Kawasaki versys 650 deel 4

en nu terug op de tank gemonteerd.
full
 
en nog eentje van mijn power led verlichting nu op de foto lijkt het super fel wit maar het is eigenlijk xenon kleur dus wit paars achtig. en vrijdag of zondag nog de hugger wrappen en dan binnenkort de remhendels en voet steunen nog veranderen in geanodiseerd rood. en dan is ze klaar voor mij.
full
 
Nee heb het 3M spul gebruikt kost wel iets meer maar dan heb je ook wat meer kleef en rek kracht.
 
en nog eentje van mijn power led verlichting nu op de foto lijkt het super fel wit maar het is eigenlijk xenon kleur dus wit paars achtig. en vrijdag of zondag nog de hugger wrappen en dan binnenkort de remhendels en voet steunen nog veranderen in geanodiseerd rood. en dan is ze klaar voor mij.[afbeelding]

Passen die xenon lampen wel goed in de fitting? Ik heb hilox LED lampen die ik eerder in mijn Yamaha had maar die passen niet zomaar in de Versys :')
Dan moet er flink gebogen worden aan de clips waarmee je de lamp vastzet :/
En da's erg jammer want ik vind ze stukken beter dan xenon :Y
 
Ne passen percect in de lampfitting. Heb deze gemonteerd zonder de neus eraf te halen gwn met twee vingers ijzer klemmetje los gemaakt en vast gemaakt.
 
vandaag een dagtripje gemaakt van 650 km via westvlaanderen naar noord frankrijk. wel niet echt veel zon gehad maar was toch een mooie rit. wat het gelzadel betreft voor mij is het wel beter dan het origineel. maar de nieuw prijs vind ik best wel aan de hoge kant voor een zadel. terwijl eigenlijk het origineel ook wel comfortabel is voor de rijder nu voor de passagier is het wel wat minder comfy volgens mijn vriendin daarom dat ik ook voor haar het zadel heb gekocht. nu mijn vriendin heeft nog niet mee gereden op het gelzadel dus daar kan ik nog niets over zeggen. maar van zodra de test gebeurt is zal ik het wel posten. mvg
 
Bij de V strom en de triumph's kan je daar tussen kiezen maar of er wielen bestaan voor de versys??? Heb je dit dan al gezien op een versys???
 
Laatst bewerkt:
Heb sinds een paar weken een versus 650 uit 2014.
Hebben jullie ergens ooit de handgrepen voor de passagier te koop gezien? De mijne is gekocht met topkoffer en beugel en deze heb ik er af gehaald. Nu is ie achter wat kaal.

@wouwer, was het stappen te doen?
 
Ook ik ben sinds zaterdag officieel eigenaar van een mooie Versys uit 2017!
Nog even paar dagen geduld hebben en dan kan ik hem ophalen.
Ga vooral woon/werk ermee rijden dus voor laptop etc. meteen een mooie topkoffer van Givi (trekker outback) besteld. Foto's volgens nog ;)
 
Mss de wielen in geplaatst van de versys 300X. Dat zou mss wel een mogelijkheid zijn. Alhoewel de excel wielen veel gebruikt worden in de motorcross wereld dus denk ik dat het zelfbouw is.
@eoghler wat bedoel je met stappen?
 
Passen die xenon lampen wel goed in de fitting? Ik heb hilox LED lampen die ik eerder in mijn Yamaha had maar die passen niet zomaar in de Versys :')
Dan moet er flink gebogen worden aan de clips waarmee je de lamp vastzet :/
En da's erg jammer want ik vind ze stukken beter dan xenon :Y


kan je effe uitleggen waarom je ledlampen beter vind dan xenon ? geven ze een andere lichtkleur of betere licht opbrengst of is het licht beter gebundeld ???
 
kan je effe uitleggen waarom je ledlampen beter vind dan xenon ? geven ze een andere lichtkleur of betere licht opbrengst of is het licht beter gebundeld ???

Ten eerste is het wit licht, ik haat dat blauwe wat je vaak bij xenon ziet.
Ten tweede, veel belangrijker, ze hebben geen opwarmtijd nodig zoals xenon, dus prima te gebruiken voor grootlicht en je kunt ermee seinen.
Daarom vind ik ze beter ;)
 
Ten eerste is het wit licht, ik haat dat blauwe wat je vaak bij xenon ziet.
Ten tweede, veel belangrijker, ze hebben geen opwarmtijd nodig zoals xenon, dus prima te gebruiken voor grootlicht en je kunt ermee seinen.
Daarom vind ik ze beter ;)



bedankt voor je uitleg Salami :t
 
Heb sinds een paar weken een versus 650 uit 2014.
Hebben jullie ergens ooit de handgrepen voor de passagier te koop gezien? De mijne is gekocht met topkoffer en beugel en deze heb ik er af gehaald. Nu is ie achter wat kaal.

@wouwer, was het stappen te doen?

Beste Eoghlear;

Je moet even een mailtje naar Gebben motoren sturen en vragen of zei de handgrepen nog hebben ik kocht ze daar 6 maanden geleden voor 49,95 Euro nieuw orgineel kawasaki per set,
Ik had hetzelfde met een bagagerek.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan