Kawasaki versys 650 deel 4

Hoi,

Kleur is Flat Spark Black/Carbon Grey (ik heb het ook niet verzonnen :) )

Enige extra buiten Tourer pakket is een beugel voor navigatie zodat deze boven de tellers komt.
 
die beugel gaat je zekers bevallen die heb ik ook onlangs geplaatst voor de tom tom rider 400. en vind die heel erg solide.
 
NTV, ik heb exact dezelfde kleur en extra's uitgezocht, ook met de navigatiebeugel. Verder wordt er bij mij nog een snoertje aangesloten op de accu voor de Optimate. Over een week of drie wordt de mijne geleverd.
Ik zit nog te dubben over een GIVI topkoffer, tanktas en valbescherming (van Puig). Daar ben ik nog niet uit.
Groeten, Hans
 
@Wouwer, thanx, ik heb ook TomTom Rider

@Snah accusnoertje zetten ze bij mij ook over, Topkoffer etc heb ik niet nodig, die sla ik dus over

@Diablo Dank je
 
~
die beugel gaat je zekers bevallen die heb ik ook onlangs geplaatst voor de tom tom rider 400. en vind die heel erg solide.[/quote

ik heb dezelfde beugel maar bij mij gaat de tomtom nogal schudden bij bepaalde toerentallen en of slecht wegdek.je kan de beugel maar op 1 manier monteren, heb jij daar geen last van?
 
beste hokasuya trillen bij een bepaald toerental doet mijn tomtom niet nu als ik door een bos weggetje met vele diepe putten rijd dan gaat de tomtom klein beetje bewegen maar dan rijd ik ook al stevig door de offroad weggetjes. morgen een ritje gepland naar de eifel 800km totaal :9 *O* en zondag staat er ook een eifel rit gepland. mvg
 
Ben op zoek naar dikkere handvatten ivm kramp in m'n handen, en een breed stuur dat iets meer naar mij toekomt. Iemand tips?
kramp in je handen? Meestal houd je dan het stuur te hard vast. Laat het gaan! De motor vind zijn weg wel. Alleen bij grote koerswijzigingen beetje op een handvat drukken/trekken en je gaat zo de bocht door.

Let er eens op, hoe hard je je stuur vasthoud.
 
Gisteren weer lekker op de motor naar het werk. Heen niets aan de hand, terug effe stoppen bij de pomp voor benzine en ......... niets. Wel benzinepomp maar niet meer genoeg kracht om te starten. Bij het naastgelegen autobedrijf met de starthulp weer aan de praat en thuis, ja hoor accu kapot. 1 cel staat aan weerszijden bol. 's Avonds maar een nieuwe besteld en meteen een paar BB Storm handkappen die op het verlangslijstje stonden.
 
kramp in je handen? Meestal houd je dan het stuur te hard vast. Laat het gaan! De motor vind zijn weg wel. Alleen bij grote koerswijzigingen beetje op een handvat drukken/trekken en je gaat zo de bocht door.

Let er eens op, hoe hard je je stuur vasthoud.

Klopt, daar heeft het meestal mee te maken.
Helaas heb ik meestal last van mijn linkerhand door de koppeling. Kabel recent vervangen, dus daar kan het niet aan liggen, waarschijnlijk is de afstand van de koppelingshendel te groot voor mijn poezelige kleine handjes.
Of heeft iemand nog een gouden tip? (behalve natuurlijk gewoon niet schakelen.... (zal jullie voorzijn)) ;-)
 
net terug van de eifel was echt super toer weer heb er een tocht van 700km op zitten en de versys heeft super zuinig gereden terwijl ik hem toch lekker heb afgeragd heb zelfs eventjes de topsnelheid gereden op de autobahn 215 gps snelheid. en nog zo stabiel rijden wel beetje turbulentie rond de helm maar dat zal met de meeste wel zijn op die snelheid. tenzij je een echte toerbuffel hebt.

@chocola je moet is kijken bij aliexpres of op ebay voor verkorte koppelings en of remhendels. ik vind de koppeling bij mijn versys heel soepel gaan lijkt wel bijna hydraulisch te werken. alleen als je terug schakelt van 2 naar 1 vindt ik dat het wat hakkerig gebeurt gaat soms zelfs moeilijk. mvg
 
Klopt, daar heeft het meestal mee te maken.
Helaas heb ik meestal last van mijn linkerhand door de koppeling. Kabel recent vervangen, dus daar kan het niet aan liggen, waarschijnlijk is de afstand van de koppelingshendel te groot voor mijn poezelige kleine handjes.
Of heeft iemand nog een gouden tip? (behalve natuurlijk gewoon niet schakelen.... (zal jullie voorzijn)) ;-)

Verstelbare koppelingshendel...

Er zijn ook kortere te koop in de handel, zodat je minder ver hoeft te reiken. In combi met verstelbaar erg handig voor kleine handjes... ;)
 
Laatst bewerkt:
Hoi allemaal,

zo de eerste 10.000 km zitten onder de wielen van de Versys. Ik heb een paar maanden moeten missen voor de winterstalling, maar morgen kan ik hem weer ophalen.

Ik kan niet wachten om hem weer eens goed te gaan benutten. komende maanden mag hij wederom richting de vogezen, alpen, het zwarte woud en de moesel. Daarnaast komt de mergelroute weer regelmatig onder mij door rollen als ik naar familie in Maastricht ga :)

Al met al dus weer genoeg kilometers te maken... verwacht toch wel weer aan de grote beurt toe te zijn... dat is dan toch een leuk gemiddelde van 12.000 km per jaar :)

Zijn er al weer plannen voor een nieuwe versys rit?

p.s. ik zag dat mijn foto's (niet meer) in de opening post staan, vandaar hieronder nogmaals een foto van mijn beestje.
 
Klopt, daar heeft het meestal mee te maken.
Helaas heb ik meestal last van mijn linkerhand door de koppeling. Kabel recent vervangen, dus daar kan het niet aan liggen, waarschijnlijk is de afstand van de koppelingshendel te groot voor mijn poezelige kleine handjes.
Of heeft iemand nog een gouden tip? (behalve natuurlijk gewoon niet schakelen.... (zal jullie voorzijn)) ;-)


Heb toevallig gisteren deze gemonteerd
full

full


En voor de kosten hoef je het ook niet te laten ;)
Voor Kawasaki Versys 650/Versys 1000/VULCAN/S 650 2015 2018 Korte Koppeling Remhendels CNC Verstelbare 10 Kleuren 2016 2017 in Voor Kawasaki Versys 650/Versys 1000/VULCAN/S 650 2015-2018 Korte Koppeling Remhendels CNC Verstelbare 10 Kleuren 2016 2017 van Hevels, touwen & Kabels op AliExpress.com | Alibaba Groep
 
Laatst bewerkt:
Maaruh Chocola, de afstand van de originele hendels zijn ook te stellen met dat glimmende
genummerde ronde draaiknopje bovenop de hendel.
Best wel een verschil tussen de standen 1 en 5. Al eens geprobeert ?
 
Maaruh Chocola, de afstand van de originele hendels zijn ook te stellen met dat glimmende
genummerde ronde draaiknopje bovenop de hendel.
Best wel een verschil tussen de standen 1 en 5. Al eens geprobeert ?

Dank voor het meedenken. Denk dat ik daar met vrienden al eens naar heb gekeken.
Wat is dichtbij, en wat is veraf, van de nummertjes?
Dan kijk ik morgen even waar die bij mij op staan.

Die groene dingen is misschien ook nog wel een optie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan