeliciteerd!

Zo, ik ben ook weer onder een steen vandaan gekropen en het forum afgestoft.

Mijn groene vriend staat tot maart gezellig warm in de woonkamer, de alternatieve kerstboom ;-)
Gezellig met kerstballen en al, bike with balls ;-)
Toch jammer voor jullie dat ik niet weet hoe ik foto's op het forum kan plaatsen.

Anyway, 2017. Nieuw jaar, nieuwe voornemens. Dit jaar een grootse Versys rit plannen?

Bedankt! Ik heb dan nog geen Versys maar die komt er binnenkort wel 8-) , en een grootse Versys rit klinkt prachtig! :] , waar vindt zoiets dan plaats? :X
 
Bedankt! Ik heb dan nog geen Versys maar die komt er binnenkort wel 8-) , en een grootse Versys rit klinkt prachtig! :] , waar vindt zoiets dan plaats? :X

Makkelijkste lijkt mij een centraal punt af te spreken voor iedereen? Zodat we allemaal ongeveer even ver moeten rijden om er te komen. En anders in de toekomst misschien een reisje boeken met overnachting bijv. in de eifel en dan in Cochem afspreken wel zo makkelijk.
 
Gefeliciteerd *O* en gelijk voor de mooiste motor gekozen :+ een versys

Goedenavond allen,

Misschien een beetje laat, maar vooralsnog allemaal de beste wensen voor 2017!

Na alle Kawasaki Versys topics doorgelezen te hebben, en vanwege het feit dat ik vandaag geslaagd ben voor m'n motorrijbewijsje (A) :D werd het ook maar eens tijd om mij hier voor te stellen; de naam is Cor 24 jaar jong uit Katwijk aan Zee, En nu dat rijbewijs binnen is... wordt het maar eens tijd om op zoek te gaan naar een mooie versys uit +- 2008 van max. €4000.- :D
 
Makkelijkste lijkt mij een centraal punt af te spreken voor iedereen? Zodat we allemaal ongeveer even ver moeten rijden om er te komen. En anders in de toekomst misschien een reisje boeken met overnachting bijv. in de eifel en dan in Cochem afspreken wel zo makkelijk.

Ja precies, een beetje midden van het land zeg maar, Utrecht denk ik dan? Met mooi weer maar gaan doen dan. En mocht daar dan veel animo voor zijn, kan je altijd voor zo'n reisje gaan kijken :)
 
Toch jammer voor jullie dat ik niet weet hoe ik foto's op het forum kan plaatsen.

En toch is het niet zo moeilijk.......

... die foto's op het forum zetten is heel simpel met
TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting
Want je hebt je foto's al op je computer zitten die zoek je op met : bestand ..... bladeren, hier komt je bestand te staan waar je foto's in zitten op je computer.(Bestand selecteren)
Dan zoek je je foto op die je op het forum wil zetten die klik je aan, en dan ga je "openen".
Dan klik je het pijltje aan bij verkleinen en dan krijg je verschillende opties,klik je aan bijv. 15"Screen(800x600), dan klik je "NU UPLOADEN"
Dan is het even wachten ........ en dan krijg je allerlij "Links to Share" (links om te delen) en dan pak je voor dit forum"IMG-code voor forums & berichtenforums" , dit klik je aan met je linker muis knop dan komt de tekst in een zwarte balk, dan klik je de rechter muisknop dan krijg je een kader waar in je ziet staan o.a. "kopieëren" die klik je dan ook weer aan met je linker muis knop, en dan ga je naar dit forum je opent een/het onderwerp waar je de foto op wil hebben.
Je zet het tekentje van je muis ( I ) op het punt waar je de foto wil hebben, klikt weer de rechter muis knop aan en dan zie je in het kader o.a. staan "Plakken" die klik je dan aan met je linker muis knop en dan zie je de tekst van ~ staan in je onderwerp.
Klik dan op "voorbeeld" onderaan weer even wachten en dan zie je de foto in het "voorbeeld" onderwerp staan.
Het is echt heel simpel gewoon proberen want als je motor kan rijden dan kan je dit ook.
 
Ik heb net een OSCO smeersysteem besteld.
Heeft iemand deze al op zijn versys 2015+ gemonteerd? Foto's of advies voor een plaats is welkom.

Ik heb een versys uit 2010. Ik heb hem met een bout aan de buis gemaakt van het passagier voetstepje, daar zit schroefdraad in. Volgens mij heeft de 2015 versie dat ook. Ik kan van de week een foto maken voor de duidelijkheid als je dat wilt.
 
graag! Hij staat in ieder geval nog even binnen tot de pekel weer weg is! Dus heb nog even tijd om te bepalen waar de OSCO moet komen.

Ik heb een versys uit 2010. Ik heb hem met een bout aan de buis gemaakt van het passagier voetstepje, daar zit schroefdraad in. Volgens mij heeft de 2015 versie dat ook. Ik kan van de week een foto maken voor de duidelijkheid als je dat wilt.
 
Laatst bewerkt:
graag! Hij staat in ieder geval nog even binnen tot de pekel weer weg is! Dus heb nog even tijd om te bepalen waar de OSCO moet komen.
Hier zijn de foto's. Het is handig om je osco aan de rechterkant van je motor vast te maken, zo kun je hem gebruiken terwijl je je koppeling inhoud. Ik heb het beugeltje volgens mij een stukje afgezaagd en het gat groter moeten boren voor de bout.

full

full
 
Zo die zijn klein

Zijn die überhaupt wel zichtbaar voor tegemoetkomend verkeer?
 
Budget tip van mijn zijde:

Zojuist deze handkappen (http://www.ebay.com/itm/251913128614)op mijn versys 2007 gezet. Zijn praktisch hetzelfde als de acerbis dual road kappen, maar zo'n 75 euro goedkoper :). Voor slechts 16 euro bezorgd en wel uit China. Kunnen gewoon met de originele schroeven aan het stuur bevestigt worden, dus de bijgeleverde pennen voor "holle sturen" heb je niet nodig.

Ziet er netjes uit, zal eens testen & een foto maken als de temperaturen wat omhoog gaan. :]
 
Zo, weer een paar modificatie's gedaan op de bike.
full

Het smoelt een stuk sportiever moet ik zeggen.
full


+ m'n claxon een slagje gedraaid, vond het een lelijk gezicht dat ie zo nadrukkelijk onder de kuip vandaan kwam
full

full
 
Budget tip van mijn zijde:

Zojuist deze handkappen (http://www.ebay.com/itm/251913128614)op mijn versys 2007 gezet. Zijn praktisch hetzelfde als de acerbis dual road kappen, maar zo'n 75 euro goedkoper :). Voor slechts 16 euro bezorgd en wel uit China. Kunnen gewoon met de originele schroeven aan het stuur bevestigt worden, dus de bijgeleverde pennen voor "holle sturen" heb je niet nodig.

Ziet er netjes uit, zal eens testen & een foto maken als de temperaturen wat omhoog gaan. :]
dit soort eenzijdige ophanging vind ik altijd lastig. De kappen die op mijn Versys zaten hadden dat ook, maar wiebelen dan ook flink op de snelweg.
Nu heb ik kappen met beugels die ook aan de binnenkant vast zitten. Beschermen ook nog eens beter tegen takken of zo - moet dat ik die vaak tegen kom.
 
Die handkappen heb ik gehad op mijn vorige versys van acerbis :P Vind het wel fijn dat je de kap eraf kan schroeven zodat je hand guard hebt zonder windprotectie tijdens de zomer. Bij de acerbis kan er geloof ik ook knipperlichten ingebouwd worden.

met:
255001_10150218003243534_6253362_n.jpg


en zonder:
251024_10150227411988534_6689152_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
En minstens net zo belangrijk: W-A-A-R-O-M ?
Als daaronder grote lichtbakken hangen?
Zo die zijn klein

Zijn die überhaupt wel zichtbaar voor tegemoetkomend verkeer?~

Ik heb ze vervangen nadat 2 keer iemand een knipperlicht kapot heeft gestoten. De orginele zijn heel groot en kwetsbaar. Ze zijn prima zichtbaar en een stuk goedkoper dan de orginele.

Ik heb aan de achterkant nog de orginele zitten aangezien ik nu weer een reserve heb.
 
Terug
Bovenaan Onderaan