Kawasaki versys 650 deel 4

Ik zit te denken aan een paddock stand of middenbok.

Wat zouden jullie kiezen en waarom?

Mijne heeft een middenbok, zat er al op bij aankoop. Zo'n ding is gewoon handig, maar ik vind het geen fraai gezicht. Bovendien is de mijne, een hepco en Becker, niet al te degelijk vind ik. Laatst al wat laswerk gedaan omdat er hier en daar wat loskwam.
Geen idee of er andere en betere verkrijgbaar zijn trouwens
 
Het is idd vooral bedoelt om de ketting te smeren. Een smeersysteem is dan wellicht een betere oplossing.

Anderzijds is een bok altijd wel handig. Keuzes...
 
Het is idd vooral bedoelt om de ketting te smeren. Een smeersysteem is dan wellicht een betere oplossing.

Anderzijds is een bok altijd wel handig. Keuzes...

Niet alleen om te smeren, ook als er een wiel af moet voor een nieuw bandje is ie erg handig.
 
maar dan is het zonde om dat gewicht altijd mee te moeten nemen. En paddockstand en een paar bobbins zijn dan goedkoper.

Keuzes keuzes.
full



Grtz Ed ;)
 
Met een houten plankje op maat lukt smeren van de ketting ook prima......

Dat zat ik mij gisteren ook te bedenken. Een paar balkje, schroeven en wat beugels en je maakt zo een paddock stand. 90% van wat er voor nodig is ligt waarschijnlijk nog in de schuur..

Eerst een paar dagen weg en dan ga ik er eens over nadenken.
 
Ik neem maar 1 hardhouten balkje en plaats dat exact onder de achteras aan de kant waar geen ketting zit.
Daar wip ik hem dan zo op terwijl ie op zijn zijstandaard staat.
Als je dat balkje net ietsjes langer maakt dan komt het wiel iets van de grond en kun je draaien aan het achterwiel
om je ketting te smeren.....
 
zo de versys staat gepakt en gezakt voor naar sauerland en de harz te vertrekken. gisteren nieuwe banden laten steken heb nu ipv de mpr4 de metzler roadtec01 laten steken zouden nog beter zijn dan de mpr4. zondag heb ik een volledige ketting kit geplaatst van DID( goudkleurig) met jt sprockets. en vandaag heb ik vooraan 4 nieuwe remblokjes gestoken en een xenon look lampje van 7500k geplaatst. dus de versys is weer helemaal topie. heb trouwens net de zelfde paddock stand als seaxr 555 maar dan zwart. en zijn echt super stevig en gemakkelijk te bedienen. grtjs.
 
Dan moet je in de regio Amsterdam zijn geweest anders was ik het niet.


MvG
 
Laatst bewerkt:
2009 waren ze ook compleet zwart, maar dan natuurlijk ander koplamp dan die seaxr
 
Laatst bewerkt:
Zojuist teruggekomen een paar dagen Eifel met de Versys, prima fietsje om dat te doen. Op snelweg en binnendoor weggetjes dik genieten.
Let niet op de achtergrond, de plantjes moeten tenslotte ook water hebben :)

full
 
ben ook terug van een korte vakantie uit het sauerland en de harz. moet zeggen is daar een schitterende streek. waar ik zeker nog eens naar toe ga. en ben erg tevreden over de metzelers. sturen veel sportiever dan mpr4. ben al tot tegen de schaamrand gegaan en zelfs bij vol gas uit de bocht komen gaven ze geen kick. wat mpr4 toch wel beetje had. volgende week ben ik al toe aan de 24000km beurt. pfff de kilometers vliegen erop. ben echt content wat het kleine blokje gepresteert heeft. tegen over de pk kanonnen die bij onze groep zaten. zal binnenkort is kijken of ik een filmpje kan posten.
 
Met welke instelling van de vering rijden jullie. Ik heb met de mijne nog maar ca. 400km gereden maar ik vind ik hem een beetje slapjes. Er zit een Hyperpro achter veer op en volgens mij de standaard vering voor. Voorspanning van de achterveer staat op zijn standje 1 bij mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan