Kawasaki versys 650 deel 4

Goedenavond versys rijders,

Ik heb vanmiddag mijn eerste echte Versys gekocht! *O* Bouwjaar 2009 met een kilometerstand van 33.000. met handvat verwarming. Ik kon nog geen testrit maken omdat ik nog met mijn rijbewijs bezig ben. dus heb de grote gok genomen om toch de motor te kopen. Aangezien ik straks 6 maanden garantie heb.

Ik moet 16 feb afrijden voor mijn praktijk examen (A2) dus kon helaas de motor niet meenemen, wat ik uiteraard al wist natuurlijk. Dus jullie raden al wel dat ik niet kan wachten om `het beesie` op te halen.



30wr2pv.jpg

Even een snelle foto genomen.
 
Laat ik ook maar eens wat foto's van mijn vaders versys erop zetten.
Met een aantal opties zoals :
Topkoffer
Ixil demper
Doubletronic verlichting
Barracuda knipperlichten
R&G kentekenhouder

Foto's toevoegen gaat helaas niet
 
Laatst bewerkt:
Arjan, veel plezier met de versys en ben er zuinig op! Het is mijn motor geweest, waar ik veel plezier ritjes mee heb gemaakt.

Volgens mij heeft molenaar netjes een nieuwe kettingset gemonteerd, die was toe aan vervanging. Laat maar weten als je vragen hebt.
 
Laat ik ook maar eens wat foto's van mijn vaders versys erop zetten.
Met een aantal opties zoals :
Topkoffer
Ixil demper
Doubletronic verlichting
Barracuda knipperlichten
R&G kentekenhouder

Foto's toevoegen gaat helaas niet


Je vader mag trots zijn op z'n bike Damy030, ziet er netjes uit :Y , en ook dat hij er een eigen draai aan gegeven hebt. Een aantal items heb ik er ook opzitten, maar een stukje uitlaat voor 750 pleuro's vindt ik net weer teveel van het goede. Ik zou het er in ieder geval aan uitgeven. :N
Maar de rimstriping en witte handkappen zien er gaaf uit :9~ :9~
 
Je vader mag trots zijn op z'n bike Damy030, ziet er netjes uit :Y , en ook dat hij er een eigen draai aan gegeven hebt. Een aantal items heb ik er ook opzitten, maar een stukje uitlaat voor 750 pleuro's vindt ik net weer teveel van het goede. Ik zou het er in ieder geval aan uitgeven. :N
Maar de rimstriping en witte handkappen zien er gaaf uit :9~ :9~~

Thanks, Uitlaat was 483 maar nadat ik hem besteld had hebben ze gelijk de prijs veranderd naar 630 dus had mazzel.
Maar veel gezeur mee gehad want wij waren de eerste die hem op de versys zetten want de steun die erbij zat paste niet !
Dus de fabriek in Valencia had een versys bij de dealer gehaald en er een correcte steun voor gemaakt en na mij opgestuurd.

Handkappen had die laten spuiten want origineel zwart was niet zo mooie kleur.
 
Arjan, veel plezier met de versys en ben er zuinig op! Het is mijn motor geweest, waar ik veel plezier ritjes mee heb gemaakt.

Volgens mij heeft molenaar netjes een nieuwe kettingset gemonteerd, die was toe aan vervanging. Laat maar weten als je vragen hebt.

Leuk dat ie zo nog hier op het forum rond blijft zwerven! Ik ben ook van plan om hele mooie ritjes te gaan maken!
Wat was de reden van verkoop? Want volgens de ervanren mensen hier is het toch een hele fijne fiets!?
 
Shit, net bij schoonmaken blijkbaar wat zand in de borstel ofzo. Nu allerlei kleine krasjes in de lak :(

What to do?
 
Shit, net bij schoonmaken blijkbaar wat zand in de borstel ofzo. Nu allerlei kleine krasjes in de lak :(

What to do?

Ik heb een autopoetser eens wat terpetine op een doek zien doen en zo een lichte kras zien weghalen ... maarja dat was een pro en een auto is geen motor. Je zou het voorzichtig kunnen proberen op een klein stukje ...
 
@Jeltel,
Lichte krasjes zijn er in principe uit te polijsten met een goed polijstmiddel (geen commandand!)
Maar het hangt er helemaal vanaf hoe diep de krasjes zijn.
 
Ik heb ongeveer 5 jaar en 25000 km plezier met de Versys gehad. Met name gebruikt voor weekend en plezier ritten in het buitenland. In die 5 jaar geen enkel probleem mee gehad. Enige is een spiegel die kapot is getrild, er zitten nu spiegels van een Z800 op die minder trillen en beter zicht geven. Door de (legale) Arrow uitlaat heeft ie geen dip meer rond de 5000 tpm.

Na 5 jaar wil je weer eens wat anders en heb een Tracer 900 gekocht. De Versys is een ideale motor om te leren rijden en sturen. Goed beheersbaar, lekker pit onderin, abs, lage onderhoudskosten en comfortabel voor langere ritten. Waar wil je de motor voor gaan gebruiken?



Leuk dat ie zo nog hier op het forum rond blijft zwerven! Ik ben ook van plan om hele mooie ritjes te gaan maken!
Wat was de reden van verkoop? Want volgens de ervanren mensen hier is het toch een hele fijne fiets!?
 
Terug
Bovenaan Onderaan