Kawasaki versys 650 deel 4

Of anders een moderator.
Denk dat Bolski dat ook wel ff kan doen, per slot kwam hij ook
met het slotje in deel 3 en wist hij hoe de werkwijze hier is.......... :]
 
Wil ik de ketting gaan spannen... kom ik ineens een stomme splitpen tegen :(
Die krengen kan ik dus nergens op internet vinden op te bestellen.

Nu hebben ze bij de praxis wel gegalvaniseerde splitpennen van 3,2mm*40mm?
 
Wil ik de ketting gaan spannen... kom ik ineens een stomme splitpen tegen :(
Die krengen kan ik dus nergens op internet vinden op te bestellen.

Nu hebben ze bij de praxis wel gegalvaniseerde splitpennen van 3,2mm*40mm?


:? Hmmmmm........ik zie het probleem ff niet. Als je met wat beleid de uiteinden met een tangetje recht buigt, kun je de pen na het spannen gewoon weer terug steken en ombuigen :t

En een beetje bouwmarkt hebben die ook in het assortiment hoor, scheelt je ook verzendkosten :Y
 
Zo gaat vlot vanuit San Diego. Het pakketje is al geland op Schiphol. Als ik ze heb en gemonteerd, zal ik wel even fotootjes en een korte review schrijven. :)
Hop gemonteerd. Heel makkelijk met de handleiding op hun site. Zondag een toerritje maken met collega's. Eens kijken of het bevalt die 2.5cm lager :)
 
zal me ff voorstellen ben mario afkomstig uit belgie en ben sinds woensdagavond ook trotse bezitter van een versys 650 model 2015 met maar 1900km en vele accesoires. en gisteren een mooie tocht gemaakt door zeeland. en moet zeggen dat hij me wel bevalt. alleen dat ik op het einde van de dag pijnlijke knieen kreeg. mss op te lossen door iets hoger zadel. en bij het door acceleren dat ik een liftend effect heb van het voorwiel heb vering(achter) al wat harder gezet maar blijft hetzelfde. iemand idee voor oplossingen buiten hyper pro's te steken. maar vind hem wel lekker zuinig rijden. rijd momenteel 1 op 22 lijkt me niet zo slecht voor wat iets sportieve rijstijl. is ongveer het zelfde verbruik als mijn vorige motor(scooter) was maxsym 600i sport edition. en die had maar 33kw vermogen. ipv 51kw. ben echt super blij met de versys 650.
 
Welkom Mario, fijn dat jouw Versys je ook gelukkig stemt en dat je er tot nu tevreden over bent. Misschien dat wij elkaar gisteren tegen zijn gekomen, want heb samen met 't vrouwtje achterop ook een rondje van 180km door zeeland gereden. Is voor mij dan ook bekend terrein want woonachtig in Vlissingen. Heb zeggen en schrijven 1 Versys nieuw model gezien(witte) en dat was vlak bij de zeelandbrug/Wilheminadorp. Misschien jij 8-)
De last van je knieen kan ook gewenning zijn hoor, je zit nu anders dan op je vorige bike.
Zelf ben ik erachter gekomen dat ik na verloop van tijd tintelingen aan mijn linkervingers kreeg. Misschien wat zwaardere stuurgewichtjes monteren :)
 
Tripje gemaakt naar de Eifel. Was super tof en mooi weer sinds donderdag.

14441054_10154658472298534_5407726649332425312_n.jpg
 
wij zijn in goes vertrokken en dan door de Westerschelde tunnel was gisteren heel de dag tolvrij :} *D richting griete en dan naar paal zo richting hulst gereden dus weet niet of het op dat traject was dat je me hebt gezien. grtjs


http://s22.postimg.org/9733hujvl/20160924_DBS_Herfstrit_Oost_Zeeuws_Vlaanderen_Ty.jpg

dit was de route


:N nope, had alleen tussen kwadendamme en 's gravenpolder kunnen zijn. Dat stukje heb ik ook gereden maar dan in tegenovergestelde richting. En daar ben ik niemand op een kawa tegengekomen :)
 
Mooi dat je aankoop bevalt Jelte :) Kom maar op met die foto's !!
Het scheelt niet heel veel, maar wel genoeg denk ik. Enige feit wat ik kan presenteren is dat mijn linker broekspijp niet meer te kort is (als in hij blijft over mijn laars). Verder lijkt het erop dat ik minder de neiging heb om achterop het zadel te gaan zitten.

Sowieso een verbetering. Zal binnenkort een fotootje schieten en posten.
 
Zeker netjes, met een goede (online) montage handleiding. Zeker kwaliteit.

En stepjes aan de grond? Ach ze zitten sowieso al hoog. Dus ook nu nog meer grondspeling dan mijn vorige motor ;). En ik neem bochtjes ook niet met de knie aan de grond. Gaat zo als snel zat.
 
@rubs 88 zijn die zijkoffers van kappa? en wat is het volume van de zijkoffers en waar heb je ze aangekocht? mvg
 
Zijn de originele koffers die meegeleverd werden met het Tour pakket.
Staat zover ik kan zien alleen Kawasaki op, ook op de binnentassen.
er past een vorige generatie Shoei Hornet DS helm in ( met klep ). Met mijn nieuwe Hornet heb ik het nog niet geprobeerd.
 
Laatst bewerkt:
ah ok bedankt voor de info. heb nu universele zijtassen van elk 40 liter maar mss ga ik me ook zijkoffers aanschaffen. want nu als het regent moet je daar telkens een hoes overtrekken voor ze waterdicht te maken.
 
Laatst bewerkt:
De donkere maanden komen er weer aan, aangezien ik dus binnenkort weer in het donker van huis ga en in het donker weer thuis kom ben ik aan het kijken naar alternatieven voor de standaard verlichting in de koplamp.
Wat hebben jullie als verlichting ? Xenon ? Xtreme vision ? en wat zijn jullie ervaringen er mee ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan